zopals jullie weten heb ik enige problemen met mijn mtx
nu is mijn vraag is mijn cilinder overtuned
ik heb geen poort map maar ook geen zin om er een te maken (sorry)
de brommer loopt opsich goed
powerband begint lekker vroeg
maar eindigt ook vroeg
als de brommer koud is kan ik 10k rijden maar als hij warmer word moet ik bij 8k al over schakelen en dat schiet niet op
de powerband begint bij ongeveer6.5-7k
de schotjes in de spoelkanalen zijn scherp gemaakt
de uitlaatpoort is zo groot dat ik mijn duim erin kan steken en rond draaien
en qua inlaat is er neit veel gebeurd
de zuiger heeft een half maantje bij de inlaatpoort eruit
iemand nog honda onderdelen nodig?? inbox me heb heel veel liggen!!
Nou, zoals je het nu zegt klinkt het nou niet bepaald over tuned...
Bij me DT kon ik anders ook gewoon me thumb erin steken en 3x in de ronte draaien...
Spoelers waren ook gewoon vergroot, klinkt idd meer als een brakke afstelling.
Nergens valse lucht ofzo ?
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
laag toeren loopt hij niet
en hoogtoeren trektie niet door
ik zit nu te denken aan de stationairspoeier of de cdi
maar bij 13mm ori hoort de stationairsproeier er in vast te zitten maar bij deze zit er een of ander buisje in.
vage sjit ds
dan maar andere carb. en cdi proberen
wat kunnen jullie mij aanraden om nog meer na te kijken?
iemand nog honda onderdelen nodig?? inbox me heb heel veel liggen!!