Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 24mm op 50cc

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 880 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #21585 - 24mm op 50cc
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2911 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Werner 29-8-2004 22:29 Print reply

Posts: 2127
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lost-P

[...]


nee .....


Jammer Werner


in de trainingen wel

jammer Robin
 
[RRT] Lost-P 29-8-2004 22:30 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Werner

[...]


in de trainingen wel

jammer Robin


Wat heeft t nou voor nut om te trainen met een 28mm, als je er Niet mee mag Racen...

Dit bericht is ge-edit door Lost-P op 29-8-2004 22:31
 
Chille Tune shit dan
Werner 29-8-2004 22:31 Print reply

Posts: 2127
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lost-P

[...]


Wat heeft t nou voor nut om te trainen met een 28mm, als je er Niet mee mag Racen...


heb ik niet gevraagd moet die zelf weten toch ?
 
[RRT] Lost-P 29-8-2004 22:33 Print reply
Posts: 4578
ja oke , Maar t lijkt mij nogal Loos...kan je beter met je echte Race-setup oefenen/beter afstellen en shit...
 
Chille Tune shit dan
gonzales 29-8-2004 22:35 Print reply

Posts: 1319
anyhow iedereen in de fem rijdt bijna op 28mm carbu @ 50cc dus zo raar is het niet .....
 
burn your rubber not your soul
de_koen 29-8-2004 22:41 Print reply

Posts: 5595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gonzales

anyhow iedereen in de fem rijdt bijna op 28mm carbu @ 50cc dus zo raar is het niet .....


eerder 24flat dacht ik
 
Honda 5-Bak te koop
arabesk 30-8-2004 10:28 Print reply

Posts: 1903
het lukt om te rijden met een 24 op een 50, heb het zelf al gezien, nsr met ge2, en 24 mikuni, is best wel wat werk, maar dan heb je ook wat, hij had dan problemen met slippende koppelink

Dit bericht is ge-edit door arabesk op 30-8-2004 10:28
 
GSX-R power!! wordt heropgebouwd !!
PRO TUNING 30-8-2004 12:18 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Werner

heb wellens 28mm op een SOBW kreitlertje gezien maar denk dat het voor jouw beetje overkill is begin met een 21mm als je graag bij de pomp staat


Bij de SOBW is maximaal 20 mm carburateur toegestaan op 2- takt in de Formule & Expi klasse
 
bart de scootergek 30-8-2004 13:47 Print reply

Posts: 8916
ja maar het is werner he, die komt mensen tegen die trainen met een 28mm en erna weer een 20 mm erop zetten.
 
Honda RC-33
Tsxdude AKU MicheL 30-8-2004 13:48 Print reply

Posts: 10676
Wat heeft dat voor nut?
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Joscross 30-8-2004 13:49 Print reply

Posts: 12501
Die van Veen kreidlers hebben toch 28mm op een 50cc zitten?
 
Mono-Nut! 30-8-2004 13:49 Print reply

Posts: 623
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL

Wat heeft dat voor nut?


Dan kun je je tegenstanders bang maken in de training dan denken ze dat je snel bent:P En misschien durven ze dan al niet meer als de echt race begint

Dit bericht is ge-edit door koen5 op 30-8-2004 13:51
 
Bascross 30-8-2004 14:44 Print reply

Posts: 4416
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross

Die van Veen kreidlers hebben toch 28mm op een 50cc zitten?


Klopt, me neef heeft op ze gebben kreidler, 50cc orgineel 28mm dellorto. Loopt perfect.

Dit bericht is ge-edit door Bascross op 30-8-2004 14:44
 
scooter beunhaas
PRO TUNING 30-8-2004 15:02 Print reply

Posts: 4000
Ook in de SOBW trainingen moet je met een motor rijden die aan de keuringseisen voldoet.
 
dappie-flappie 30-8-2004 15:40 Print reply

Posts: 18
agg jah 24 moet makkelijk kunnen joh,
en als je dan je cilinder er ook een btje klaar voor maakt paar afvoer groeven ofzow vergrootte uitlaat noem maar op dan kun je wel op de 28 komen joh
 
Zundapp gts 50 WC TT 5 speed 529-02

Dit topic is 2911 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved