Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - am6 blok

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1106 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #21571 - am6 blok
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2666 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Werner 29-8-2004 20:09 Print reply

Posts: 2127
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Twenteboer

Meer toeren is meer slijtage, meer kracht is ook meer slijtage


dat klopt
 
Speakerfreak 29-8-2004 20:11 Print reply

Posts: 4941
maar met 2k op teller ken je nog genoeggggggggggg kms door rije
 
Vieze naaiers hier
wipe-out 29-8-2004 20:12 Print reply

Posts: 7672
MF --> TF
 
spitfire5 29-8-2004 20:16 Print reply

Posts: 503
en wanneer moet ik mij zorgen gaan maken?

setup
70cc mhr wannebe
21mm del'ortho
yasuni uitlaat

tot 125 @ autoteller 12, 13k ongeveer

heeft nu 9500 op de teller heb sind 8000 ongeveer die 70 voorderest altijd standaard ontgrenst...
 
's avonds een vent 's ochtends absent
Werner 29-8-2004 20:19 Print reply

Posts: 2127
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: spitfire5

en wanneer moet ik mij zorgen gaan maken?

setup
70cc mhr wannebe
21mm del'ortho
yasuni uitlaat

tot 125 @ autoteller 12, 13k ongeveer

heeft nu 9500 op de teller heb sind 8000 ongeveer die 70 voorderest altijd standaard ontgrenst...


denk ergens tussen de 10.000 en de 15.000 lagers krijgen natuurlijk opeens op hun flikker nouw
 
de_koen 29-8-2004 20:53 Print reply

Posts: 5595
lagers is het probleem niet zo, wel het ori big-end
 
Honda 5-Bak te koop
Werner 29-8-2004 20:55 Print reply

Posts: 2127
dat klopt en de krukas zelf ik kan zow een krukas laten zien via de webcam die gewoon totaal afgebroken is bij een laagtoerige TP80
 
ghost-rider 29-8-2004 21:28 Print reply

Posts: 1886
maar ik snap nie waarom iedereen zo negatief is over AM6..
ik vind het heerlijk rijden..
in het begin ff wennen met schakelen...
maar ik vind ut super rijden howr.. ik heb ook vaak op een senda R gerede uit 2002 maar ik vind ut allemaal ut zelfde rijden howr
 
Team Holland ? // Doe is normaal, met je hoofd!
barry 29-8-2004 21:32 Print reply

Posts: 7387
ze rijden ook wel goed, alleen die wisselbak is niet fijn als je honda gewend bent.

en het is idd gewoon ff een kwestie van wennen.
maar dat komt dan ook omdat je dan niet beter gewend bent ....

en ooit een derbi en honda blok naast elkaar gehad als de carterkap er af was? dan zie je de verschillen wel...

voor de rest zijn het gewoon snelle cilindertjes die er op liggen. en dat maakt ze zo leuk he

Dit bericht is ge-edit door barry op 29-8-2004 21:33
 
He?
ghost-rider 29-8-2004 21:33 Print reply

Posts: 1886
jah ik moet toegeve.. met een AM6 moet je dat pokie wel een flinke ''trap'' verkopen.. maar nogmaals das gewoon ff wenne.. ik zou me TZR nie voor een NSR willen ruile howr
 
Team Holland ? // Doe is normaal, met je hoofd!
barry 29-8-2004 21:39 Print reply

Posts: 7387
dat inruilen heeft dan met meerdere factoren te maken he, ik had het dan nu ff puur over het motorblok zelf...

als je dan een tzr pakt, met een nsr blok en minarelli cilinder, dan krijg je een racertje die heel snel gaat lopen (in productie)



Dit bericht is ge-edit door barry op 29-8-2004 21:40
 
He?
ghost-rider 29-8-2004 21:42 Print reply

Posts: 1886
klopt.. ken ik niet mee in discussie gaan

barry is slim
 
Team Holland ? // Doe is normaal, met je hoofd!
barry 29-8-2004 21:47 Print reply

Posts: 7387
ik ben niet slim, ik denk gewoon na
 
He?
Werner 29-8-2004 21:51 Print reply

Posts: 2127
verschil tussen minarelli en Honda is dat het slijtage persentage bij minarelli gewoon meerdere malen hoger ligt als bij Honda en daarbij schakelt Honda gewoon heerlijk soepel
 
barry 29-8-2004 22:19 Print reply

Posts: 7387
het slijtage percentage heeft helemaal niks te maken met het schakelen van het minarelli blok, want dan zou een nieuwe minarelli blok met 0km op de teller ook al versleten zijn

hmm ik wijzig het niet, maar volgens mij heb ik het verkeerd gelezen, je bedoelt zeker en...en

ipv dat je bedoelt dat het te maken heeft met de slijtage...

Dit bericht is ge-edit door barry op 29-8-2004 22:21
 
He?

Dit topic is 2666 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved