Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - pakking kop 70cc opeen 50cc cilinder

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1002 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #21555 - pakking kop 70cc opeen 50cc cilinde...
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 2695 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Raphael 29-8-2004 0:21 Print topicpost
Posts: 36
Ik heb laatst mijn mt5 laten reviseren,
ik dacht altijd dat het een 50cc cilinder was, maar nadat hij gereviseerd was had de 'brommerboer' er een paking kop 70cc op gezet, is het mogelijk een 70cc koppakking op een 50cc cilinder te zetten, of moet ik er nu vanuit gaan dat het wel een 70cc cilinder is...
 

Aard 29-8-2004 0:38 Print reply

Posts: 710
70cc koppakking past erop jah, of het een 70 of een 50cc is, even opmeten.
 
Raphael 29-8-2004 0:42 Print reply
Posts: 36
hoe moet ik ik dat dan opmeten?
 
mt80 29-8-2004 9:03 Print reply

Posts: 2071
50cc heeft bij mt orgineel een boring van 39mm en 70cc een boring van 45mm
 
roymt5 29-8-2004 12:10 Print reply

Posts: 1238
is dit dan wel mogelijk? ik had namelijk ook nog ff een vraagje, kan je dan ook een 70 hogedrukpet op een 50 snel zetten?
 
Derbi, The RED power,maar toch roeleert honda :-) AGV CREW Jaapie START DIE WAGEN!!
Aard 29-8-2004 12:12 Print reply

Posts: 710
Is mogelijk, maar qua prestaties kun je beter gewoon een 50 cc (hoge druk) kop erop zetten.
 
Joscross 29-8-2004 13:13 Print reply

Posts: 12501
Ff de boring van je cilinder opmeten en hier posten
 
RallyTony 30-8-2004 0:19 Print reply

Posts: 40
Ik vind het sowiezo dom dat ie geen nieuwe pakking ertussen stopt.
(voor jou en voor zijn handel.)
Nieuwe combi = altijd nieuwe pakking

Je kan ook je kop vlakkenop een glasplaat met fijn schuurpapier, en de pakking er tussen uit laten, loopt altijd beter !

 
SkaBla [Pim] 30-8-2004 0:23 Print reply

Posts: 4659
pakking er tussen weg laten??? doe normaal man
 
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D
Punk [Dave] 30-8-2004 1:13 Print reply

Posts: 7003
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SkaBla [Pim]

pakking er tussen weg laten??? doe normaal man


zen tuning
 
[RRT] Lost-P 30-8-2004 7:36 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RallyTony

Ik vind het sowiezo dom dat ie geen nieuwe pakking ertussen stopt.
(voor jou en voor zijn handel.)
Nieuwe combi = altijd nieuwe pakking

Je kan ook je kop vlakkenop een glasplaat met fijn schuurpapier, en de pakking er tussen uit laten, loopt altijd beter !




tering-n00b...
 
Chille Tune shit dan
Gertjan 30-8-2004 9:42 Print reply

Posts: 1505
met cif werkt toch ook?
 
RallyTony 1-9-2004 22:35 Print reply

Posts: 40
Als je de boven kant van je clinder vlak hebt, en je kop is ook vlak, sluit het net zo als een pakking. een pakking is 0.5 mm dik.
haal je die ertussen uit, heb je meer compressie, omdat jeverbrandingsruimte kleiner wordt.
Dit is geen verzinzel maar werkt altijd bij luchtgekoelde cilinders.

 
RallyTony 1-9-2004 22:44 Print reply

Posts: 40
En een vraagje What The Fuck is een Tering-n00b ?

 
[RRT] Lost-P 1-9-2004 23:33 Print reply
Posts: 4578
Quote:

NOOB : Iemand die niet erg veel van iets afweet, ookwel "domme newbie" genoemt




dat dus ongeveer...
 
Chille Tune shit dan
Stefanovic18 1-9-2004 23:43 Print reply

Posts: 146
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RallyTony

Als je de boven kant van je clinder vlak hebt, en je kop is ook vlak, sluit het net zo als een pakking. een pakking is 0.5 mm dik.
haal je die ertussen uit, heb je meer compressie, omdat jeverbrandingsruimte kleiner wordt.
Dit is geen verzinzel maar werkt altijd bij luchtgekoelde cilinders.



zonder pakking? hou toch op man
 
Dude

Dit topic is 2695 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved