Joscross |
28-8-2004 14:34 |
Posts: 12501 |
Als de spoelkanalen breder zijn als het carter, dan wel ja
|
|
|
|
roymt5 |
28-8-2004 14:40 |
Posts: 1238 |
nou de voetpakkingen zijn zwart aan de binnekant afdruk van cill meer (als je begrijpt wat ik bedoel) en als ik dit nu zou doen wat zouden de resultaten zijn? hogere top meer kracht onderin?
|
|
Derbi, The RED power,maar toch roeleert honda :-) AGV CREW Jaapie START DIE WAGEN!! |
|
puch_master |
28-8-2004 14:42 |
Posts: 3429 |
denk het wel ja want je voetpakking houd nu je spoel kanalen dicht
Dit bericht is ge-edit door puch_master op 28-8-2004 14:44
|
|
Toyota AE86 Levin coupé |
|
Abarth-500 |
28-8-2004 14:44 |
Posts: 1532 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: puch_master
denk het wel ja want je pakking begrenst nu de rest he
leg eens uit als je wilt
|
|
Echte anarchisten schaken zonder koningen. |
|
Joscross |
28-8-2004 14:44 |
Posts: 12501 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: puch_master
denk het wel ja want je pakking begrenst nu de rest he
Nee..
Je pakking valt gewoon op het carter, de spoelkanalen van de cilinder er buiten..
Heel simpel, je legt de voetpakking onder de cilinder, dan snij je alles wat in de kanalen zit weg. Daarna leg je je pakking op het carter, en frees je alles uit carter weg wat binnen de pakking valt
Dit bericht is ge-edit door Joscross op 28-8-2004 14:44
|
|
|
|
puch_master |
28-8-2004 14:47 |
Posts: 3429 |
owja sorry ff niet aan gedacht
|
|
Toyota AE86 Levin coupé |
|
roymt5 |
28-8-2004 14:48 |
Posts: 1238 |
jah dat is idd precies wat ik bedoelde maar welke resultaten kan ik hier mee halen? niet dat ik daluk alles heb gedaan en nog niets merk
|
|
Derbi, The RED power,maar toch roeleert honda :-) AGV CREW Jaapie START DIE WAGEN!! |
|
Joscross |
28-8-2004 14:49 |
Posts: 12501 |
Maat van me heeft het gedaan bij een 70 athena
Helpt wel degelijk.
|
|
|
|
roymt5 |
28-8-2004 14:53 |
Posts: 1238 |
maar wat? en athena is ook wel sneller he
|
|
Derbi, The RED power,maar toch roeleert honda :-) AGV CREW Jaapie START DIE WAGEN!! |
|
Neonlampje |
28-8-2004 15:40 |
Posts: 14825 |
Honda carters valt weinig winst aan te behalen, als je de cilinder pas maakt op je carter ben je al een enorme stap in de goede richting.
|
|
|
|
puch racer |
28-8-2004 17:37 |
Posts: 122 |
nou bij mij haalde het niet egt veel uit maar qwa benzine jaag je der wel wat meer doorheen ik heb trouwens ook niet tot het uiterste uitgefreesd kan nog wel wat meer uit gehaald worde
Dit bericht is ge-edit door puch racer op 28-8-2004 17:37
|
|
verstand op nul en nadenken gvdndj |
|
Pingu |
28-8-2004 18:50 |
Posts: 1842 |
puch is anders dan honda Maar bij m'n mbxblok sloot alles iig zeer netjes aan, veel netter dan bij am5/6.
|
|
2fast 2stroke mbx80 tuned |
|
koen-z |
28-8-2004 18:58 |
Posts: 3702 |
jah dan heb je ff betere flow.
|
|
|
|
John Huijben |
28-8-2004 19:06 |
Posts: 2433 |
wel goed afwerken !!!!!
je kan het eerst met een ruw schuurpapiertje bijwerken en dan steeds fijner schuurpapier.
en polijsten hoeft niet, is niet goed
|
|
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last |
|
Racekip #1 |
28-8-2004 20:01 |
Posts: 1119 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje
Honda carters valt weinig winst aan te behalen, als je de cilinder pas maakt op je carter ben je al een enorme stap in de goede richting.
en bij een am6 blok wel?
|
|
loud pipes saves lives |
|