Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Van AC naar LC. waarom?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1087 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #21530 - Van AC naar LC. waarom?
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2317 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Polleke 28-8-2004 16:12 Print reply
Posts: 419
wat die pakking van die 93 malossi betreft, gewoon ff wat vloeibaar aan de zijkant smeren (als je hem ophaalt ofzourse) is een vaak voorkomed probleem dat ze daar niet helemaal afdichten
 
Crazy Honda Team
martinus83 28-8-2004 16:31 Print reply

Posts: 3718
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch_master

een vriend van me zegt dat lc ook meer power heeft dan ac maar of dat zo is weet ik niet...


is wel, als mijn lc nu zie, gewoon 70 cc tje en een 70 cc ac, heeft lc meer vermogen en constanter, je hebtn iet zon last van warme motor enzo, fast arrow heb ik, is niet oz supersnel maar valt me nog mee, rijd tog dik 90 met amper 10 k ...
 
bart de schakelgek 28-8-2004 18:37 Print reply

Posts: 5987
martinus, zoon antwoord had ik niet van je verwacht ligt gewoon aan de timingen ed
en hebben we in ander topic toch over gehad dat ze ac ws iets "begrenzen" in tunebaarheid vanwege de mindere koeling

maar mijn ac is wel snel
 
Limburger
puch_master 28-8-2004 18:41 Print reply

Posts: 3429
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de schakelgek

martinus, zoon antwoord had ik niet van je verwacht ligt gewoon aan de timingen ed
en hebben we in ander topic toch over gehad dat ze ac ws iets "begrenzen" in tunebaarheid vanwege de mindere koeling

maar mijn ac is wel snel


maar jouw ac is bij die groninger geweest
 
Toyota AE86 Levin coupé
KS Racing 28-8-2004 18:43 Print reply

Posts: 193
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sven

Ik heb lc 93cc malossi op mtx. maar ik krijg m voor geen meter dicht. kwa koeling, lekke koppakking enzo heb nu al 2 nieuwe setjes pakkingen gehad. Kut zooi nou


Geen nieuwe koppakkingen kopen, heeft absoluut geen zin alsie niet gescheurd is gewoon beetje vloeibare pakking aandoen en dan erop zetten: 100% dicht
 
[RRT] Lost-P 29-8-2004 22:02 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch_master

[...]


maar jouw ac is bij die groninger geweest


en Terecht
 
Chille Tune shit dan
JJ jong 29-8-2004 22:21 Print reply
Posts: 159
is het niet zo dat vloeistofgekoeld = betere/constantere koeling = meer compressie = (beetje) meer vermogen?
 
How Can I be so thirsty this morning when I drank so much last Night?!
barry 29-8-2004 22:22 Print reply

Posts: 7387
lees het topic eens door mien jong....
 
He?
koen-z 29-8-2004 22:26 Print reply

Posts: 3702
kstem ook voor lc, want volgens mij als ie niet zo heet is kan ie meer mengsel hebben, koude lucht is kompakter dan warme lucht, en die van de de ac word meestal de warme lucht zo weer door de luchtfilter naar binne ngeblazen.
 
Honda_mbiloss [Emiel] 29-8-2004 22:33 Print reply

Posts: 3697
ik stem voor allebij even snel. Stel je hebt een malossi cilinder voor mb. Dan zorg je dat je dezelfde cilinder hebt alleen dan lc, dus met zelfde poort shit en alles. Weet bijna zeker dat er geen verschil in zit. en als het er wel inzit is dat naar mijn idee zo klein dat je dat niet merkt.
 
JJ jong 29-8-2004 22:36 Print reply
Posts: 159
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry

lees het topic eens door mien jong....



gedaan... en k zie nergens iets staan over meer compressie
 
How Can I be so thirsty this morning when I drank so much last Night?!
mcdronkz 29-8-2004 23:09 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JJ jong

[...]



gedaan... en k zie nergens iets staan over meer compressie


nee, dus dan zal het wel niet


maarre kan je een mb8/mt8/mtx80 blok ook lc maken?
 
Gertjan 30-8-2004 9:49 Print reply

Posts: 1505
nein

jah,of in een bak met water hangen
 
wipe-out 30-8-2004 9:52 Print reply

Posts: 7672
Jawel.

Om de koelribben van een ac cilinder een ijzeren plaat dichtvouwen en de koelribben doorboren oid., dan nog iets voor de kop bedenken, waterpomp en rad erbij met wat slangen en klaar.

Of gewoon een LC cilinder erop zetten met vrijwel zelfde slag is ook een optie, maar dan zal er waarschijnlijk ook wat aan het blok veranderd moeten worden (tapeinden verplaatsen ed).
 
de_koen 30-8-2004 11:38 Print reply

Posts: 5595
hoe heeft cr80 lc de tapeinden staan ? Bart ?
 
Honda 5-Bak te koop

Dit topic is 2317 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved