Polleke |
28-8-2004 16:12 |
Posts: 419 |
wat die pakking van die 93 malossi betreft, gewoon ff wat vloeibaar aan de zijkant smeren (als je hem ophaalt ofzourse ) is een vaak voorkomed probleem dat ze daar niet helemaal afdichten
|
|
Crazy Honda Team |
|
martinus83 |
28-8-2004 16:31 |
Posts: 3718 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: puch_master
een vriend van me zegt dat lc ook meer power heeft dan ac maar of dat zo is weet ik niet...
is wel, als mijn lc nu zie, gewoon 70 cc tje en een 70 cc ac, heeft lc meer vermogen en constanter, je hebtn iet zon last van warme motor enzo, fast arrow heb ik, is niet oz supersnel maar valt me nog mee, rijd tog dik 90 met amper 10 k ...
|
|
|
|
bart de schakelgek |
28-8-2004 18:37 |
Posts: 5987 |
martinus, zoon antwoord had ik niet van je verwacht ligt gewoon aan de timingen ed
en hebben we in ander topic toch over gehad dat ze ac ws iets "begrenzen" in tunebaarheid vanwege de mindere koeling
maar mijn ac is wel snel
|
|
Limburger |
|
puch_master |
28-8-2004 18:41 |
Posts: 3429 |
|
|
Toyota AE86 Levin coupé |
|
KS Racing |
28-8-2004 18:43 |
|
[RRT] Lost-P |
29-8-2004 22:02 |
Posts: 4578 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: puch_master
[...]
maar jouw ac is bij die groninger geweest
en Terecht
|
|
Chille Tune shit dan |
|
JJ jong |
29-8-2004 22:21 |
Posts: 159 |
is het niet zo dat vloeistofgekoeld = betere/constantere koeling = meer compressie = (beetje) meer vermogen?
|
|
How Can I be so thirsty this morning when I drank so much last Night?! |
|
barry |
29-8-2004 22:22 |
Posts: 7387 |
lees het topic eens door mien jong....
|
|
He? |
|
koen-z |
29-8-2004 22:26 |
Posts: 3702 |
kstem ook voor lc, want volgens mij als ie niet zo heet is kan ie meer mengsel hebben, koude lucht is kompakter dan warme lucht, en die van de de ac word meestal de warme lucht zo weer door de luchtfilter naar binne ngeblazen.
|
|
|
|
Honda_mbiloss [Emiel] |
29-8-2004 22:33 |
Posts: 3697 |
ik stem voor allebij even snel. Stel je hebt een malossi cilinder voor mb. Dan zorg je dat je dezelfde cilinder hebt alleen dan lc, dus met zelfde poort shit en alles. Weet bijna zeker dat er geen verschil in zit. en als het er wel inzit is dat naar mijn idee zo klein dat je dat niet merkt.
|
|
|
|
JJ jong |
29-8-2004 22:36 |
Posts: 159 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: barry
lees het topic eens door mien jong....
gedaan... en k zie nergens iets staan over meer compressie
|
|
How Can I be so thirsty this morning when I drank so much last Night?! |
|
mcdronkz |
29-8-2004 23:09 |
Posts: 32777 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: JJ jong
[...]
gedaan... en k zie nergens iets staan over meer compressie
nee, dus dan zal het wel niet
maarre kan je een mb8/mt8/mtx80 blok ook lc maken?
|
|
|
|
Gertjan |
30-8-2004 9:49 |
Posts: 1505 |
nein
jah,of in een bak met water hangen
|
|
|
|
wipe-out |
30-8-2004 9:52 |
Posts: 7672 |
Jawel.
Om de koelribben van een ac cilinder een ijzeren plaat dichtvouwen en de koelribben doorboren oid., dan nog iets voor de kop bedenken, waterpomp en rad erbij met wat slangen en klaar.
Of gewoon een LC cilinder erop zetten met vrijwel zelfde slag is ook een optie, maar dan zal er waarschijnlijk ook wat aan het blok veranderd moeten worden (tapeinden verplaatsen ed).
|
|
|
|
de_koen |
30-8-2004 11:38 |
Posts: 5595 |
hoe heeft cr80 lc de tapeinden staan ? Bart ?
|
|
Honda 5-Bak te koop |
|