Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Van AC naar LC. waarom?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 863 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #21530 - Van AC naar LC. waarom?
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 2324 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

acer 28-8-2004 12:08 Print topicpost

Posts: 871
ej, ik zat net ff z'n FAQ artikel te lezen over hoe je je mtx SH van ac naar lc kan maken

best makkelijk, maar wat heb je hier nou eigenlijk aan?

 
Willy Billy

de_koen 28-8-2004 12:12 Print reply

Posts: 5595
meer keuze in cilinders
betere/constantere koeling
mooier
 
Honda 5-Bak te koop
SMALL HONDA 28-8-2004 12:13 Print reply

Posts: 1575
langere levensduur
 
jaren komen jaren gaan en elke dag eet ik een banaan, Waarom gaat een marokkaan bij de politie?? een betere wereld begint bij jezelf.
acer 28-8-2004 12:14 Print reply

Posts: 871
zoveel scheelt het toch niet aan cilinders?
voor nsr zijn er toch ook niet zo heel veel gemaakt
 
Willy Billy
mt80 28-8-2004 12:14 Print reply

Posts: 2071
50cc snel zijn er meer voor nsr
 
Pol de MT5 Crosser 28-8-2004 12:15 Print reply

Posts: 2892
je hebt ook een stiller geluid. AC is een stuk lawaaiger als een LC
 
http://www.cafedezolder.tk Biertje der bij?
de_koen 28-8-2004 12:17 Print reply

Posts: 5595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pol de MT5 Crosser

je hebt ook een stiller geluid. AC is een stuk lawaaiger als een LC


als je van die rubbers tussen je koelvinnen ramt valt dat wel mee, maar je hebt wel gelijk
 
Honda 5-Bak te koop
Sven-MTX-sh 28-8-2004 13:56 Print reply

Posts: 131
Ik heb lc 93cc malossi op mtx. maar ik krijg m voor geen meter dicht. kwa koeling, lekke koppakking enzo heb nu al 2 nieuwe setjes pakkingen gehad. Kut zooi nou
 
smv
Abarth-500 28-8-2004 14:00 Print reply

Posts: 1532
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sven

Ik heb lc 93cc malossi op mtx. maar ik krijg m voor geen meter dicht. kwa koeling, lekke koppakking enzo heb nu al 2 nieuwe setjes pakkingen gehad. Kut zooi nou



is je kop wel recht dan, anders even afvlakken
 
Echte anarchisten schaken zonder koningen.
puch_master 28-8-2004 14:00 Print reply

Posts: 3429
een vriend van me zegt dat lc ook meer power heeft dan ac maar of dat zo is weet ik niet...
 
Toyota AE86 Levin coupé
Neonlampje 28-8-2004 14:01 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch_master

een vriend van me zegt dat lc ook meer power heeft dan ac maar of dat zo is weet ik niet...
ja, vergelijkt hij dan 2 dezelfde cilinder met de zelfde porting, en alleen een ander koelsysteem? d8 ut nie

Lc blijft langer op temperatuur dan ac, en geeft dus ook langer zn piek vermogen af...
 
puch_master 28-8-2004 14:06 Print reply

Posts: 3429
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

[...]
ja, vergelijkt hij dan 2 dezelfde cilinder met de zelfde porting, en alleen een ander koelsysteem? d8 ut nie

Lc blijft langer op temperatuur dan ac, en geeft dus ook langer zn piek vermogen af...


dan zal die dat wel bedoelen ik verdiep me der niet zo erg in
 
Toyota AE86 Levin coupé
barry 28-8-2004 15:02 Print reply

Posts: 7387
over het algemeen gaan de lc cilinders wat harder dan de ac cilinders, vandaar dat die jongen zegt dat ze wat meer power hebben...

ik heb veel ac cilinders gehad, en ook lc, en kan dus ook wel uit ervaring zeggen dat lc over het algemeen wel wat harder loopt...

en dan zullen er nu vast wel jongetjes komen met: oh echt niet, mijn mt blaast een nsr er uit!!!, maar ik bedoel dan over het algemeen he

voor de rest wat de voordelen zijn is hier boven al gezegt

Dit bericht is ge-edit door barry op 28-8-2004 15:02
 
He?
Blukaap2 28-8-2004 15:23 Print reply

Posts: 9955
Maar dat is niet een direct gevolg van het LC zijn, dat moet je dr wel bij zeggen.
Dat is simpelweg omdat die AC cilinders wat tammer zijn vanwege de slechtere koeling op lange duur van een AC.
 
Stoere brommers
Neonlampje 28-8-2004 15:36 Print reply

Posts: 14825
Zijn tammer getuned ja (je kunt het nl ook zo lezen dat ze tam zijn, door de koelmethode en niet de andere factoren)
 
Blukaap2 28-8-2004 15:45 Print reply

Posts: 9955
Dat zie ik als vanzelfsprekend
 
Stoere brommers

Dit topic is 2324 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved