Hmm, een kameraad van me met een MT heeft nu een nieuwe Eurokit (dus Airsal) 70cc met een 16mm Mikuni, origineel filter en Tecno uitlaat, twv 13-44 en je kan er alleen maar mee op 't achterwiel, ding zuigt ook nog es valse lucht, daarom izzie nog niet ingereden, er wordt druk gewerkt aan een 20mm
Maar een Airsal schijnt n?t iets anders te zijn afgewerkt als de Eurokit, en de Airsal heeft ook al een Nicasil wand... En kost maar 70/80 euro...
Quote: Originally posted by: evolution van 't Riet
hey, ik ben nieuw hier en heb net een mb met:
polini 70 evo
malossi 3klepper
spruitstuk 24 mm
carburateur 21/22 mm
proma uitlaat, met losse flens.
Welke vertandingopties heb ik en welke carburateur raden jullie mij aan want ik denk dat die 21/22 te klein is?
Moi, welkom e.d.
Het is een fabeltje dat er Polini EVO cilinders bestaan voor AC en LC Honda blokken (nee, ik heb het niet over de x8r ensow), net zo min als er MHR cilinders zijn, dat die Hebo voor NSR e.d. een Manston is of dat er andere gestoorde cilinders zijn.
Helaas, want anders reed ik nu wel op mijn RS met NSR/MBX blok met 70 EVO ofsow, die cilinder cilinders worden nog niet eens voor RS'jes en andere AM blokken geproduceerd (m.u.v. de 74cc MHR-R)
En je MB; 4 versnellingsbak of 5 bak?
4 bak; 16-42 of 40 denk ik,
5 bak; 15-42 ofsow, hangt er vanaf of je hard trekken belangrijker vind dan hard rijden.
En ruil die Proma in voor een Homoet of evt. Tecno want dat zal je denk ik veel meer schelen dan een dikkere carburateur.
Edit: ff twv aanpassen, 't is geen 125cc met 16-38
[This message is edited by Aprilia RS 80 Racer (ex-MT7 Racer) on 19-11-02 15:23] |