Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - snelste 70cc cilinder voor mt/mb/mtxot

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 929 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #2152 - snelste 70cc cilinder voor mt/mb/mt...
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
Dit topic is 5180 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Siepie Wokkel 11-11-01?21:06 Print topicpost
Posts: 3888
wat is nou de snelste 70cc cilinder voor een mt blok, ik hoor van de meesten de polini of de malossi, ik hebbet over ac cilinders trouwens, en wat si beter aan malossi en wat is beter aan polini? en welke gaan het langste mee? in polini zit toch nicasel wand? wie heeft ervaringen met 1 van deze cilinders?



edit: ik hoor net van een vriend dattie zn 70cc malossi gaat uithonen, hij zegt dat ie dan 80cc word kan dit wel? geloof er namelijk niks van

[This message is edited by Crossking Tha Man on 11-11-01 21:17]
 
-=[Feel the power of Derbi]=-

B3AST 11-11-01?21:23 Print reply
Posts: 2469
een 70cc malossi AC voor een MT blok heeft een chroom wand en is dus niet te honen, en naar 80cc kan die in zn reet steken, want dat gaat niet passen (een "70cc" malossi is eigenlijk 65cc, netzoals alle 45mm boring cylinders)

enneh, een Polini heeft inderdaad een nicasil wand. Deze cylinder zijn ook inderdaad allebei het snelst wat er is, samen met zeta natuurlijk...

ikzelf heb een polini, maar die is dus aangepast zegmaar dus ik weet niet van de "originele" prestaties, maar ik denk dat een 70cc malossi eigenlijk sneller is... en ik denk eigenlijk dat een 70cc zeta NOG sneller is
 
- insane in the brain -
Rene 11-11-01?21:39 Print reply
Posts: 2573
ik heb ze allemaal gehad, alleen met de polini nooit gereden
maar malossi is wel sneller als zeta hor,
ik ree met malossi met 16mm carb en technouitlaat en mega grote
kop(geen hd dus) al 95, terwijl ik dit met mn zeta pas haalde
met een hd proma en 20mm

Alhoewel, die nieuwe euros zijn ook zeer wreed, reej zeer goed
en harder als de andere, jaimie had dr over de 100 mee gereden,
jammer dattie al vastgelopen was vordat ik de kans kreeg dit
ook eens te proberen :(
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
70malossi 11-11-01?21:40 Print reply
Posts: 4176
malossi rules.
een zeat is ook hendig snel te krijgen,maar een malossi is standaard gewoon veel sterker.
 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
Siepie Wokkel 11-11-01?21:58 Print reply
Posts: 3888
welke gaat het langst mee? de polini dnek ik of niet, maar wta kun je ongeveer halen met een standaart polini en 20/24mm carb en 4 bak of n 5 bak, en scheelt de snelheid veel met 4 of 5bak?


owjah ik kan een mb frame met monosjock en mbx brug, voorvork,mb velgen, remklauw en reservoir enzo, stuurtje, voospatbord, koplamp, tank en achterstuk, buddysit en moterblok (kaal) voor 100 piek

das nie zo duur toch? en ik kan mijn mt laten spuiten voor 2tientjes bij spuitbedrijf gak morge ff laten doen en hoef ook niet te schuren enzo, en weet eimand nog een mooie 4kante brug voor me mt? chroom het liefst
 
-=[Feel the power of Derbi]=-
B3AST 11-11-01?22:13 Print reply
Posts: 2469
ik denk dat de polini het langst mee gaat ja want die heeft nikasil wand he, dat is echt super slijtvast...

en, mijn polini reed dik over de 100 met 20mm en 80 proma, maar die was wel door Dirk Jan onder handen genomen met een inlaat waar je leuter (die van jou helemaal siep ) zowat inpast

[This message is edited by B3AST on 11-11-01 22:18]
 
- insane in the brain -
frankarnhe 11-11-01?22:18 Print reply
Posts: 1213
Quote:
Originally posted by: Crossking Tha Man?
en ik kan mijn mt laten spuiten voor 2tientjes bij spuitbedrijf gak morge ff laten doen en hoef ook niet te schuren enzo,


Yeah Right Doe mij dat adres ook ff dan voor 2tientje een hele mt.
 
Rick 11-11-01?22:29 Print reply

Posts: 3788
denk dat dit mijn setupje wordt voor m'n MB als ik er eindelijk een heb gevonden

70cc polini
20mm mikuni
tecno of proma pijp, denk dat ik voor de tecno ga

iemand enig id hoe hard dit ongeveer zal gaan lopen?
 
Ride like your ass is on fire!!!
B3AST 11-11-01?22:43 Print reply
Posts: 2469
uh ik denk ergens tegen de 100 als je digitaal meet... op een MB met een onderlangse uitlaat dan...






[This message is edited by B3AST on 11-11-01 22:49]
 
- insane in the brain -
Siepie Wokkel 12-11-01?07:32 Print reply
Posts: 3888
cilinder 70cc MB/MT-X Eurocilindro 6-rib. 61608NR 225,00

cilinder 70cc MB/MT-X Polini 60144NR 325,00

cilinder 70cc MB/MT-X Malossi (alu.) 60143NR 300,00


hmz euro is dus het goedkoopst, maar is die ook goed en wat voor wand zit daarin?

en die polini met nicasel wand kun je die wle honen? wnat die malossi kan dus niet gehoond worden :(

ik dnek dat ik dna een polini of een euro haal, maar de polini is denk ik de beste maar scheelt het veel met de euro?

ik wil ongeveer 90/100 rijden en lekker hard trekken, dat moet wel lukken met een polini toch


veel vragen
 
-=[Feel the power of Derbi]=-
barry 12-11-01?07:59 Print reply

Posts: 7387
alle cilinders met een chromen of nikasil want kunnen niet worden gehoond, maar een nikasil want is zeer slijtvast en hoeft bijna niet gehoond te worden als het nodig is, niet dat het kan, maarja

en een kameraad van me heeft een 70zeta met 70normale pet 17mm amal carb. tdw v 13-45 en een STANDAARD ORGINELE uitlaat (die knijpt hem dus erg af) end at ding loopt nu al 91km/h en volgens mij loopt ie nog harder met een andere uitlaat en een 20mm carb. maar hij vind hem hard zat rijden, en aan die zeta is trouwens niks gevijlt
 
He?
B3AST 12-11-01?09:45 Print reply
Posts: 2469
Quote:
Originally posted by: $-Bill Gates-$ (barry)?

en een kameraad van me heeft een 70zeta met 70normale pet 17mm amal carb. tdw v 13-45 en een STANDAARD ORGINELE uitlaat (die knijpt hem dus erg af) end at ding loopt nu al 91km/h en volgens mij loopt ie nog harder met een andere uitlaat en een 20mm carb. maar hij vind hem hard zat rijden, en aan die zeta is trouwens niks gevijlt


Ik geloof er geen hol van!!

nee serieus, als je tandwiel vertanding 13-45 hebt, dat is best wel heel erg ligt, die brommer moet wel 10000 rpm draaien wil die 90 rijden dan, en dat is absoluut NIET mogelijk met een originele pijp! daarmee haal je echt niet veel meer dan 7000rpm met 70cc ofso... wij gingen er in iedergeval MAXIMAAL 60km/h mee, en geen REET harder...

 
- insane in the brain -
AR racer 12-11-01?14:43 Print reply
Posts: 184
ik denk dat i standart snel bedoelt, anders kan het denk ik ook niet wist je dat bij 50cc.nl die stanart snel voor mt gewoon een techno bocht is,vond ik wel vreemd
 
barry 12-11-01?14:49 Print reply

Posts: 7387
nee op zijn uitlaat staat hm 16-7 en is helemaal verroest , maar ik heb ff naar zijn tandwielen gekeken maar dat had ik dus fout achter heeft ie 42 en voor dacht ik gewoon 13

en hij loopt toch echt 90
 
He?
Rens 12-11-01?15:00 Print reply

Posts: 6863
neem gewoon die euro die zijn even snel als een polini, malossi is alleen sneller als het een mhr is dus met extra poorten onder de spoelpoorten maar die kost 400 piek dus dat zal die niet zijn.

 
achter de maan is alles beter
Siepie Wokkel 12-11-01?15:11 Print reply
Posts: 3888
en zeta is die n beetje slijtvast? en die is toch het snelste want die kan ik maybe krijgen vor 230 nieuw hiero
 
-=[Feel the power of Derbi]=-

Dit topic is 5180 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved