Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Ervaringen ginallie fatboy

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1061 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #21507 - Ervaringen ginallie fatboy
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1189 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Aloha 27-8-2004 15:31 Print topicpost
Posts: 84
Op honda nsr
malossi 70cc mhr met gianelli fatboy +
21 mm mikuni ga ik net 100 mee.

naar mijn mening gaat dat veel harder
of ben ik fout!

Dit bericht is ge-edit door Aloha op 27-8-2004 15:32
 

quincy 27-8-2004 15:33 Print reply

Posts: 121
welke vertanding heb je?
 
http://www.cheesefrog.com/frog/cheezevsal.mpg
Aloha 27-8-2004 15:36 Print reply
Posts: 84
ik heb vertanding 1745

 
Joscross 27-8-2004 15:38 Print reply

Posts: 12501
lol malossi mhr op een nsr
En een 21 mikuni bestaat niet
100 teller of echte?

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 27-8-2004 15:40
 
quincy 27-8-2004 15:39 Print reply

Posts: 121
kan wel harder denk ik. Als je honderd rijd heb je dan het gevoel dat hij te makkelijk trekt, oftewel dat hij nog veel trekkracht heeft? Dan moet je naar 42 achter gaan.
 
http://www.cheesefrog.com/frog/cheezevsal.mpg
customMT5 27-8-2004 15:48 Print reply

Posts: 545
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross


En een 21 mikuni bestaat niet


ow volges mij heb ik onder me MT ook een 21 Mikuni zitten (externe sproeier) ?????
 
!!! DUITS MT8 frame met papieren (betriebserlaubnis) gezocht !!! INBOX AUB
Joscross 27-8-2004 15:49 Print reply

Posts: 12501
20.
 
Hannes 27-8-2004 15:49 Print reply

Posts: 4530
da's 20mm
 
Supermotard, seperates the men from the boys
Stegehuis 27-8-2004 16:02 Print reply
Posts: 1150
heb ik al vaker gezegt maar je hebt eigewijze mensen (custom) :P
 
henk huppelschoten 27-8-2004 16:04 Print reply
Posts: 656
koop een proma techno of homoet gianelli's zijn nie mijn favoriet ze geven een mooi geluid maar met proma en techno heb je zowiezo 1000 tot 1500 toeren meer
 
Maar agent ik rij toch mooi met het verkeer mee???Ja maar wel op de snelweg jongeman!!!
Polleke 27-8-2004 16:06 Print reply
Posts: 419
heb ook gianelly @70 malossi lc gehad op men mtx draaide net 10k, en daarna was het gewoon over. heb er nog een andere demper opgemaakt en de stinger verandert naar 22mm. nog steeds gewoon 10k en streep meer.

met tecno-proma draaien ze al makkelijk de 12 (@teller)
 
Crazy Honda Team
quincy 27-8-2004 16:06 Print reply

Posts: 121
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: henk huppelschoten

koop een proma techno of homoet gianelli's zijn nie mijn favoriet ze geven een mooi geluid maar met proma en techno heb je zowiezo 1000 tot 1500 toeren meer
ja maar dat kost toch weer geld he. We moeten dit ding zonder al teveel aanpassingen 120 laten gaan, toch?
 
http://www.cheesefrog.com/frog/cheezevsal.mpg
Aloha 27-8-2004 16:51 Print reply
Posts: 84
het is dan een 20 mm en malossie 70cc en geen mhr en ja hij houd trekkracht over maar wil gewoon nie verder.

en met een proma heb ik ook nog liggen ga je nie veel harder

en het zijn 100 echte km getest met auto erbij

Dit bericht is ge-edit door Aloha op 27-8-2004 16:53
 
Blorn 27-8-2004 16:57 Print reply

Posts: 13825
Bullshit allemaal....

Mijn NSR (die liep echt kanonen hard met een ori Malossi) haalde ik 117 digi op top, plat liggen, kroeg in zicht en alles...

Dat was met een Tecno, en dat maakt echt veel verschil hoor..
 
asbsolute16 27-8-2004 16:59 Print reply

Posts: 2485
van mij gaat nu ook 110kmph met ori malossi ook met techno... rijd nu erg fijn en trekt goed hard

Dit bericht is ge-edit door Dark op 27-8-2004 17:00
 
Aloha 27-8-2004 17:08 Print reply
Posts: 84
zal dan nog wel ff met die proma van mij kloten

 

Dit topic is 1189 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved