Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - hebo manston 70cc of 80cc mallosi?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 899 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #21488 - hebo manston 70cc of 80cc mallosi?
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 13642 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mauwieMTXdriver 26-8-2004 15:07 Print topicpost

Posts: 2293
de vraag:
hebo manston 70cc (geen replica)(koperen kop)
of de 80 mallossi nieuwe type (geen mhr)
op mijn derbi senda R

ik wil graag weten van jullie welke cillinder beter is harder gaat of welke meer voordelen heeft als de ander

dankjewel alvast...

(en geen reply's dat ik het niet kan betalen of whatever gezeik graag)
 

Bullet 26-8-2004 15:20 Print reply

Posts: 12150
Manston kan veel toeren draaien, 80 mal is een koppelcilinder.

Manston heeft veel meer slijtage, een extreme setup nodig, en heeeeeeeeeeel veel aandacht.

bij Mal80 heb je minimale slijtage, geen toerenbeuken maar een leuke koppelcilinder.

als ik jouw was zou ik de 80mal kopen, want bij een Manston weet je niet waar je aan begint.
 
**My BungHole Will Speak Now**
mauwieMTXdriver 26-8-2004 15:25 Print reply

Posts: 2293
een vriend van me heeft die manston op zijn brommer... rijd wel heeeeeel goed...

 
AcE 26-8-2004 15:55 Print reply
Posts: 61
ik heb op mn rs50 eerst een hebo manston gehad. reed echt super, maar loopt wel erg snel vast(kameraad heeft net hetzelfde voor gehad op zijn senda)
nu rijd ik rond met de 80 van mhr en ik ben wel meer tevreden van deze cilinder dan van mijn manston.
qua toeren geen verschil, maar de mhr blijft veel langer doortrekken en in combinatie met de 25mm mhr carbu en de team uitlaat is het echt de max.
ik zou toch voor de 80mal gaan, zal het beste zijn en het langste meegaan
 
Bullet 26-8-2004 16:02 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: AcE

ik heb op mn rs50 eerst een hebo manston gehad. reed echt super, maar loopt wel erg snel vast(kameraad heeft net hetzelfde voor gehad op zijn senda)
nu rijd ik rond met de 80 van mhr en ik ben wel meer tevreden van deze cilinder dan van mijn manston.
qua toeren geen verschil, maar de mhr blijft veel langer doortrekken en in combinatie met de 25mm mhr carbu en de team uitlaat is het echt de max.
ik zou toch voor de 80mal gaan, zal het beste zijn en het langste meegaan



whahahahahaha

je moet toch echt wel een Uber-knurft zijn om dan geen verschil te merken!
 
**My BungHole Will Speak Now**
Pingu 26-8-2004 16:36 Print reply
Posts: 1842
25mm mhr carb + team uitlaat op derbi?
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
roymt5 26-8-2004 16:38 Print reply

Posts: 1238
kijk zun profiel maar us.....praatjesmaker
 
Derbi, The RED power,maar toch roeleert honda :-) AGV CREW Jaapie START DIE WAGEN!!
bram_senda_r1 26-8-2004 16:41 Print reply
Posts: 232
waarom neem je geen metra kit pro race kan veel toeren hebben rijd lekker en niet zo veel slijtage als met de hebe manston..
 
mauwieMTXdriver 26-8-2004 23:32 Print reply

Posts: 2293
die kan ik wel kopen een pro race...
en de uitlaat erbij...

maar die is super getuned...
dus meer nog slijtage...
en heeeeeeeeel hard gaan...
 
mauwieMTXdriver 26-8-2004 23:34 Print reply

Posts: 2293
en ik wil liever een ongetunde cill hebben...

 
Pingu 27-8-2004 16:49 Print reply
Posts: 1842
productie cils zijn niet echt getuned.. en pro race is gewoon een productiecil, zie je probleem niet.
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Bullet 27-8-2004 17:13 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pingu

productie cils zijn niet echt getuned.. en pro race is gewoon een productiecil, zie je probleem niet.


volgens mij bedoelt ie dat ie zo'n set van een vriend kan kopen
 
**My BungHole Will Speak Now**
mauwieMTXdriver 27-8-2004 17:50 Print reply

Posts: 2293
idd
 
-Zeroed in- 27-8-2004 18:48 Print reply

Posts: 3255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet

Manston kan veel toeren draaien, 80 mal is een koppelcilinder.

Manston heeft veel meer slijtage, een extreme setup nodig, en heeeeeeeeeeel veel aandacht.

bij Mal80 heb je minimale slijtage, geen toerenbeuken maar een leuke koppelcilinder.

als ik jouw was zou ik de 80mal kopen, want bij een Manston weet je niet waar je aan begint.


manston is evengoed een koppelcil.

 
arthur de gek 28-8-2004 0:39 Print reply
Posts: 191
MHR is echt een koppel cilinder. maat van me heeft ook een mhr met mhr uitlaat en 25 mm. je hebt redelijk power van de 7 tot 13. maar dan houdt het echt op. ik vind het wel een goede cilinder voor de cros. ik weet niet hoe de manston is maat ik denk dat dat iets meer een toerendraaier is. ik heb zelf ook wel eens op een senda gereden met mk pro race. daar geld gewoon hoe meer toeren hoe meer vermogen. de mhr heeft een breede powerband, niet te hoogtoerig. je kan ook een airsenal haalen en die in een middel stage tunene. airsenal is niet slecht na tuning op een derbi. en de manston vind ik zeer aan de prijs.(weet niet meer hoe duur hij is maar duur als ik me kan herineren) mhr kost bij sommige zaken slecht 200 euro
 
mauwieMTXdriver 28-8-2004 0:41 Print reply

Posts: 2293
ja idd de MHR is 200euro
en die manston kan ik 150euro krijgen...
 

Dit topic is 13642 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved