Tuning_Centre_Tax |
25-8-2004 16:25 |
Posts: 901 |
Ik weet wat het probleem is met je cab... Heb ikj ook al 10keer gehad ofzo.
Je moet een vlotterbakpakking er tussen doen en op de andere leggen en dan goed vast zetten zo zit mijn keihin nu in elkaar.
mssl wouter
|
|
Nsr onderdelen te koop!!!! Inbox voor meer info. |
|
Honda_driver |
25-8-2004 16:26 |
Posts: 1574 |
De benzine stroomt eruit omdat je vlotter waarschijnlijk blijft hangen. Probeer er maar eens een paar keer met een sleutel of een schroevendraaier tegen aan te tikken, dat wil soms wel helpen. Anders moet je hem ff uit elkaar draaien en de vlotter los maken.
Heb je je choke er niet opstaan omdat ie uitvalt??
|
|
|
|
SuzukiMARC |
25-8-2004 16:46 |
Posts: 3023 |
het kan ook zijn dat je carb te strak is aangedraaid, dan buigt het zachte metaal beetje en is ie ook niet meer lekvast..
teminste dat is mijn ervaring
dus gewoon ff proberen de carb wat losser te zetten en dan kijke of ie nog lekt
|
|
tsx kopen? [url]http://www.brommerforum.nl/sales/detail/9568[/url] |
|
witte_geest |
25-8-2004 17:26 |
Posts: 3 |
er komt bezine uit de ontluchtings gaatje onder de cabrateur
|
|
|
|
Leen |
25-8-2004 17:27 |
Posts: 26877 |
ff achterkant van je brommer optillen en weer laten vallen, of gewoon je benzinekraantje dichtdraaien
|
|
|
|
Ed Honda CB50J |
25-8-2004 17:52 |
Posts: 4190 |
Of gewoon ff je vlotter-pen-tegenhouder ( dat kleine stukje metaal aan je vlotter, in de carb ) ff iets omhoog buigen zodat hij weer afsluit. 1mm moet genoeg zijn..
|
|
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50.. |
|
de_koen |
25-8-2004 17:56 |
|
Roedi-Loerbeek |
25-8-2004 17:56 |
Posts: 1492 |
Kwam het eruitstromen nadat je de carb los gehad heb of gewoon ineens.
Als het het eerste is dan moet je hem nog een keer schoon en GOED in elkaar zetten.
En dat hij uitvalt zal dan wel aan je afstelling liggen.
|
|
Wa Motte Ze Dan? ---- 't trilt, 't krast, 't tikt, het stinkt, het dampt, het zuup, oftewel XT |
|
witte_geest |
25-8-2004 18:10 |
Posts: 3 |
nou mijn brommer was een keer omgeflikkert en toen stroomde er benzine uit toen heb ik em uit elkaaar gehaalt en schoon gemaakt en er weer opgezet toen bleef ie allen maar gas geven maar nu heb ik nog steeds hetzelfde probleem dus ik weet nie waar het aan legt
|
|
|
|
Roedi-Loerbeek |
25-8-2004 18:13 |
Posts: 1492 |
Gewoon nog een keer uit elkaar halen en ff kijken of alles goedzit/gaat.
en wat bedoel je met blijven gasgeven?
|
|
Wa Motte Ze Dan? ---- 't trilt, 't krast, 't tikt, het stinkt, het dampt, het zuup, oftewel XT |
|
honda_2takt_power |
25-8-2004 18:37 |
Posts: 6744 |
dat het gas wsl niet terug krijg zal wel aan de gasnaald liggen
|
|
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden. |
|
Ed Honda CB50J |
25-8-2004 18:42 |
Posts: 4190 |
Ben je je vlotter-pennetje niet vergeten ?
|
|
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50.. |
|
TSX Peter |
25-8-2004 18:44 |
Posts: 113 |
kijk even of het pinnetje die door de vlotter word ingedrukt als er te veel benzine in de carburateur stroomt nog aanwezig is, dit probleem heb ik namelijk gehad toen die er bij mij uit gevallen was bij het verwisselen van de sproeier. maar zowiezo niet aan de vlotter gaan buigen!
|
|
|
|
Oonzen Ad |
25-8-2004 18:48 |
Posts: 3807 |
bij men mb zat dr altijd wa zand in de vlotterbak, ff schoonmake en t was weer goed
|
|
Ik sta hier toch nie te kwatse zeker! |
|
mr200r |
25-8-2004 22:18 |
Posts: 5122 |
nieuw vlotternaaldje.
|
|
mr200r |
|