Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Scooteruitlaat op tsx

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 943 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #21453 - Scooteruitlaat op tsx
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1805 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

bart de scootergek 25-8-2004 14:18 Print reply

Posts: 8916
zo erg hoogtoerig is die uitlaat niet, hallo het is wel een leovince he

ik dacht dat voorbocht inkorten hoogtoeriger maken was, drukgolf heeft een korter traject, dus sneller, en dan dus waarschijnlijk meer toeren kunnen maken.
 
Honda RC-33
SMALL HONDA 25-8-2004 14:21 Print reply

Posts: 1575
die scoot uitlaat op het plaatje (C20), is een super snelle hoge toeren uitlaat vanaf 12.000 rpm.
Die leovincie uitlaat is veel langzamer, die werkt denk ik alwel bij een toerental vanaf 8-9000. Dit vooral omdat het een uitlaat is voor 50cc en orginele setups
 
jaren komen jaren gaan en elke dag eet ik een banaan, Waarom gaat een marokkaan bij de politie?? een betere wereld begint bij jezelf.
John Huijben 25-8-2004 14:25 Print reply

Posts: 2433
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross

Waarschijnlijk is ie veelste hoogtoerig, en dat kan je gedeeltelijk opvangen door de stinger langer te maken, en dus de demper er recht op te plaatsen


stinger verlengen kan maar is niet zo effectief.
voorbocht verlengen is vele malen effectiever.
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
Harm 25-8-2004 14:36 Print reply

Posts: 3032
Ik heb net ff gekeken, in het expansie gedeelte zit ook nog een soort bus in. Ik weet niet wat voor invloed dit heeft.

Ik denk dat die uitlaat niet echt goed gaat werken maarja
 
http://www.durtikkers.tk
Roedi-Loerbeek 25-8-2004 15:40 Print reply

Posts: 1492
Je kunt het altijd proberen, als het niet lukt heeft de oud ijzerboer ook nog wat.
 
Wa Motte Ze Dan? ---- 't trilt, 't krast, 't tikt, het stinkt, het dampt, het zuup, oftewel XT
John Huijben 25-8-2004 15:46 Print reply

Posts: 2433
pijp zal echt wel werken.
zal niet ideaal zijn maar een proma voor TSX is ook niet geweldig.
gewoon eronder gooien en kijken wat hij doet.
als hij te hoogtoerig is kan je altijd nog de voorbocht langer maken ( en andersom ).
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 25-8-2004 16:18 Print reply

Posts: 17929
ik heb een leo zx van een yamaha slider op mijn tsx gehad klein beetje buigen en hij past er zow op
 
HondaPXR 25-8-2004 16:29 Print reply
Posts: 257
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Tom-

Waarom zouden er schotten in zitten?


dan zijn het voor de wet "legale uitaten" mogen ze de vrachtwagen tegenhouden, hij kan tonen dat zijn lading goedgekurd is, maar die ringen zijn zo geplaatst dat je ze er zo uitkrijgt.

gewoon om de wet te omzijlen.
 
Harm 26-8-2004 21:34 Print reply

Posts: 3032
Ik heb de uitlaat pas gemaakt, zal morgen wel eens fotos maken. Hij loopt er wel mee maar nog niet optimaal maar ik heb hem ook nog niet afgesteld

Hij houdt nu iets in rond de 7k en hij trekt niet door in de 5e versnelling maar dat komt allemaal wel goed.

Vanaf de 8k is de uitlaat wel lekker fel, sneller als proma iig en een mooi knettergeluidje.

In de uitlaat zat idd een schot met een dunne doorgang, toen die er nog in zat liep ie helemaal voor geen meter, maar hij is er dus uit nu.
 
http://www.durtikkers.tk

Dit topic is 1805 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved