Blijhoofd |
24-8-2004 18:50 |
Posts: 7378 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Harrie
Ik heb nog ergens een Leovince terugloop uitlaat liggen. Ik ff kijke, past zonder al te veel aanpassingen op mijn tsx.
Nu is mijn vraag of het de moeite is die uitlaat aan te passen. Levert die uitlaat dus meer vermogen?
wss komt de slag enzo niet overeen met die van tsx en zal die er niet beter mee lopen maar je kan het proberen
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
Roedie |
24-8-2004 18:52 |
Posts: 3531 |
scooteruitlaten zijn heel hoogtoerig. denk nie dat t gaat lukken
|
|
BrommerForum... vernieuwingen zijn eng |
|
SkaBla [Pim] |
24-8-2004 18:52 |
Posts: 4659 |
probeer en laat het weten
|
|
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D |
|
Polleke |
24-8-2004 18:54 |
Posts: 419 |
Ik zou zeggen ls je er geen dure matrialen voor hoeft te kopen...probeer het uit.
je houd je er meej bezig en misschien loopt het wat lekker. Alleen wss niet mede vanwege dat er in een leovinci vaan schotten zitten. maar die kun je er natuurlijk ook uithalen
|
|
Crazy Honda Team |
|
Harm |
24-8-2004 18:57 |
Posts: 3032 |
ik zal eens een fototje gaan make
|
|
http://www.durtikkers.tk |
|
-jaZper- |
24-8-2004 19:04 |
Posts: 3841 |
zetje projectje er in en stuur me als hij klaar eens een foto via msn, lijkt me wel leuk om te zien succes ermee
|
|
groene motoren gaan harder |
|
Joscross |
24-8-2004 19:05 |
Posts: 12501 |
Maat van me heeft een C20 op een mt..
Loopt goed opzich, is alleen smerig hoogtoerig (duh)
Uitlaat doet het dus lekker icm een goeie cilinder, getunde 70 Athena
Ik denk dat je bij de minder snelle cilinders beter geen scooterpijp kan monteren..
Dit bericht is ge-edit door Joscross op 24-8-2004 19:07
|
|
|
|
Harm |
24-8-2004 19:13 |
Posts: 3032 |
Hij komt gewoon precies onder het blok bij mij dus ik maak hem niet recht, misschien later als het goed werkt
|
|
http://www.durtikkers.tk |
|
Joscross |
24-8-2004 19:16 |
Posts: 12501 |
Waarschijnlijk is ie veelste hoogtoerig, en dat kan je gedeeltelijk opvangen door de stinger langer te maken, en dus de demper er recht op te plaatsen
|
|
|
|
Harm |
24-8-2004 19:17 |
Posts: 3032 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joscross
Waarschijnlijk is ie veelste hoogtoerig, en dat kan je gedeeltelijk opvangen door de stinger langer te maken, en dus de demper er recht op te plaatsen
Wat vind jij veel te hoogtoerig???
|
|
http://www.durtikkers.tk |
|
Polleke |
24-8-2004 19:18 |
Posts: 419 |
denk dat dat hoogtoerige ook veel gedrukt zal worden door de schotten die erin zitten.
Ik durf dit niet met zekerheid te zggen of het zo is.
Maar in dit type zitten iig wel schotten in
|
|
Crazy Honda Team |
|
Joscross |
24-8-2004 19:20 |
Posts: 12501 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Harrie
[...]
Wat vind jij veel te hoogtoerig???
Nou, een scooteruitlaat geeft zijn topprestaties af bij het maximaal aantal toeren, en een uitlaat voor een schakelbrommer in de powerband. Dus als je een uitlaat heb die zijn max. prestaties afgeeft bij 13k dan heb je daar weinig aan bij een powerband van bijv 7 tot 9k
Als je nou de stinger een stukje verlengt, kan je de uitlaat wat laagtoeriger maken, en hopelijk wat extra koppel vangen.
Dit bericht is ge-edit door Joscross op 24-8-2004 19:21
|
|
|
|
Luc |
24-8-2004 19:20 |
Posts: 3590 |
Zou het zeker proberen;
flens van de uitlaat kwart slag draaien
|
|
|
|
-Tom- |
24-8-2004 19:21 |
Posts: 4151 |
Waarom zouden er schotten in zitten?
|
|
FTS Member |
|
Harm |
25-8-2004 14:02 |
Posts: 3032 |
Ik heb de uitlaat al pas gemaakt, moet alleen nog even gelast worden.
Maar de uitlaat is vergeleken met de proma in het begin 4mm smaller. Ik heb de voorbocht een stuk ingekort en dan word een stuk pijp met de flens IN het andere stuk geschoven. Wat doet dit met de prestaties?
|
|
http://www.durtikkers.tk |
|