Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Scooteruitlaat op tsx

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 983 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #21453 - Scooteruitlaat op tsx
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1804 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Harm 24-8-2004 18:27 Print topicpost

Posts: 3032
Ik heb nog ergens een Leovince terugloop uitlaat liggen. Ik ff kijke, past zonder al te veel aanpassingen op mijn tsx.

Nu is mijn vraag of het de moeite is die uitlaat aan te passen. Levert die uitlaat dus meer vermogen?




Dit bericht is ge-edit door Harrie op 24-8-2004 19:11
 
http://www.durtikkers.tk

Blijhoofd 24-8-2004 18:50 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Harrie

Ik heb nog ergens een Leovince terugloop uitlaat liggen. Ik ff kijke, past zonder al te veel aanpassingen op mijn tsx.

Nu is mijn vraag of het de moeite is die uitlaat aan te passen. Levert die uitlaat dus meer vermogen?


wss komt de slag enzo niet overeen met die van tsx en zal die er niet beter mee lopen maar je kan het proberen
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Roedie 24-8-2004 18:52 Print reply

Posts: 3531
scooteruitlaten zijn heel hoogtoerig. denk nie dat t gaat lukken
 
BrommerForum... vernieuwingen zijn eng
SkaBla [Pim] 24-8-2004 18:52 Print reply

Posts: 4659
probeer en laat het weten
 
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D
Polleke 24-8-2004 18:54 Print reply
Posts: 419
Ik zou zeggen ls je er geen dure matrialen voor hoeft te kopen...probeer het uit.

je houd je er meej bezig en misschien loopt het wat lekker. Alleen wss niet mede vanwege dat er in een leovinci vaan schotten zitten. maar die kun je er natuurlijk ook uithalen
 
Crazy Honda Team
Harm 24-8-2004 18:57 Print reply

Posts: 3032
ik zal eens een fototje gaan make
 
http://www.durtikkers.tk
-jaZper- 24-8-2004 19:04 Print reply

Posts: 3841
zetje projectje er in en stuur me als hij klaar eens een foto via msn, lijkt me wel leuk om te zien succes ermee
 
groene motoren gaan harder
Joscross 24-8-2004 19:05 Print reply

Posts: 12501
Maat van me heeft een C20 op een mt..
Loopt goed opzich, is alleen smerig hoogtoerig (duh)


Uitlaat doet het dus lekker icm een goeie cilinder, getunde 70 Athena
Ik denk dat je bij de minder snelle cilinders beter geen scooterpijp kan monteren..

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 24-8-2004 19:07
 
Harm 24-8-2004 19:13 Print reply

Posts: 3032
Hij komt gewoon precies onder het blok bij mij dus ik maak hem niet recht, misschien later als het goed werkt
 
http://www.durtikkers.tk
Joscross 24-8-2004 19:16 Print reply

Posts: 12501
Waarschijnlijk is ie veelste hoogtoerig, en dat kan je gedeeltelijk opvangen door de stinger langer te maken, en dus de demper er recht op te plaatsen
 
Harm 24-8-2004 19:17 Print reply

Posts: 3032
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross

Waarschijnlijk is ie veelste hoogtoerig, en dat kan je gedeeltelijk opvangen door de stinger langer te maken, en dus de demper er recht op te plaatsen

Wat vind jij veel te hoogtoerig???
 
http://www.durtikkers.tk
Polleke 24-8-2004 19:18 Print reply
Posts: 419
denk dat dat hoogtoerige ook veel gedrukt zal worden door de schotten die erin zitten.

Ik durf dit niet met zekerheid te zggen of het zo is.

Maar in dit type zitten iig wel schotten in
 
Crazy Honda Team
Joscross 24-8-2004 19:20 Print reply

Posts: 12501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Harrie

[...]

Wat vind jij veel te hoogtoerig???

Nou, een scooteruitlaat geeft zijn topprestaties af bij het maximaal aantal toeren, en een uitlaat voor een schakelbrommer in de powerband. Dus als je een uitlaat heb die zijn max. prestaties afgeeft bij 13k dan heb je daar weinig aan bij een powerband van bijv 7 tot 9k
Als je nou de stinger een stukje verlengt, kan je de uitlaat wat laagtoeriger maken, en hopelijk wat extra koppel vangen.

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 24-8-2004 19:21
 
Luc 24-8-2004 19:20 Print reply

Posts: 3590
Zou het zeker proberen;

flens van de uitlaat kwart slag draaien
 
-Tom- 24-8-2004 19:21 Print reply

Posts: 4151
Waarom zouden er schotten in zitten?
 
FTS Member
Harm 25-8-2004 14:02 Print reply

Posts: 3032
Ik heb de uitlaat al pas gemaakt, moet alleen nog even gelast worden.

Maar de uitlaat is vergeleken met de proma in het begin 4mm smaller. Ik heb de voorbocht een stuk ingekort en dan word een stuk pijp met de flens IN het andere stuk geschoven. Wat doet dit met de prestaties?
 
http://www.durtikkers.tk

Dit topic is 1804 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved