de cilinder van me mt is gister vastgelopen, dus moet ik een nieuwe, nou vraag ik me af wat de verschillen zijn tussen verschillende merken cilinders qua snelheid, toeren enzovoorts
de cilinder van me mt is gister vastgelopen, dus moet ik een nieuwe, nou vraag ik me af wat de verschillen zijn tussen verschillende merken cilinders qua snelheid, toeren enzovoorts
er zit ook zeer veel verschil van kwaliteit tussen bijv. airsal/malossi
Wa Motte Ze Dan? ---- 't trilt, 't krast, 't tikt, het stinkt, het dampt, het zuup, oftewel XT
zoek een 2ehands 50 zeta of een ori belgische, die ori belgische zijn goeie en slijtvaste cilinders. airsal of imi niet nemen, beetje brakke afwerking enzo.
die ori belgische cilinder die loopt erg goed, samen met 16 keihin en ori belgische uitlaat was 80/90 haalbaar dacht ik. dat ding is gewoon slijtvast en heeft de kwaliteit van honda, dus die zou ik nemen.
maar dan vraag ik me nog altijd af waarom m'n MBX met allemala belgisch spul maar 55 loopt, met aleen maar kracht onderin de toeren... als ik jullie zo hoor moeten belgische uitlaatjes dus ook onbegrenst zijn?
maar dan vraag ik me nog altijd af waarom m'n MBX met allemala belgisch spul maar 55 loopt, met aleen maar kracht onderin de toeren... als ik jullie zo hoor moeten belgische uitlaatjes dus ook onbegrenst zijn?
Ik heb nu ook een ori belgische 50cc en het rijdt erg lekker met std snel en 13mm.
Alleen valt de trekkracht in de lage toeren me een beetje tegen.
Zou een 16mm carb veel uitmaken of zet ik er beter een lichtere twv op?
De top kan ik niet precies zeggen omdat me ori mb teller niet verder gaat dan 70.
Maar hij in iedergeval over de 70 heen op m'n teller.
Ook merk ik dat ie erg heet wordt, ook voor ac erg heet.
Maar ja ik ben een ori 50 gewend en die worden nouwelijks warm.
Dit bericht is ge-edit door mb-cruisefather.nl op 23-8-2004 17:20