Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - honda nsr zonder kracht.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1050 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #21357 - honda nsr zonder kracht.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2659 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

TTVT 20-8-2004 19:06 Print reply
Posts: 36
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TripleEdged

dr moet toch 15 w 40 in, in 2 takt...?


maakt niet veel uit
als het maar voor natteplaat koppeling is
 
Twee_Takt_Velde_Tuning = TTVT
maiky 20-8-2004 19:21 Print reply

Posts: 421
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TTVT

[...]

wordt hij niet steets slechter




nee hij blijft gewoon hetzelfde

 
honda nsr niet kapot te krijgen! hmmm toch wel
khpoppema 20-8-2004 19:23 Print reply

Posts: 3199
hoe hard rij je dan?
 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
maiky 20-8-2004 19:31 Print reply

Posts: 421
op top haalt hij een keer 50 af en toe 55 maar als je de wint tegen hebt of je moet tegen een bult oprijden dan zakt hij gewoon terug in de toeren

 
honda nsr niet kapot te krijgen! hmmm toch wel
TTVT 20-8-2004 19:53 Print reply
Posts: 36
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maiky

op top haalt hij een keer 50 af en toe 55 maar als je de wint tegen hebt of je moet tegen een bult oprijden dan zakt hij gewoon terug in de toeren


meschien tog de uitlaat
heb je die al gekontroleerd
 
Twee_Takt_Velde_Tuning = TTVT
honda_2takt_power 20-8-2004 22:33 Print reply

Posts: 6744
zal wel de uitlaat zijn eerst me uitlaat was helemaal onbegrenst daarna begrenst in de uitlaat dmv prop weg was alle karcht uit me 70 blok me uitl;aat eraf gehaald was dus bijna dichtgekoold had nog maar doorgangetje van 8mm
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
Eelco 20-8-2004 22:45 Print reply
Posts: 212
Heb je je ontsteking wel hetzelfde terug gezel als eerst, daardoor kan hij ook slecht lopen en heel heet worden

Dit bericht is ge-edit door Eelco op 20-8-2004 22:53
 
gonzales 21-8-2004 0:11 Print reply

Posts: 1319
3maal zo warm ? viertakt ze niet ? = te grote spoeier
dikwijls kleinere spoeier nodig na revisie omdat ze rendabeler is
 
burn your rubber not your soul
maiky 21-8-2004 19:58 Print reply

Posts: 421
uitlaat is dezelfde als eerst en als je die niet gebruikt kan hij ook niet dichtkoeken.

ontsteking is er niet afgeweest.

sproeier is 72 en heb net gezien dat daar een iets grotere inmoet want de bougie is iets wittig.
 
honda nsr niet kapot te krijgen! hmmm toch wel
Lemmuh 21-8-2004 20:07 Print reply

Posts: 314
als je je brom reviseert moet de ontsteking dr egt wel af hoor anders kun je geen andere krukas lagers inbouwen
 
Never drive faster than your gardian angel can fly...
arie-de-arier 21-8-2004 20:25 Print reply

Posts: 10000
55 lijkt mij een goede top voor ori nsr hoor
 
Allah is beter
honda_2takt_power 21-8-2004 20:26 Print reply

Posts: 6744
ja 55 ori is bijna al het max wat je uit ori haalt
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
NSR-Power 21-8-2004 23:14 Print reply

Posts: 285
Ori NSR gaat minimaal 60 (teller). Anders doe je het wel fout hoor.
 
de_koen 21-8-2004 23:17 Print reply

Posts: 5595
tellers wijken soms veel af, soms weinig

laatst 1 gehad die 70aangaf en 55digi ging..
 
Honda 5-Bak te koop
honda_2takt_power 21-8-2004 23:20 Print reply

Posts: 6744
ja richard 655 zijn mtx met nsr cil hij zij dat ie 70 ging op mijn teller mt kwam ie niet boven de 55/60 uit
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.

Dit topic is 2659 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved