Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - honda nsr zonder kracht.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 842 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #21357 - honda nsr zonder kracht.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 2657 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

maiky 20-8-2004 17:32 Print topicpost

Posts: 421
Ik heb een probleem met m`n nsr.

Nadat ik hem een maand geleden gedaaltelijk heb gereviceerd heeft hij helemaal geen kracht meer, en hij word wel 3 keer zo warm als eerst.


Wat ik heb vervangen:
-nieuwe zuiger van prox ( 150 km ingereden )
-nieuwe koppelingsplaten
-nieuwe tandwielen ( zelfde verhouding als ik daarvoor had 15/47 )
-nieuwe blokolie ( 10w40 )
-nieuwe koelvloeistof ( groene van de bim )

De afstelling is hetzefde als voor de revisie. Heb al geprobeerd om hem af te stellen maar wil me nog niet echt lukken. Heb ook al een paar andere bougies geprobeerd maar maakte ook geen verschil.

Wie kan mij helpen. Want kom er echt niet meer uit

 
honda nsr niet kapot te krijgen! hmmm toch wel

SIWWN 20-8-2004 17:46 Print reply
Posts: 7079
Misschien dat je kering lekt?
Koppakking ook niet lek?
Te arm afgesteld?

Maar hij maakt zegmaar wel toeren en als ie normaal in de powerband komt dan begint de power maar nu merk je niks of niet veel?



Dit bericht is ge-edit door SIWWN op 20-8-2004 17:46
 
Kanku-Dai 20-8-2004 17:48 Print reply

Posts: 739
(genoeg) koelvloeistof of blokolie!?

reservoir bij de accu ook gevult???

Dit bericht is ge-edit door Kanku-Dai op 20-8-2004 17:48
 
Mazu jiko wo shire, shikoshite tao wo shire
Roedi-Loerbeek 20-8-2004 17:48 Print reply

Posts: 1492
Heb je hem wel ontlucht, nadat je nieuwe kvs erin gedaan hebt?
 
Wa Motte Ze Dan? ---- 't trilt, 't krast, 't tikt, het stinkt, het dampt, het zuup, oftewel XT
asbsolute16 20-8-2004 17:51 Print reply

Posts: 2485
heeft hij wel compressie ?
 
maiky 20-8-2004 17:51 Print reply

Posts: 421
was ik vergeten erbij te zetten maar zitten ook allemaal nieuwe pakingen in. en als hij eenmaal de 6k voorbij is dan wil het nog wel redelijk maar dan ook niet veder dan de 7,5k want daarna doet hij nix meer.


de setup is:

ori cil
ori uitlaat
ori carb
met sproeier 72 luchtschroef 1,5 slagen open en bougie ngk br7es
 
honda nsr niet kapot te krijgen! hmmm toch wel
maiky 20-8-2004 17:52 Print reply

Posts: 421
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Roedi

Heb je hem wel ontlucht, nadat je nieuwe kvs erin gedaan hebt?


ja heb hem later wel weer ontlucht.
 
honda nsr niet kapot te krijgen! hmmm toch wel
Roedi-Loerbeek 20-8-2004 17:53 Print reply

Posts: 1492
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maiky

[...]


ja heb hem later wel weer ontlucht.



ok wel goede compressie, en geen valse lucht?


Dit bericht is ge-edit door Roedi op 20-8-2004 17:54
 
Wa Motte Ze Dan? ---- 't trilt, 't krast, 't tikt, het stinkt, het dampt, het zuup, oftewel XT
asbsolute16 20-8-2004 17:54 Print reply

Posts: 2485
hoe kan je hem trouwens ontluchten ? Ik had gewoon koelvloeistof erin gedaan en verders er niks aan verandert

(me 555ste post , was dat niet het getal van de mens ofzo ?)

Dit bericht is ge-edit door Dark op 20-8-2004 17:55
 
Roedi-Loerbeek 20-8-2004 17:56 Print reply

Posts: 1492
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dark

hoe kan je hem trouwens ontluchten ? Ik had gewoon koelvloeistof erin gedaan en verders er niks aan verandert

(me 555ste post , was dat niet het getal van de mens ofzo ?)

Dit bericht is ge-edit door Dark op 20-8-2004 17:55


moet je ff'tjes je temp sensor (als je die hebt) losdraaien. en daarna weer dichtdraaien.
 
Wa Motte Ze Dan? ---- 't trilt, 't krast, 't tikt, het stinkt, het dampt, het zuup, oftewel XT
maiky 20-8-2004 18:22 Print reply

Posts: 421
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kanku-Dai

(genoeg) koelvloeistof of blokolie!?

reservoir bij de accu ook gevult???

Dit bericht is ge-edit door Kanku-Dai op 20-8-2004 17:48



ja genoeg koelvloeistof.

en heb de hoeveelheid blokolie hier uit de knowlegdebase gehaald dus dat is volgens mij wel de juiste hoeveelheid.
 
honda nsr niet kapot te krijgen! hmmm toch wel
gijsd 20-8-2004 18:45 Print reply

Posts: 327
het is wel een nieuwe zuiger, je moet eerst maar eens inrijden en dan verder kijken

 
TTVT 20-8-2004 18:51 Print reply
Posts: 36
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maiky

Ik heb een probleem met m`n nsr.

Nadat ik hem een maand geleden gedaaltelijk heb gereviceerd heeft hij helemaal geen kracht meer, en hij word wel 3 keer zo warm als eerst.


Wat ik heb vervangen:
-nieuwe zuiger van prox ( 150 km ingereden )
-nieuwe koppelingsplaten
-nieuwe tandwielen ( zelfde verhouding als ik daarvoor had 15/47 )
-nieuwe blokolie ( 10w40 )
-nieuwe koelvloeistof ( groene van de bim )

De afstelling is hetzefde als voor de revisie. Heb al geprobeerd om hem af te stellen maar wil me nog niet echt lukken. Heb ook al een paar andere bougies geprobeerd maar maakte ook geen verschil.

Wie kan mij helpen. Want kom er echt niet meer uit


meschien uitlaat dicht?

 
Twee_Takt_Velde_Tuning = TTVT
maiky 20-8-2004 18:53 Print reply

Posts: 421
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gijsd

het is wel een nieuwe zuiger, je moet eerst maar eens inrijden en dan verder kijken




ik had er al neegezet dat ik die 150 kilometer heb in gereden maar heb er ondertussen al zo`n 1000 kilomter mee gereden
 
honda nsr niet kapot te krijgen! hmmm toch wel
TTVT 20-8-2004 18:57 Print reply
Posts: 36
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maiky

[...]



ik had er al neegezet dat ik die 150 kilometer heb in gereden maar heb er ondertussen al zo`n 1000 kilomter mee gereden

wordt hij niet steets slechter

 
Twee_Takt_Velde_Tuning = TTVT
TripleEdged 20-8-2004 19:00 Print reply

Posts: 506
dr moet toch 15 w 40 in, in 2 takt...?

 

Dit topic is 2657 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved