Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - brandstofgebruik schakelbrommer

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1066 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #21352 - brandstofgebruik schakelbrommer
Pagina 1 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Volgende pagina >
Dit topic is 21608 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

stoeptegel 20-8-2004 11:51 Print topicpost

Posts: 3085
heej mensen van ut brommerforum,ik heb effe nog wa vragen over het brandstofgebruik van een gemiddelde schakelbrommer(niet opgevoerd en helemaal origineel)omdat ik van plan om een schakelbrommer te kopen en daarmee grote afstanden te rijden.(70km per dag ongeveer).
Ik wil waarschijnlijk een honda mbx kopen.
Weet iemand of dat een zuinige schakelbrommer is?
wat zijn de zuinigste?
Hoe kan je zo zuinig mogelijk rijden?
 
80 cc ownatsj

jeroen 20-8-2004 11:56 Print reply

Posts: 15066
mbx is motor
ben je bij controle wss kwijt
ori 80cc heeft..1:20 ofzo
hangt af van je manier van rijden
 
mt80 20-8-2004 12:00 Print reply

Posts: 2071
denk wel iets zuiniger hoor..
 
Harm 20-8-2004 12:01 Print reply

Posts: 3032
Als ie origineel is zal het denk ik varieren van 1:25 tot 1:40. Ligt er net aan hoe je rijd.
 
http://www.durtikkers.tk
Kees de Jong 20-8-2004 12:01 Print reply

Posts: 1881
vriend van mij rijd elke dag naar school 40 km per dag rijd dan met een honda mt5 helemaal ori behalve snelle uitlaat, die rijd 1:35 snelheid:60/65
 
7 seconden, of 21 gram
-Wheelie-Johie- 20-8-2004 12:01 Print reply

Posts: 2814
mbx is idd 80cc en dus geen schakelbrommer.

je rijdt zuinig door niet volledig door te trekken en met beleid gas te geven. verder geen gas geven bij stilstand enzo.
 
trots BMW e30 325i eigenaar
Pistonpen Paultje 20-8-2004 12:02 Print reply

Posts: 8678
Mja, MBX zal niet zo gigantisch duur lopen.

Ligt er maar net een beetje aan. Mijn MTX liep met 70malossi ongeveer 1:27 ofzo. Terwijl m'n MB met 50snel al iets van 1:18 liep.

Als je ?cht goedkoop wilt rijden, koop je een SS/CB/CD. Dat rijd 1:50 ongeveer
 
The Catfish 20-8-2004 12:04 Print reply

Posts: 1337
waarschijnlijk bedoelt hij een MB
(hij heeft het over een brommer..)

en ori rijden die heel zuinig, netzoals
de meeste ori brommers........
 
vandalism: beautiful as a rock in a cop's face..
Blukaap2 20-8-2004 12:07 Print reply

Posts: 9953
Als het een belg is kan het ook een MBX50 zijn, maar goed.
Boeit weinig, alle 50cc dingen verbruiken ong evenveel volgens mij.
1:30 moet wel haalbaar zijn, iets zuiniger ook nog wel, hangt af van hoe je moet rijden.

Maar als je echte zuinigheid wil moet je idd een 4-takt halen.
 
Stoere brommers
arie-de-arier 20-8-2004 12:18 Print reply

Posts: 10000
ik heb net met de nsr mn eerste tankje leeg, rijdt 1:38

als het een 50cc is moet je 1:30 dus makkelijk kunnen halen

met 80cc wordt het wat lastiger zit je eerder op 1:20
 
Allah is beter
honda_2takt_power 20-8-2004 12:29 Print reply

Posts: 6744
ik zit met me 70cc al op 1op 17
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
Blukaap2 20-8-2004 12:32 Print reply

Posts: 9953
Ik zat met m'n 98cc op 1:30...
 
Stoere brommers
Blorn 20-8-2004 12:34 Print reply

Posts: 13825
Ik zat met mijn 70 Malossi + 20mm op MT op 1:23 gemiddeld.
 
honda_2takt_power 20-8-2004 12:34 Print reply

Posts: 6744
gvd is mijne nou echt zo onzuinig?
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
SuperMotard 20-8-2004 12:38 Print reply
Posts: 392
derbi sm met 80cc en 21mm heb ik 1:30 gehaald
 
Cagiva 600cc Supermotard
h3ll rac3r 20-8-2004 12:40 Print reply

Posts: 416
ik rij met me rs 50cc + 21mm 1 op 20 :P

Dit bericht is ge-edit door h3ll rac3r op 20-8-2004 12:40
 

Dit topic is 21608 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved