Ik heb onlangs een GE2 cilinder gekocht van Ruud uit Dongen.
Nou hebben ik en Ruben (Arie de arier) ff een discussie gehad over msn, want ik heb nogal wat twijvels over mijn GE2 cilinder.
Ruben heeft mij laatst namelijk een poortmap van een GE2 cilinder gestuurd, deze:
Is weliswaar 41mm maar dat boeid ff niet, er zit namelijk een inlaat poort op (middenboven) die mijn GE2 cilinder nĂet heeft.
Ruben die beweerd dat zijn Ge2 niet getuned of bijgewerkt is, en dat die inlaatpoort er standaard al in zit. Dit heb ik wel vaker gehoord, dat de originele Nederlandse Honda cilinders die poort missen en daarom zo traag zijn.
Hier is mijn Ge2 te zien (scanner heb ik niet dus poortmap is even geen optie)
En hier een originele nsr cilinder:
En ja, ik weet zeker dat het een GE2 is:
Dus hoe zit dat, zijn er meerdere types GE2, Zit ik met een originele cilinder met ge2 opdruk ofzo, of is die van Ruben wel bewerkt?
Bvd.
sorry voor de kut foto's, beter kan ff niet.
Dit bericht is ge-edit door Joscross op 20-8-2004 0:38
|