Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Meteor zuiger's

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1286 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #21332 - Meteor zuiger's
Pagina 3 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 7069 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Stegehuis 19-8-2004 22:46 Print reply
Posts: 1150
omdat je te graag wil gassen? En na 2 keer heb je toch wel door dat meteor niet werkt

 
killerzijerveld2 19-8-2004 22:47 Print reply

Posts: 101
Mijn ervaring is dat ghet goeie zuiers zijn.
Ik heb er zelf 1 in me mt gehad heel lang gelope.
Me broer had er 1 in ze 70 zeta en was getund en draaide veel toeren en liep hard nooit probleme gehad zuiger was wel helemaal verslete na vele kilometers!
 
MWvdK 19-8-2004 22:53 Print reply

Posts: 2247
Ik heb geen slechte ervaring met Meteor... Heb er ondertussen een stuk of drie nieuwe gehad, allen waren goed...
 
kpotappel86 19-8-2004 23:23 Print reply

Posts: 2679
ik had ze in een 50 snel liep leuk maar nog geen 5 weken soms 6 dan lag hij weer aan gruis tering zuigers meteor...
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
Roedi-Loerbeek 19-8-2004 23:53 Print reply

Posts: 1492
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry

nou je ziet aan de reacties wel dan 90% selchte ervaringen er mee heeft, dus niet doen!

mijn ervaring was overgens ook negatief!



had het even gezegt voordat ik hem erin had gezet.
 
Wa Motte Ze Dan? ---- 't trilt, 't krast, 't tikt, het stinkt, het dampt, het zuup, oftewel XT
Roedi-Loerbeek 19-8-2004 23:57 Print reply

Posts: 1492
Maar ik heb de zuiger erin gedaan, heeft nu wel weer onmundig veel compressie.

 
Wa Motte Ze Dan? ---- 't trilt, 't krast, 't tikt, het stinkt, het dampt, het zuup, oftewel XT
Marthin 19-8-2004 23:59 Print reply

Posts: 6164
dat heeft iedere nieuwe zuiger
 
honda_2takt_power 20-8-2004 0:00 Print reply

Posts: 6744
alleen neemt dat heel snel af bij sommigge zuigers

 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
Roedi-Loerbeek 20-8-2004 0:06 Print reply

Posts: 1492
dat zien we dan wel weer

 
Wa Motte Ze Dan? ---- 't trilt, 't krast, 't tikt, het stinkt, het dampt, het zuup, oftewel XT
TTVT 20-8-2004 1:20 Print reply
Posts: 36
hoi
als je een nieuwe zuiger gaat halen moet je eerst kijken wat het doel er mee is gaat hij 14000 toeren draaien of 8000 ,
wat de meeste vergeten is dat de zuiger speeling heel belangerijk is en de slotspeeling om niet te vergeten.
daar lopen de meeste cilinders van stuk.
in een standaard brommer gebruiken ze meestal gegoten zuigers die kunnen niet veel toeren hebben en ze setten veel uit.
als je een snelle cilinder heb zit er meestal een gesmede zuiger in die kan veel meer toeren aan en set ook minder uit dus kan je je zuiger speeling ook krapper houden.
en het stuk lopen is iets wat je zelf in handen heb dus goed afstellen kan er niets fout gaan.
vergeet niet dat hij eerst warm moet worden.
ga dan pas vlammen.
in rijden is een begrip die wij in de racerij niet kunnen dus bij ons is warm = vlammen
dus meet je cilinder op en vraag naar een maat die er bij hoort.
ik heb zelf nooit problemen gehad met die zuigers dus dat is het niet.
gr mike velde tuning
 
Twee_Takt_Velde_Tuning = TTVT
Roedi-Loerbeek 20-8-2004 1:23 Print reply

Posts: 1492
Ik ben naar bouwman in etten gegaan (rieju importeur) en ik zei doe mij maar eens een leuk zuigertje voor mijn rr, tja deze meegekregen heb hem dr ingedrukt. en morgen een rondje rijden. dus ik zie morgen wel.
 
Wa Motte Ze Dan? ---- 't trilt, 't krast, 't tikt, het stinkt, het dampt, het zuup, oftewel XT
Tsxdude AKU MicheL 20-8-2004 1:26 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TTVT

hoi
als je een nieuwe zuiger gaat halen moet je eerst kijken wat het doel er mee is gaat hij 14000 toeren draaien of 8000 ,
wat de meeste vergeten is dat de zuiger speeling heel belangerijk is en de slotspeeling om niet te vergeten.
daar lopen de meeste cilinders van stuk.
in een standaard brommer gebruiken ze meestal gegoten zuigers die kunnen niet veel toeren hebben en ze setten veel uit.
als je een snelle cilinder heb zit er meestal een gesmede zuiger in die kan veel meer toeren aan en set ook minder uit dus kan je je zuiger speeling ook krapper houden.
en het stuk lopen is iets wat je zelf in handen heb dus goed afstellen kan er niets fout gaan.
vergeet niet dat hij eerst warm moet worden.
ga dan pas vlammen.
in rijden is een begrip die wij in de racerij niet kunnen dus bij ons is warm = vlammen
dus meet je cilinder op en vraag naar een maat die er bij hoort.
ik heb zelf nooit problemen gehad met die zuigers dus dat is het niet.
gr mike velde tuning


Wat een gelul...

Meteor rijd ik nu ookal enkele 100den kilometers mee in een zwaar getunede cilinder! en loopt nog steeds perfect heb hem laats even bekeken en zag dat hij bijna geen schade had enkel inlaat krasjes...

maar meteor houd het goed uit..

Verdomme ding koste me 32 euro en voor die prijs had ik achteraf een prox kunnen kopen voor een euro meer..

Maja ik moest een zuiger hebben en rijden...
Meteor is me niets tegengevallen kwa prestaties en heb er goede ervaringen mee, maar neem voor die prijs liever een goed A-merk @ vertex of prox..
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
TTVT 20-8-2004 1:29 Print reply
Posts: 36


Wat een gelul...

Meteor rijd ik nu ookal enkele 100den kilometers mee in een zwaar getunede cilinder! en loopt nog steeds perfect heb hem laats even bekeken en zag dat hij bijna geen schade had enkel inlaat krasjes...

maar meteor houd het goed uit..

Verdomme ding koste me 32 euro en voor die prijs had ik achteraf een prox kunnen kopen voor een euro meer..

Maja ik moest een zuiger hebben en rijden...
Meteor is me niets tegengevallen kwa prestaties en heb er goede ervaringen mee, maar neem voor die prijs liever een goed A-merk @ vertex of prox..

hoi
ik heb niet gezegt dat ik er mee racede ik heb uitgelegt dat je moet kijken wat je wil
gr mike

 
Twee_Takt_Velde_Tuning = TTVT
Tsxdude AKU MicheL 20-8-2004 1:31 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TTVT



Wat een gelul...

Meteor rijd ik nu ookal enkele 100den kilometers mee in een zwaar getunede cilinder! en loopt nog steeds perfect heb hem laats even bekeken en zag dat hij bijna geen schade had enkel inlaat krasjes...

maar meteor houd het goed uit..

Verdomme ding koste me 32 euro en voor die prijs had ik achteraf een prox kunnen kopen voor een euro meer..

Maja ik moest een zuiger hebben en rijden...
Meteor is me niets tegengevallen kwa prestaties en heb er goede ervaringen mee, maar neem voor die prijs liever een goed A-merk @ vertex of prox..

hoi
ik heb niet gezegt dat ik er mee racede ik heb uitgelegt dat je moet kijken wat je wil
gr mike



je moet even duidelijk kwooten anders ziet de rest het niet duidelijk...
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Roedi-Loerbeek 20-8-2004 1:32 Print reply

Posts: 1492
we zien naar een paar honderd/ duizend km wel wat het geworden is.

maar als jullie moesten kiezen:

Meteor of Prox
 
Wa Motte Ze Dan? ---- 't trilt, 't krast, 't tikt, het stinkt, het dampt, het zuup, oftewel XT

Dit topic is 7069 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved