Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Welk draadje van de CDI?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1141 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #21308 - Welk draadje van de CDI?
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 550 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

RKR 18-8-2004 22:08 Print topicpost

Posts: 154
Hey, ik ga een turbo-wannabee dingetje maken in me luchtbox, maar ik weet niet wat voor draadje ik moet hebben van de CDI-unit, weet iemand dat zo? Hij moet dus meer stroom krijgen naarmate de cilinder meer toeren maakt. Hetzelfde dus eigenlijk met het licht, dus de kleur van de draad voor het licht zou ik graag willen weten. Alvast bedankt, scheelt weer zoekwerk
 
Kawsaki KX 125, Tuned To Tha Max!

SIWWN 18-8-2004 23:56 Print reply
Posts: 7079
Geel komt geloof ik van de lichtspoel af.


 
bart de scootergek 19-8-2004 12:09 Print reply

Posts: 8916
ik dacht blauw-geel, dat is de draad die van de signaalspoel af komt, maar ik weet niet of die genoeg vermogen levert voor dat ding van jou.

probeer ze anders gewoon allebei, die zwart-rood en blauw-geel.
 
Honda RC-33
Joscross 19-8-2004 12:46 Print reply

Posts: 12501
Duhh geen Honda

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 19-8-2004 12:49
 
pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator 19-8-2004 12:47 Print reply

Posts: 8625
Dat was de tweede vraag.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross

Geel levert gewoon 6v imo

 
Heb je ontsteking ? Ja oorontsteking.
peturrr 19-8-2004 12:48 Print reply
Posts: 199
geel is idd de draad van het licht waar stroom op staat.

wanneer er geen spannings regelaar tussenzit word naarmate het toerental hoger word de spanning ook hoger.

p.s

wat voor turbo iets ga je inbouwen?

 
blablablablabla
bart de scootergek 19-8-2004 12:50 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross

Duhh geen Honda

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 19-8-2004 12:49


sorry meneer joscross, ging er vanuit dat het honda was
 
Honda RC-33
Joscross 19-8-2004 12:51 Print reply

Posts: 12501
Doelde niet op jouw, doelde op me eigen.
 
bart de scootergek 19-8-2004 12:53 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross

Doelde niet op jouw, doelde op me eigen.


ow haha, nou mijn reply was dus ook geheel honda georienteerd, heb je niks aan met een rieju.

waarom in hemelsnaam zon ding erin eigenlijk? heeft totaal geen nut.
 
Honda RC-33
senda freak 19-8-2004 12:54 Print reply
Posts: 171
Eindelijk iemand die niet alleen grote ideeen heeft, maar ze ook uitwerkt... Heb je er al aangedacht dat een carb op basis van onderdruk werkt, dus als je (ik weet niet of dat je plan is) druk op gaat bouwen in de carb, dan zal er minder benzine in het mengsel komen... Oplossing: turbo-wannabee dingetje in je spruitstuk/achter de carb monteren... (en een overdruk ventiel naar je uitlaat )
 
Officieel Team DR teambaas... www.drekracers.nl
[RRT] Lost-P 19-8-2004 13:07 Print reply
Posts: 4578
en dat gaat werken???
 
Chille Tune shit dan

Dit topic is 550 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved