Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Proma uitlaatjuhhhh

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 685 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #21250 - Proma uitlaatjuhhhh
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 892 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

tsxerr 17-8-2004 17:22 Print topicpost

Posts: 1478
Ik heb vandaag een nieuwe uitlaat gekocht. Een proma voor mn tsx. Kost maar 10 euro dus die laat ik niet liggen, hij was nog nooit gebruikt. Ik heb um dr nu op gezet. Maar hij gaat nu 65 in de plaats van 60. Vind niet egt een vooruitgang. Terwijl er hiervoor een ori op lag. Waar lig dit aan?
 
http://groups.msn.com/tsxer

Tsxdude AKU MicheL 17-8-2004 17:35 Print reply

Posts: 10676
Je cilinder?

Wat heb je orgi>?
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
bart de scootergek 17-8-2004 17:36 Print reply

Posts: 8916
afstellen?

edit: dacht dat de powerband van die proma begon, in het gebied waarin die ori cilinder niet eens kwam. had ik hier eens gelezen.

Dit bericht is ge-edit door bart de scootergek op 17-8-2004 17:37

hmmm imi geval, en voor de rest van ej setup? maakt hij meer toeren? merkbaar meer kracht?

Dit bericht is ge-edit door bart de scootergek op 17-8-2004 17:38
 
Honda RC-33
tsxerr 17-8-2004 17:36 Print reply

Posts: 1478
Heb een fast arrow 50cc
 
http://groups.msn.com/tsxer
Tsxdude AKU MicheL 17-8-2004 17:38 Print reply

Posts: 10676
Dan zit er niet meer in je cilinder....
Had ik ook, orgineel is ookal aardig goed/proma is gewoon slecht....

Is normaal by tsx...


Offtopic: Je rijd al ik het goed begrijp met de geheel membraan gestuurde cilinder?

Dit bericht is ge-edit door Tsxdude AKU MicheL op 17-8-2004 17:45
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
tsxerr 17-8-2004 17:43 Print reply

Posts: 1478
Ff mn setup dan:
50cc fast arrow
13mm cab.
proma uitlaat nu
twv 13/54
ik heb niet aan het membraam verandert. Dus die zal nog ori zijn.
 
http://groups.msn.com/tsxer
Tsxdude AKU MicheL 17-8-2004 17:45 Print reply

Posts: 10676
Kej, proma zal idd nie zoveel uitmaken op de setup...

Maar heb je je cilinder weleens bekeken?
Is je cilinder loeizwaar? en heeft hij enkel een membraan inlaat?
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
TripleEdged 17-8-2004 17:45 Print reply

Posts: 506
Uitlaat maakt idd niet veel uit bij tsx, bij mij trok hij met een ori uitlaat zelfs harder vergeleken met een gianelli 50.
alleen denk ik dat je het probleem dan ergens anders moet zoeken, als je maar 65 rijd( of trek je enorm snel op...?)
Ik reed met Charmo 50, tegen de 85 km/h( dit was wel met 16 mm, 13/52 )
Zelf op mn originele mtx rij ik nu 60.
Wat betreft de toeren, originele cilinders zijn bij mij idd nooit boven de 8k uitgekomen, en daar begint ongeveer de powerband van een snelle cil, maar dat kan ook aan mij hebben gelegen...

Dit bericht is ge-edit door TripleEdged op 17-8-2004 17:46
 
vinniespace 17-8-2004 17:47 Print reply

Posts: 89
proma uitlaat wordt waarschijnlijk pas effici?nt in hogere toeren > levert acceleratie in voor top snelheid
 
Boe!
Roedie 17-8-2004 17:49 Print reply

Posts: 3531
voor merkbaar verschil moet je grotere cabr. kopen. dan zul je die proma wel beter merken
 
BrommerForum... vernieuwingen zijn eng
Tsxdude AKU MicheL 17-8-2004 17:49 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TripleEdged

Uitlaat maakt idd niet veel uit bij tsx, bij mij trok hij met een ori uitlaat zelfs harder vergeleken met een gianelli 50.
alleen denk ik dat je het probleem dan ergens anders moet zoeken, als je maar 65 rijd( of trek je enorm snel op...?)
Ik reed met Charmo 50, tegen de 85 km/h( dit was wel met 16 mm, 13/52 )
Zelf op mn originele mtx rij ik nu 60.
Wat betreft de toeren, originele cilinders zijn bij mij idd nooit boven de 8k uitgekomen, en daar begint ongeveer de powerband van een snelle cil, maar dat kan ook aan mij hebben gelegen...

Dit bericht is ge-edit door TripleEdged op 17-8-2004 17:46



Hij heeft een fast arrow die cilinder is compleet! van gietyzer en heel dezelfde timingen als een orginele cilinder...

Alleen deze is geheel membraan gestuurd...
K heb nog nooit iemand gehoord die daarmee rondreed...

Maar zo te horen weet hij zelf niet eens of hij geheel membraan gestuurd is, dus vraag me af of hij wel een fast arrow heeft....
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
tsxerr 17-8-2004 17:52 Print reply

Posts: 1478
Er staat met grote letter fast arrow op Dus volgens mij heb ik dan een mallosie cilinder
Ik moet nui wel schakelen bij 7,5k in plaats van 6k. Maar in zn 5 trek hij bijna niet meer verder. En hij trek bijna even snel op als de ori.

Edit: het tank kapje past ook niet meer

Dit bericht is ge-edit door tsxerr op 17-8-2004 17:55
 
http://groups.msn.com/tsxer
Tsxdude AKU MicheL 17-8-2004 17:55 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxerr

Er staat met grote letter fast arrow op Dus volgens mij heb ik dan een mallosie cilinder
Ik moet nui wel schakelen bij 7,5k in plaats van 6k. Maar in zn 5 trek hij bijna niet meer verder. En hij trek bijna even snel op als de ori.



Dan heb je een geheeeeel membraan gestuurde cilinder!!!
En idd je zal netzosnel optrekken als orgineel...
Koop een goede cilinder....
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Mr.MTX 17-8-2004 17:55 Print reply

Posts: 1854
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxerr

Er staat met grote letter fast arrow op Dus volgens mij heb ik dan een mallosie cilinder
Ik moet nui wel schakelen bij 7,5k in plaats van 6k. Maar in zn 5 trek hij bijna niet meer verder. En hij trek bijna even snel op als de ori.


Mallossi hahaha grapjas!
 
YOU GOT 3 SECONDS, EXCACTLY 3 FUCKING SECONDS BEFORE I GOULGE OUT YOUR EYEBALLS, AND SKULLFUCK YOU!
TripleEdged 17-8-2004 17:59 Print reply

Posts: 506
geheel membraam gestuurd heb ik ook ooit gehad, alleen nooit getest, die schijnen in belgi? origineel te zijn geweest... vreemde cilinder...
maar nu moet je idd op zoek naar een fatsoenlijke cilinder, zijn alleen nog maar 70 cc's nieuw te krijgen, maar 2e hands imi's of charmo's zijn vaak nog best goed, en meestal voor een eurotje of 20/30 ( ligt eraan hoe goed je bent in handelen... )
 
Tsxdude AKU MicheL 17-8-2004 18:04 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TripleEdged

geheel membraam gestuurd heb ik ook ooit gehad, alleen nooit getest, die schijnen in belgi? origineel te zijn geweest... vreemde cilinder...
maar nu moet je idd op zoek naar een fatsoenlijke cilinder, zijn alleen nog maar 70 cc's nieuw te krijgen, maar 2e hands imi's of charmo's zijn vaak nog best goed, en meestal voor een eurotje of 20/30 ( ligt eraan hoe goed je bent in handelen... )


Kej ik jou nie ergens van?(nej geen versierpoging)
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve

Dit topic is 892 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved