Ik heb een MT met de setup:
70mal o.t.
mal membraam 4kl glasvider 0.35
mik 24 ext
keievanger
metrakit uitlaat
MPS-300
grondplaat vervroegd
bougi: B9hs
ben nu bij 400 km met inrijden. de brommer deed het goed met sproeier 170 en ik d8 ik wil eens zijn echte top weten. dus ik wissel van gewone cdi naar MPS-300 en maak gelijk me bougi schoon... dus ik ff testrijden daarna en doet het goed... volgende dag wil ik naar me werk. ik start hem start in één x maar, vliegt in de toeren. dus ik denk kijk ff met de shoke aan (normaal niet nodig) en vliegt nog steeds door  . ik fietse...
dus ik na me werk me carb. schoon maken. ik ga weer testen en iets beter maar nog steeds niet goed.
er zit nu 190 in en alleen met shoke doet ie het lekker maar wel te rijk...
zou het kunnen komen door:
benzine filter+slang zitten een stukje hoger dan kraantje.
uitlaat lekte bij cil nu niet meer.
de cdi
de bougi
ander weer???
ik denk dat sproeier 210 zal voldoen maar het lijkt me zo groot...
ik heb alle pakkingen tussen spruit en cil vervangen en membraam gecheckt=geen verschil
heb FAQ arm lopen ook door gelezen.
wat zal het zijn
nog een vraag zijn er nog snellere cdi's want deze zit in elke versnelling (laatste als ik lig) @top van cdi 13.500@toereteller
powerband ligt ook van 8.500-->13.000
Dit bericht is ge-edit door POM op 16-8-2004 20:01
Dit bericht is ge-edit door POM op 16-8-2004 20:05
|