Punk [Dave] |
17-8-2004 5:08 |
Posts: 7003 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Speakerfreak
rijd nu met 70 polini en rij toch wel zuiniger dan 1:25 hoewel ik inderdaad met me nsr met 70malossie ooit echt iets van 1:10 reed:p
je bedoeld 1 op 2... ding was egt te snel leeg
|
|
|
|
Stijnplaykonijn |
17-8-2004 9:49 |
Posts: 643 |
1 op 2 dan moet je wel om de 10 km een benzinestation tegenkomen
|
|
|
|
Hans F |
17-8-2004 10:15 |
Posts: 4326 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Stijnplaykonijn
1 op 2 dan moet je wel om de 10 km een benzinestation tegenkomen
20 km
nsr heeft 10 L tank
|
|
|
|
derbi_freak |
17-8-2004 11:49 |
Posts: 414 |
neem die mhr maar, heb gisteren met een derbi gereden met die cilinder, polini evolution uitlaat onderlangs en een 26 mm mikuni carbu, dat ding rijdt echt gek, wiel gaat constant van de grond, gaat echt veel beter dan een 72 cc hoor op derbi
|
|
|
|
SavagePielk |
17-8-2004 11:58 |
Posts: 4562 |
Zou de gewone 80 nemen. Kweenie tot hoe ver je ontsteking het aan kan, maar die MHR schijnt (!!) over de 13000 te komen. De Appie ontsteking trekt dat niet, kweenie hoe het met Derbi zit? Bovendien kun je dan beter voor een slijtvaste cil. gaan, want als de top niet boeit maar het koppel wel, kun je maar beter gewoon lkkr cilindertje er onder leggen.
1:25 lijkt me best normaal. Mijn resultaat; 80cc, 21mm, topsnelheid 145 km/uur en een verbruik van net boven de 1:25. Dat ging wel lekker
Dit bericht is ge-edit door ClassicPielk op 17-8-2004 11:59
|
|
|
|
bart de scootergek |
17-8-2004 12:02 |
Posts: 8916 |
nogmaals, het zijn allebei geen toerenbeukers, enige verschil is dus die zuigerveer.
|
|
Honda RC-33 |
|
Twenteboer |
17-8-2004 12:03 |
Posts: 1002 |
1:25?! dat haal ik net op mun ori cilinder, hoe kan dat??
|
|
|
|
Speakerfreak |
17-8-2004 12:06 |
Posts: 4941 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Punk [Dave]
[...]
je bedoeld 1 op 2... ding was egt te snel leeg
niet over drijven:P maar goedkoop liep die niet
Quote: 1:25?! dat haal ik net op mun ori cilinder, hoe kan dat??
niet zo debiel rijden:P
|
|
Vieze naaiers hier |
|
Hans F |
17-8-2004 12:08 |
Posts: 4326 |
ik betwijfel of ze hetzelfde zijn, de bestelnummers van de cilinders los (dus zonder spullen erbij verschillen)
MHR
CODE NUMBER DESCRIPTION
1111698C [ 5 ] GASKET SETS ? 50 for CYLINDER
23 3820B GUDGEON PIN ? 12x08 x40
2912018 SPRINGS SET for ORIGINAL CLUTCH
3111984 ALUMIN-CYLINDER ? 50 H2O MHR
3411942 PISTON ? 50 pin ? 12 chro.rect.ring 1
3511943B PISTON RING ? 50x0,8 rect.chro.
36 1806K [ 100 ] G - PISTON PIN CLIPS ? 12x1
3811696 ALUM. CYLINDER-HEAD ? 50 H2O
Mhr rep
CODE NUMBER DESCRIPTION
1111698C [ 5 ] GASKET SETS ? 50 for CYLINDER
23 3820B GUDGEON PIN ? 12x08 x40
2912018 SPRINGS SET for ORIGINAL CLUTCH
3111692 ALUMIN-CYLINDER ? 50 H2O
3411695 PISTON ? 50 pin ? 12 rect. rings 2
3511776 PISTON RING SET ? 50x1,5 rect.
36 1806K [ 100 ] G - PISTON PIN CLIPS ? 12x1
3811696 ALUM. CYLINDER-HEAD ? 50 H2O
mhr Team (modulair head)
CODE NUMBER DESCRIPTION
1112373C [ 5 ] GASKET/O-RING SETS ? 39,88- 50 for
1912655B COMPL.STUDS for MODUL.CYL-HEAD ?39,88-50
23 3820B GUDGEON PIN ? 12x08 x40
3411942 PISTON ? 50 pin ? 12 chro.rect.ring 1
3511943B PISTON RING ? 50x0,8 rect.chro.
36 1806K [ 100 ] G - PISTON PIN CLIPS ? 12x1
38 9513 COVER for MODULAR CYLINDER-HEAD
3812377 CYLINDER-HEAD ? 50 for MODULAR KIT
|
|
|
|
Gilera Gsm |
17-8-2004 12:10 |
Posts: 2376 |
1:25 haal je nooit met een polini cilinder enz. Ik reed origineel onbegrenst 1:20. Ik zou voor de mhr gaan. Heb je er ook aan gedacht een andere krukas erin te zetten????
|
|
|
|
bart de scootergek |
17-8-2004 12:12 |
Posts: 8916 |
hier staat ook dat de team een losse binnenkop heeft of niet? is op de foto niet te zien. en nogal vaag, want welke word nu gerekend als de mhr of als de gewone, want er staat ook een replica bij.
is er niemand die ervaring heeft met deze cilinders en ons kan vertellen of echt alleen het verschil zit in de zuiger?
|
|
Honda RC-33 |
|
Speakerfreak |
17-8-2004 12:12 |
Posts: 4941 |
blaat, ik weet zelf wel wat ik rij
en waarom zou jij voor de MHR gaan? ? wil juist weten wat jullie/jij daar het voordeel van zouden vinden, voor mij zou het denk ik meer nadeel dan voordeel zijn...
zit rito krukas in, en aangezien het toch niet zon toerecilinder is en deze krukas het met me polini ook prima hield moet deze er wel in kunnen blijven zitten
|
|
Vieze naaiers hier |
|
Speakerfreak |
17-8-2004 12:15 |
Posts: 4941 |
|
|
Vieze naaiers hier |
|
Hans F |
17-8-2004 12:17 |
Posts: 4326 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
hier staat ook dat de team een losse binnenkop heeft of niet? is op de foto niet te zien. en nogal vaag, want welke word nu gerekend als de mhr of als de gewone, want er staat ook een replica bij.
Vrij simpel er is:
Mhr rep.
Mhr (zelfde als rep, maar dan met andere zuiger
Mhr team (mod. head)
Bij scooters is het hetzelfde alleen daar heeft 1 of andere gare importeur de cilinder andere namen gegeven.
Mhr => Mhr team
Mhr team => Mhr speed
Dit bericht is ge-edit door Hans F op 17-8-2004 12:17
|
|
|
|
StefanB |
17-8-2004 12:32 |
Posts: 2591 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Hans F
[...]
Vrij simpel er is:
Mhr rep.
Mhr (zelfde als rep, maar dan met andere zuiger
Mhr team (mod. head)
Bij scooters is het hetzelfde alleen daar heeft 1 of andere gare importeur de cilinder andere namen gegeven.
Mhr => Mhr team
Mhr team => Mhr speed
Dit bericht is ge-edit door Hans F op 17-8-2004 12:17
voor scoots is der een heel arsenaal malossi cilinders:P :
Sport
MHR-Replica
MHR-Team
MHR-Cross
MHR-Speed
:P voor de laatste 2 heb je alleen een andere kruk nodig ivb met drijfstang lengthe..
maarja frank, zoals ik je al op msn zei, gewoon de normale mal80 kopen,
waarom?
-Iets meer koppel
-Veel minder slijtage
-Top is maar iets minder dan van de mhr...
en je kan later altijd nog een mhr zuigertje kopen..
|
|
E24 M30b35@GT3576 |
|