Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 80malossie of 80mhr malossie?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 923 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #21212 - 80malossie of 80mhr malossie?
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2954 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Punk [Dave] 17-8-2004 5:08 Print reply

Posts: 7003
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Speakerfreak

rijd nu met 70 polini en rij toch wel zuiniger dan 1:25 hoewel ik inderdaad met me nsr met 70malossie ooit echt iets van 1:10 reed:p


je bedoeld 1 op 2... ding was egt te snel leeg
 
Stijnplaykonijn 17-8-2004 9:49 Print reply

Posts: 643
1 op 2 dan moet je wel om de 10 km een benzinestation tegenkomen
 
Hans F 17-8-2004 10:15 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Stijnplaykonijn

1 op 2 dan moet je wel om de 10 km een benzinestation tegenkomen


20 km

nsr heeft 10 L tank
 
derbi_freak 17-8-2004 11:49 Print reply

Posts: 414
neem die mhr maar, heb gisteren met een derbi gereden met die cilinder, polini evolution uitlaat onderlangs en een 26 mm mikuni carbu, dat ding rijdt echt gek, wiel gaat constant van de grond, gaat echt veel beter dan een 72 cc hoor op derbi
 
SavagePielk 17-8-2004 11:58 Print reply

Posts: 4562
Zou de gewone 80 nemen. Kweenie tot hoe ver je ontsteking het aan kan, maar die MHR schijnt (!!) over de 13000 te komen. De Appie ontsteking trekt dat niet, kweenie hoe het met Derbi zit? Bovendien kun je dan beter voor een slijtvaste cil. gaan, want als de top niet boeit maar het koppel wel, kun je maar beter gewoon lkkr cilindertje er onder leggen.

1:25 lijkt me best normaal. Mijn resultaat; 80cc, 21mm, topsnelheid 145 km/uur en een verbruik van net boven de 1:25. Dat ging wel lekker

Dit bericht is ge-edit door ClassicPielk op 17-8-2004 11:59
 
bart de scootergek 17-8-2004 12:02 Print reply

Posts: 8916
nogmaals, het zijn allebei geen toerenbeukers, enige verschil is dus die zuigerveer.
 
Honda RC-33
Twenteboer 17-8-2004 12:03 Print reply

Posts: 1002
1:25?! dat haal ik net op mun ori cilinder, hoe kan dat??
 
Speakerfreak 17-8-2004 12:06 Print reply

Posts: 4941
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Punk [Dave]

[...]


je bedoeld 1 op 2... ding was egt te snel leeg

niet over drijven:P maar goedkoop liep die niet

Quote:
1:25?! dat haal ik net op mun ori cilinder, hoe kan dat??


niet zo debiel rijden:P

 
Vieze naaiers hier
Hans F 17-8-2004 12:08 Print reply
Posts: 4326
ik betwijfel of ze hetzelfde zijn, de bestelnummers van de cilinders los (dus zonder spullen erbij verschillen)

MHR
CODE NUMBER DESCRIPTION
1111698C [ 5 ] GASKET SETS ? 50 for CYLINDER
23 3820B GUDGEON PIN ? 12x08 x40
2912018 SPRINGS SET for ORIGINAL CLUTCH
3111984 ALUMIN-CYLINDER ? 50 H2O MHR
3411942 PISTON ? 50 pin ? 12 chro.rect.ring 1
3511943B PISTON RING ? 50x0,8 rect.chro.
36 1806K [ 100 ] G - PISTON PIN CLIPS ? 12x1
3811696 ALUM. CYLINDER-HEAD ? 50 H2O

Mhr rep
CODE NUMBER DESCRIPTION
1111698C [ 5 ] GASKET SETS ? 50 for CYLINDER
23 3820B GUDGEON PIN ? 12x08 x40
2912018 SPRINGS SET for ORIGINAL CLUTCH
3111692 ALUMIN-CYLINDER ? 50 H2O
3411695 PISTON ? 50 pin ? 12 rect. rings 2
3511776 PISTON RING SET ? 50x1,5 rect.
36 1806K [ 100 ] G - PISTON PIN CLIPS ? 12x1
3811696 ALUM. CYLINDER-HEAD ? 50 H2O

mhr Team (modulair head)
CODE NUMBER DESCRIPTION
1112373C [ 5 ] GASKET/O-RING SETS ? 39,88- 50 for
1912655B COMPL.STUDS for MODUL.CYL-HEAD ?39,88-50
23 3820B GUDGEON PIN ? 12x08 x40
3411942 PISTON ? 50 pin ? 12 chro.rect.ring 1
3511943B PISTON RING ? 50x0,8 rect.chro.
36 1806K [ 100 ] G - PISTON PIN CLIPS ? 12x1
38 9513 COVER for MODULAR CYLINDER-HEAD
3812377 CYLINDER-HEAD ? 50 for MODULAR KIT

 
Gilera Gsm 17-8-2004 12:10 Print reply

Posts: 2376
1:25 haal je nooit met een polini cilinder enz. Ik reed origineel onbegrenst 1:20. Ik zou voor de mhr gaan. Heb je er ook aan gedacht een andere krukas erin te zetten????
 
bart de scootergek 17-8-2004 12:12 Print reply

Posts: 8916
hier staat ook dat de team een losse binnenkop heeft of niet? is op de foto niet te zien. en nogal vaag, want welke word nu gerekend als de mhr of als de gewone, want er staat ook een replica bij.

is er niemand die ervaring heeft met deze cilinders en ons kan vertellen of echt alleen het verschil zit in de zuiger?
 
Honda RC-33
Speakerfreak 17-8-2004 12:12 Print reply

Posts: 4941
blaat, ik weet zelf wel wat ik rij
en waarom zou jij voor de MHR gaan?? wil juist weten wat jullie/jij daar het voordeel van zouden vinden, voor mij zou het denk ik meer nadeel dan voordeel zijn...
zit rito krukas in, en aangezien het toch niet zon toerecilinder is en deze krukas het met me polini ook prima hield moet deze er wel in kunnen blijven zitten
 
Vieze naaiers hier
Speakerfreak 17-8-2004 12:15 Print reply

Posts: 4941
Hier op derbi forum loopt er ook een topic over, heeft iemand wel ervaring met alle 2 de cilinders..

http://www.derbi-clu...s=&threadid=7224
 
Vieze naaiers hier
Hans F 17-8-2004 12:17 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek

hier staat ook dat de team een losse binnenkop heeft of niet? is op de foto niet te zien. en nogal vaag, want welke word nu gerekend als de mhr of als de gewone, want er staat ook een replica bij.



Vrij simpel er is:
Mhr rep.
Mhr (zelfde als rep, maar dan met andere zuiger
Mhr team (mod. head)

Bij scooters is het hetzelfde alleen daar heeft 1 of andere gare importeur de cilinder andere namen gegeven.
Mhr => Mhr team
Mhr team => Mhr speed

Dit bericht is ge-edit door Hans F op 17-8-2004 12:17
 
StefanB 17-8-2004 12:32 Print reply

Posts: 2591
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

[...]


Vrij simpel er is:
Mhr rep.
Mhr (zelfde als rep, maar dan met andere zuiger
Mhr team (mod. head)

Bij scooters is het hetzelfde alleen daar heeft 1 of andere gare importeur de cilinder andere namen gegeven.
Mhr => Mhr team
Mhr team => Mhr speed

Dit bericht is ge-edit door Hans F op 17-8-2004 12:17


voor scoots is der een heel arsenaal malossi cilinders:P :
Sport
MHR-Replica
MHR-Team
MHR-Cross
MHR-Speed

:P voor de laatste 2 heb je alleen een andere kruk nodig ivb met drijfstang lengthe..

maarja frank, zoals ik je al op msn zei, gewoon de normale mal80 kopen,
waarom?

-Iets meer koppel
-Veel minder slijtage
-Top is maar iets minder dan van de mhr...
en je kan later altijd nog een mhr zuigertje kopen..
 
E24 M30b35@GT3576

Dit topic is 2954 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved