kpotappel86 |
16-8-2004 17:47 |
Posts: 2679 |
ik zou de koppel cilinder halen lekker kracht onder in ook en daar ken je wel meej wheelie-en als je koppeling het houdt hahahaha...
en haard gaan ze allebei... maar de "80cc" is gelijdelijker dan die mhr die stamp alles er boven in uit en de poorten zijn echt niet het zelfde hoor...
|
|
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<< |
|
Speakerfreak |
16-8-2004 17:48 |
Posts: 4941 |
kijk is aan maar 1op 25 noem ik trouwens totaal niet enorm zuinig hoor maar eerder normaal...
hoewel ik nu nog niet echt weet welke ik beter kan nemen met 2 zuiger veren betere compressie lijkt me...
snelheid is leuk maar of ik nou 90 of de 110 er mee haal tjah, wil gewoon dat ie ziekelijk trekt en uiteraard nog wel een flinke top...
welke zouden jullie dan dus nemen voor trek kracht voor wheelys enz.
|
|
Vieze naaiers hier |
|
Bullet |
16-8-2004 17:51 |
Posts: 12150 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: StefanB
haha hard zal het wel lopen, maar 140 is echt veel voor een brommertje... ik geloof dat Mikey van derbiforum daar net aan komt, en zijn setup is goed voor een ruime 21 pk.. mhr cilinder haalt geloof ik 15pk met een juiste uitlaat.
bullshit
Mikey z'n GPR heeft iets van 16pk, en 15 pk haal je niet zo gemakkelijk met een MHR80
(voor de duizendste keer: Mal 80 is geen toerenbeuker, maar een koppel cilinder)
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
kpotappel86 |
16-8-2004 17:57 |
Posts: 2679 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Speakerfreak
kijk is aan maar 1op 25 noem ik trouwens totaal niet enorm zuinig hoor maar eerder normaal...
hoewel ik nu nog niet echt weet welke ik beter kan nemen met 2 zuiger veren betere compressie lijkt me...
snelheid is leuk maar of ik nou 90 of de 110 er mee haal tjah, wil gewoon dat ie ziekelijk trekt en uiteraard nog wel een flinke top...
welke zouden jullie dan dus nemen voor trek kracht voor wheelys enz.
1: 25 is echt wel zuinig hoor.. ik red het niet met 70cc en 19mm enzo....
ik rijdt met de 70cc metrakit giet en 19mm al 120 op teller bij 10.5 toeren dus hard gaan ze toch wel ik zou gaan voor de mallossi 80cc voor het koppel is leuker rijde dan zon toeren beuker... 14 53 is me vertanding....
Dit bericht is ge-edit door kpotappel86 op 16-8-2004 17:57
|
|
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<< |
|
Tsxdude AKU MicheL |
16-8-2004 17:58 |
Posts: 10676 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kpotappel86
[...]
1: 25 is echt wel zuinig hoor.. ik red het niet met 70cc en 19mm enzo....
ik rijdt met de 70cc metrakit giet en 19mm al 120 op teller bij 10.5 toeren dus hard gaan ze toch wel ik zou gaan voor de mallossi 80cc voor het koppel is leuker rijde dan zon toeren beuker... 14 53 is me vertanding....
Dit bericht is ge-edit door kpotappel86 op 16-8-2004 17:57
1:25 is zeker wel zuinig....
|
|
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve |
|
Speakerfreak |
16-8-2004 18:10 |
Posts: 4941 |
rijd nu met 70 polini en rij toch wel zuiniger dan 1:25 hoewel ik inderdaad met me nsr met 70malossie ooit echt iets van 1:10 reed:p
|
|
Vieze naaiers hier |
|
StefanB |
16-8-2004 18:23 |
|
jackmasterTZR |
16-8-2004 19:05 |
Posts: 3062 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Speakerfreak
rijd nu met 70 polini en rij toch wel zuiniger dan 1:25 hoewel ik inderdaad met me nsr met 70malossie ooit echt iets van 1:10 reed:p
luc z?n derbi rijd 1 op emmer. en dat met ori cil. denk dat die van hem 1 op 7-10 rijd.
|
|
|
|
Hans F |
16-8-2004 20:22 |
Posts: 4326 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: StefanB
[...]
srry had het erbij moeten zetten, testbank pk's ! :P
RARE testbank pk's
verder zijn ze idd hetzelfde op de zuiger na
|
|
|
|
StefanB |
16-8-2004 20:26 |
Posts: 2591 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Hans F
[...]
RARE testbank pk's
verder zijn ze idd hetzelfde op de zuiger na
euh tovami testbanken schijnen af te wijken ofzo, dus echte pk is geloof ik testbank pk's - 6...
|
|
E24 M30b35@GT3576 |
|
bart de scootergek |
16-8-2004 20:27 |
Posts: 8916 |
ja * 0,8 dus, is geen lineair verband als je -6 moet doen iedere keer.
|
|
Honda RC-33 |
|
Hans F |
16-8-2004 20:34 |
Posts: 4326 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
ja * 0,8 dus, is geen lineair verband als je -6 moet doen iedere keer.
nee, die 21 is niet bij koopmans gemeten, maar ergens anders, waarvan de afwijking t.o.v. de "gebruikelijke" tovami onbekend is.
Dit bericht is ge-edit door Hans F op 16-8-2004 20:35
|
|
|
|
Bart-DRD |
16-8-2004 20:42 |
Posts: 1838 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: SuperMotard
ik zie dat het voor derbi is geloof ii..ik rij met de 80mhr replica..dus die met 2 zuigerveren...hij is ckr aan te raden..laagtoerig is hij enorm zuinig..en dan bedoel ik egt gewoon 1 op 25 ofzo..bij mij iig met 21mm..en max toeren ligt denk op 9,5 teminste verder heb ik hem nog niet gehad..met inrijden dan..maar is ckr genoeg..ding loopt egt ziek hard..de 140 is ckr haalbaar met deze cill...
ik zou gaan voor de replica...schijnt ook minder te slijten
denk het ook niet dat die cil max 9500RPM haalt.. das dikke bull doet ie echt wel hoger!!
niet dat ie 14000haalt maar zeker wel over de 11000... maargoed
en 1:25 rijde?? haal ik maar net met me ori uitlaat en ori cil man, wat een bull
140... cker op verkeerd afgestelde digiteller
maja onntopic,
neem die gewone 80 nou frankieboy, zij het je al dat de meeste em zoude aanraden, is echt gewoon bijna zelfde maar ietsje meer koppel, en iets minder slijtage!!!
|
|
stom stuk ei uit blik... |
|
bart de scootergek |
16-8-2004 20:44 |
Posts: 8916 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Hans F
[...]
nee, die 21 is niet bij koopmans gemeten, maar ergens anders, waarvan de afwijking t.o.v. de "gebruikelijke" tovami onbekend is.
Dit bericht is ge-edit door Hans F op 16-8-2004 20:35
ja kan ook, maar doelde eigenlijk meer op zijn manier om de afwijking te berekenen
|
|
Honda RC-33 |
|
Hans F |
16-8-2004 20:44 |
Posts: 4326 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
[...]
ja kan ook, maar doelde eigenlijk meer op zijn manier om de afwijking te berekenen
Ok
|
|
|
|