Tsxdude AKU MicheL |
16-8-2004 15:58 |
Posts: 10676 |
Denk de MHR...
|
|
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve |
|
StefanB |
16-8-2004 16:01 |
Posts: 2591 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL
Denk de MHR...
waarom?
in iedergeval, kwa portmap zijn de cilinders gelijk, het enigste verschil is de zuiger, het schijnt dat de normale versie 2000rpm minder aan toeren maakt dan de mhr.. koppel scheelt opzich niet zo veel, maar bij de mhr slijt de zuiger+veer wel harder..
je kan anders gewoon een mhr80 kopen, als je dan niet genoeg koppel hebt, kan je altijd nog een zuiger kopen van de normale 80..
|
|
E24 M30b35@GT3576 |
|
Blorn |
16-8-2004 16:02 |
Posts: 13825 |
AFAIK is het nog steeds geen 80cc...
|
|
|
|
StefanB |
16-8-2004 16:03 |
Posts: 2591 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blorn
AFAIK is het nog steeds geen 80cc...
pfft 78 dan.. :P
|
|
E24 M30b35@GT3576 |
|
the-roadrunner |
16-8-2004 16:07 |
Posts: 499 |
lijkt me wel beetje dom dat je puur voor de zuiger een hogere prijs moet betalen voor zon mhr.
zal vast wel wat anders zijn aan die cilinder of what evah
|
|
lalalalalala echt v@ |
|
StefanB |
16-8-2004 16:08 |
Posts: 2591 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: the-roadrunner
lijkt me wel beetje dom dat je puur voor de zuiger een hogere prijs moet betalen voor zon mhr.
zal vast wel wat anders zijn aan die cilinder of what evah
pffft dan toch niet
scheelt maar 10 euro in prijs hoor... (nee dan heb ik het niet over 50cc.nl .. )
|
|
E24 M30b35@GT3576 |
|
Blorn |
16-8-2004 16:10 |
Posts: 13825 |
Is de kop ook hetzelfde? Spoelkanalen ed...?
|
|
|
|
Bullet |
16-8-2004 16:20 |
Posts: 12150 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: StefanB
[...]
waarom?
in iedergeval, kwa portmap zijn de cilinders gelijk, het enigste verschil is de zuiger, het schijnt dat de normale versie 2000rpm minder aan toeren maakt dan de mhr.. koppel scheelt opzich niet zo veel, maar bij de mhr slijt de zuiger+veer wel harder..
je kan anders gewoon een mhr80 kopen, als je dan niet genoeg koppel hebt, kan je altijd nog een zuiger kopen van de normale 80..
je voor 90% gelijk
enigste verschil is idd de enkele zuigerveer, dus dat ie 2k minder maakt is dikke onzin
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blorn
AFAIK is het nog steeds geen 80cc...
is wel 80cc :P
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blorn
Is de kop ook hetzelfde? Spoelkanalen ed...?
pecies hetzelfde.
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
SMALL HONDA |
16-8-2004 16:21 |
Posts: 1575 |
dan zal die MHR versie wel ietsje sneller op toeren komen omdat die minder wrijving heeft van de zuigerveren, alleen zal die ene zuigerveer wel sneller slijten.
|
|
jaren komen jaren gaan en elke dag eet ik een banaan, Waarom gaat een marokkaan bij de politie?? een betere wereld begint bij jezelf. |
|
Tsxdude AKU MicheL |
16-8-2004 16:22 |
Posts: 10676 |
Dus gaan we niet voor de MHR....
1 zuigerveer minder of meer is verwaarloosbaar...
en een stuk goedkoper in dit geval....
|
|
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve |
|
Blorn |
16-8-2004 16:29 |
Posts: 13825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Bullet
is wel 80cc :P
Nietes!
|
|
|
|
SuperMotard |
16-8-2004 17:37 |
Posts: 392 |
ik zie dat het voor derbi is geloof ii..ik rij met de 80mhr replica..dus die met 2 zuigerveren...hij is ckr aan te raden..laagtoerig is hij enorm zuinig..en dan bedoel ik egt gewoon 1 op 25 ofzo..bij mij iig met 21mm..en max toeren ligt denk op 9,5 teminste verder heb ik hem nog niet gehad..met inrijden dan..maar is ckr genoeg..ding loopt egt ziek hard..de 140 is ckr haalbaar met deze cill...
ik zou gaan voor de replica...schijnt ook minder te slijten
|
|
Cagiva 600cc Supermotard |
|
StefanB |
16-8-2004 17:39 |
Posts: 2591 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: SuperMotard
ik zie dat het voor derbi is geloof ii..ik rij met de 80mhr replica..dus die met 2 zuigerveren...hij is ckr aan te raden..laagtoerig is hij enorm zuinig..en dan bedoel ik egt gewoon 1 op 25 ofzo..bij mij iig met 21mm..en max toeren ligt denk op 9,5 teminste verder heb ik hem nog niet gehad..met inrijden dan..maar is ckr genoeg..ding loopt egt ziek hard..de 140 is ckr haalbaar met deze cill...
ik zou gaan voor de replica...schijnt ook minder te slijten
wat een bs, 140 haal je never nooit met die cilinder...
|
|
E24 M30b35@GT3576 |
|
SuperMotard |
16-8-2004 17:42 |
Posts: 392 |
ownee..kom jij dan maar ff langs...mag je ff een stukkie komen rijden...dan merk je wel hoe die loopt
met twv 15/46..en das eigenlijk nog licht..kan 15/40 op
Dit bericht is ge-edit door SuperMotard op 16-8-2004 17:43
|
|
Cagiva 600cc Supermotard |
|
StefanB |
16-8-2004 17:44 |
Posts: 2591 |
haha hard zal het wel lopen, maar 140 is echt veel voor een brommertje... ik geloof dat Mikey van derbiforum daar net aan komt, en zijn setup is goed voor een ruime 21 pk.. mhr cilinder haalt geloof ik 15pk met een juiste uitlaat.
|
|
E24 M30b35@GT3576 |
|