Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 80malossie of 80mhr malossie?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1040 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #21212 - 80malossie of 80mhr malossie?
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
Dit topic is 2936 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Speakerfreak 16-8-2004 15:27 Print topicpost

Posts: 4941
hoiiiiiiiii

aangezien me 70cc polini beetje niet meer volledig leven is:P van mega veel compressie naar gewoon zogoed als geen compressie:P wil ik dus maar een kitje derop...

nu kan ik het allemaal iets goedkoper krijgen dus dat is dan weer mooi maaaaar..
ik twijfel nu dus over de gewone 80cc malossie


of de iets duurdere de 80cc MHR malossie..


ik geloof dat de gewone 80 meer koppelcilinder is, 2zuigerveren ook.. maar wat minder toeren...
de 80mhr maakt dus iets minder toeren geloof ik...

wil gewoon lekker krachtig cilindertje waarmee ook goed te wheely-en is en toch ook gewoon lekker trekken...

wie kan mij vertellen welke ik het best kan nemen en wat de preciese (merkbare) verschillen zijn...

bedankt(K)
 
Vieze naaiers hier

Tsxdude AKU MicheL 16-8-2004 15:58 Print reply

Posts: 10676
Denk de MHR...
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
StefanB 16-8-2004 16:01 Print reply

Posts: 2591
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL

Denk de MHR...


waarom?

in iedergeval, kwa portmap zijn de cilinders gelijk, het enigste verschil is de zuiger, het schijnt dat de normale versie 2000rpm minder aan toeren maakt dan de mhr.. koppel scheelt opzich niet zo veel, maar bij de mhr slijt de zuiger+veer wel harder..

je kan anders gewoon een mhr80 kopen, als je dan niet genoeg koppel hebt, kan je altijd nog een zuiger kopen van de normale 80..
 
E24 M30b35@GT3576
Blorn 16-8-2004 16:02 Print reply

Posts: 13825
AFAIK is het nog steeds geen 80cc...
 
StefanB 16-8-2004 16:03 Print reply

Posts: 2591
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

AFAIK is het nog steeds geen 80cc...


pfft 78 dan.. :P
 
E24 M30b35@GT3576
the-roadrunner 16-8-2004 16:07 Print reply
Posts: 499
lijkt me wel beetje dom dat je puur voor de zuiger een hogere prijs moet betalen voor zon mhr.
zal vast wel wat anders zijn aan die cilinder of what evah
 
lalalalalala echt v@
StefanB 16-8-2004 16:08 Print reply

Posts: 2591
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: the-roadrunner

lijkt me wel beetje dom dat je puur voor de zuiger een hogere prijs moet betalen voor zon mhr.
zal vast wel wat anders zijn aan die cilinder of what evah


pffft dan toch niet

scheelt maar 10 euro in prijs hoor... (nee dan heb ik het niet over 50cc.nl .. )

 
E24 M30b35@GT3576
Blorn 16-8-2004 16:10 Print reply

Posts: 13825
Is de kop ook hetzelfde? Spoelkanalen ed...?
 
Bullet 16-8-2004 16:20 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: StefanB

[...]


waarom?

in iedergeval, kwa portmap zijn de cilinders gelijk, het enigste verschil is de zuiger, het schijnt dat de normale versie 2000rpm minder aan toeren maakt dan de mhr.. koppel scheelt opzich niet zo veel, maar bij de mhr slijt de zuiger+veer wel harder..

je kan anders gewoon een mhr80 kopen, als je dan niet genoeg koppel hebt, kan je altijd nog een zuiger kopen van de normale 80..


je voor 90% gelijk

enigste verschil is idd de enkele zuigerveer, dus dat ie 2k minder maakt is dikke onzin


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

AFAIK is het nog steeds geen 80cc...


is wel 80cc :P

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

Is de kop ook hetzelfde? Spoelkanalen ed...?


pecies hetzelfde.
 
**My BungHole Will Speak Now**
SMALL HONDA 16-8-2004 16:21 Print reply

Posts: 1575
dan zal die MHR versie wel ietsje sneller op toeren komen omdat die minder wrijving heeft van de zuigerveren, alleen zal die ene zuigerveer wel sneller slijten.
 
jaren komen jaren gaan en elke dag eet ik een banaan, Waarom gaat een marokkaan bij de politie?? een betere wereld begint bij jezelf.
Tsxdude AKU MicheL 16-8-2004 16:22 Print reply

Posts: 10676
Dus gaan we niet voor de MHR....
1 zuigerveer minder of meer is verwaarloosbaar...
en een stuk goedkoper in dit geval....
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Blorn 16-8-2004 16:29 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet

is wel 80cc :P
Nietes!
 
SuperMotard 16-8-2004 17:37 Print reply
Posts: 392
ik zie dat het voor derbi is geloof ii..ik rij met de 80mhr replica..dus die met 2 zuigerveren...hij is ckr aan te raden..laagtoerig is hij enorm zuinig..en dan bedoel ik egt gewoon 1 op 25 ofzo..bij mij iig met 21mm..en max toeren ligt denk op 9,5 teminste verder heb ik hem nog niet gehad..met inrijden dan..maar is ckr genoeg..ding loopt egt ziek hard..de 140 is ckr haalbaar met deze cill...

ik zou gaan voor de replica...schijnt ook minder te slijten
 
Cagiva 600cc Supermotard
StefanB 16-8-2004 17:39 Print reply

Posts: 2591
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SuperMotard

ik zie dat het voor derbi is geloof ii..ik rij met de 80mhr replica..dus die met 2 zuigerveren...hij is ckr aan te raden..laagtoerig is hij enorm zuinig..en dan bedoel ik egt gewoon 1 op 25 ofzo..bij mij iig met 21mm..en max toeren ligt denk op 9,5 teminste verder heb ik hem nog niet gehad..met inrijden dan..maar is ckr genoeg..ding loopt egt ziek hard..de 140 is ckr haalbaar met deze cill...

ik zou gaan voor de replica...schijnt ook minder te slijten


wat een bs, 140 haal je never nooit met die cilinder...
 
E24 M30b35@GT3576
SuperMotard 16-8-2004 17:42 Print reply
Posts: 392
ownee..kom jij dan maar ff langs...mag je ff een stukkie komen rijden...dan merk je wel hoe die loopt

met twv 15/46..en das eigenlijk nog licht..kan 15/40 op

Dit bericht is ge-edit door SuperMotard op 16-8-2004 17:43
 
Cagiva 600cc Supermotard
StefanB 16-8-2004 17:44 Print reply

Posts: 2591
haha hard zal het wel lopen, maar 140 is echt veel voor een brommertje... ik geloof dat Mikey van derbiforum daar net aan komt, en zijn setup is goed voor een ruime 21 pk.. mhr cilinder haalt geloof ik 15pk met een juiste uitlaat.
 
E24 M30b35@GT3576

Dit topic is 2936 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved