Quote:Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
witte rook is koelvloeistof
blauwe rook is olie
check koppakking en koelvloeistof niveau even.
mzz koelvloeistof niveau is gewoon goed want ik had er gister koelvloeistof in gedaan en vandaag probeer ik te starten normaal gezien zou men cilinder dan toch vol zitten??
mzz koelvloeistof niveau is gewoon goed want ik had er gister koelvloeistof in gedaan en vandaag probeer ik te starten normaal gezien zou men cilinder dan toch vol zitten??
rij er eens een stukje mee.
en kijk dan eens of het koelvloeistofniveau is gedaald.
het is geen koelvloeistof
want het vloeistof niveau blijft gewoon het zelfde
pff men blok lekt als de tering
kan dat nog dichttrekken??? die pakking??:S
de witte rook is inmiddels al ver weg, maar nu als ik wil wegrijden ik zet hem in zijn 1 en ik probeer weg te rijden dan valt hij uit
ook als ik met volgas wil wegrijden valt hij gewoon heeeeeeeeeeeeeel ver terug
die witte rook en het slecht starte is wss koelvloeistof ik had met mijn nsr ook het zelfde bleek er dus gewoon wat koelvloeistof op de zuiger tezitten dit kwam omdat een eikel de koppaking er verkeerd op had gedaan maar geen verdere schade dus niks om de brommerzaak aanteklagen dus gewoon zo gelaten maar dat duurt een paas min max 1 uur en dan is het weg (bij mij 5 dagen) mijn hele uitlaat zat vol met koelvloeistof dat er via de cilinder uit kwam omdat die pakking verkeerd zat en ik dus lekker die brommer ging starte