ff een paar reacties van mijn kant
ik heb dus een '96 rs250.
begin dit jaar aan het rondkijken geweest voor een 125, maar vond dat maar een opgevoerde brommer, niet echt van de plaats te poken.
dus deze 250 gekocht, begrenst, ingevoerd, en begrenzers er weer uit.
dan krijg je het stukje onderhoud. veel mensen denken dat dat aso duur is, maar dat is het dus NIET..... een set zuigers + pakkingen kost je 230 euro per 15.000km, powervalves aanpassen is eenmalig, en verder zeg maar wat er slijt..... een viertakt heeft ook onderhoud nodig.
maar hetvolgende maakt 2takt rs 250 rijden DUUR:
*brandstof verbruik (gem 1:10, eur98)
*olieverbruik (1 liter tts op 500km)
vermogen vind ik nu goed te behappen. standaard ziten ze tegen de 60pk, en 42 nm..... gewoon goed genoeg voor de fiets, en om mee te beginnen. iig ook niet te lafjes, want dat vond ik van de 125.
bij de rdw heb ik op de weegbrug gestaan..... 160kg met alle vloeistoffen,en een halve tank benzine
verder stuurt de fiets gewoon lekker strak, maar daar staan ze ook bekend om :P. ik heb er echt veel lol aan!
ohja, check mijn profile, ik verkoop hem ook helaas na dit seizoen