Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - aprilia rs125/250

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1050 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #21204 - aprilia rs125/250
Pagina 5 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina
Dit topic is 6777 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Pingu 16-8-2004 21:40 Print reply
Posts: 1842
Lijkt me sterk aangezien powervalve's op topvermogen open staan.
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
jackmasterTZR 16-8-2004 22:56 Print reply

Posts: 3062
ik ben ook niet van plan, om te begrenzen-keuren-ontgrenzen. maar je kunt er dus wel mee rijdne als je ?m ligtjes begrenst???. en het gaat trouwens over kw/kg. stel nu dat de motor zwaarder is geworden. door bijvoorbeeld aanpassingen. keuren ze ?m dan nog op de manier van dat hij standaard was. of met de aanpassingen erbij.
 
Martijn II - Forum en Sales Moderator 16-8-2004 23:25 Print reply

Posts: 9841
als er iets stom is is het wel een 2t begrenzen.
Ga eens rondhangen op Motorforum, stel je vraag op het 25kw forum ofzo.
Kunnen je meer vertellen dan de mensen hier.

 
Too cool for school!
honda_2takt_power 16-8-2004 23:36 Print reply

Posts: 6744
2takt begrenzen is stom merkte ik ook op me mt moest van em pa langzamer reed met 70cc 45
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
Nasic 17-8-2004 22:18 Print reply
Posts: 890
ff een paar reacties van mijn kant

ik heb dus een '96 rs250.

begin dit jaar aan het rondkijken geweest voor een 125, maar vond dat maar een opgevoerde brommer, niet echt van de plaats te poken.

dus deze 250 gekocht, begrenst, ingevoerd, en begrenzers er weer uit.

dan krijg je het stukje onderhoud. veel mensen denken dat dat aso duur is, maar dat is het dus NIET..... een set zuigers + pakkingen kost je 230 euro per 15.000km, powervalves aanpassen is eenmalig, en verder zeg maar wat er slijt..... een viertakt heeft ook onderhoud nodig.

maar hetvolgende maakt 2takt rs 250 rijden DUUR:

*brandstof verbruik (gem 1:10, eur98)
*olieverbruik (1 liter tts op 500km)

vermogen vind ik nu goed te behappen. standaard ziten ze tegen de 60pk, en 42 nm..... gewoon goed genoeg voor de fiets, en om mee te beginnen. iig ook niet te lafjes, want dat vond ik van de 125.

bij de rdw heb ik op de weegbrug gestaan..... 160kg met alle vloeistoffen,en een halve tank benzine

verder stuurt de fiets gewoon lekker strak, maar daar staan ze ook bekend om :P. ik heb er echt veel lol aan!

ohja, check mijn profile, ik verkoop hem ook helaas na dit seizoen
 
Ducati 900SS
Blorn 17-8-2004 22:19 Print reply

Posts: 13825
Ok, ik doe geen wedstrijdje tegen jou
 
Nasic 17-8-2004 22:21 Print reply
Posts: 890
hahaha, haal je die domme ringen er toch ook uit..... je hebt toch ook een paar jaar opgevoerd brommer gereden?
 
Ducati 900SS
Blorn 17-8-2004 22:22 Print reply

Posts: 13825
Hmm naja... 93pk vind ik nu nog wat TE

Wie weet... Ooit..

Dan worden wheelies wel makkelijker... Hmmmm

Dit bericht is ge-edit door Blorn op 17-8-2004 22:22
 
Nasic 17-8-2004 22:37 Print reply
Posts: 890
93 pk op heeeeveeel kilo's
 
Ducati 900SS

Dit topic is 6777 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved