Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - aprilia rs125/250

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 689 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #21204 - aprilia rs125/250
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 6796 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Rick 16-8-2004 17:22 Print reply

Posts: 3788
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mauwieMTXdriver

[...]


btr lees je dit MF ff door dan...
daar doen ze dat ook met een 125cc en 250cc rs




een 125cc en 250cc rs is iets heel anders dan een 125 en 250cc crossmotor

 
Ride like your ass is on fire!!!
G-rox 16-8-2004 18:03 Print reply
Posts: 33
waarom geen rs250 nemen en deze afvoeren?
ze zijn namelijk officieel af te voeren met een setje naar 25 kw. dan is het dus wel legaal.

dan kun je daarna nog kijken of je begrenst blijft of niet.
 
Repsolnsr [v Leeuwen] 16-8-2004 18:09 Print reply

Posts: 658
Ik ben van laatst aangehouden met mijn Appie 125. Ze dachten dat ik een brommer was. Dus ik met een big smile mijn motor papieren er bij pakken. En ja hoor alles was keurig in orde. Vroeg die wout aan mij hoe dat precies werkte met dat automatisch omschakelen naar zwaar rbw. Van sommigen wouten snap je niet dat ze een diploma hebben
 
Dikke penne
Bullet 16-8-2004 18:11 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: G-rox

waarom geen rs250 nemen en deze afvoeren?
ze zijn namelijk officieel af te voeren met een setje naar 25 kw. dan is het dus wel legaal.

dan kun je daarna nog kijken of je begrenst blijft of niet.


een afgevoerde 250 2-takt?

nee dat loopt lekker

(dan vraag je ook gewoon om problemen)
 
**My BungHole Will Speak Now**
Saknet 16-8-2004 18:13 Print reply

Posts: 10355
alleen al daarom lijkt het mij heerlijk om met een MB8 rodn te tuffen op kenteken, die kansloze randdebielen hier sluiten mijn olipomp afvoer aan op de leidingaansluiting die naar het spruitstuk gaat als hij prutteld op de roller..

vervolgens kunnen ze me niet uitleggen waarom brommers bekeurd worden op constructiesnelheid, "het is gewoon zo" ja pfff ammehoela alles is gewoon corrupt
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
the-roadrunner 16-8-2004 18:51 Print reply
Posts: 499
alleen voor de keuring 25kw daarna gewoon weer ontgrenzen
 
lalalalalala echt v@
CoenMt5 16-8-2004 19:22 Print reply
Posts: 106
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: the-roadrunner

alleen voor de keuring 25kw daarna gewoon weer ontgrenzen


Dan ben je lichtelijk lomp bezig
 
Joscross 16-8-2004 19:22 Print reply

Posts: 12501
nee dan ben je slim bezig
 
the-roadrunner 16-8-2004 19:28 Print reply
Posts: 499
hehe idd, kerel this alleen maar keuring
en als je ongeluk krijgt zorg je der gewoon voor dat ding afgevoerd is
 
lalalalalala echt v@
honda_2takt_power 16-8-2004 19:29 Print reply

Posts: 6744
ja als je daar toe in staat ben


Dit bericht is ge-edit door honda_2takt_power op 16-8-2004 19:29
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
CoenMt5 16-8-2004 19:34 Print reply
Posts: 106
Als je van een brommer komt ben je wel een poosje bezig voordat je een onbegrensde 250cc twee takt onder controle hebt in lastige situaties. Ik heb geen zin om je hoofd van het asfalt te schrapen omdat je dat ding niet onder controle had
 
honda_2takt_power 16-8-2004 19:36 Print reply

Posts: 6744
als ie dna helm opheeft hoef je aleen helm eraf te schrapen
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
boerken 16-8-2004 19:51 Print reply

Posts: 501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: CoenMt5

Als je van een brommer komt ben je wel een poosje bezig voordat je een onbegrensde 250cc twee takt onder controle hebt in lastige situaties. Ik heb geen zin om je hoofd van het asfalt te schrapen omdat je dat ding niet onder controle had
das een feit...zo een rs 250 heeft 70 pk (ongeveer)
in het begin zal je je ongelooflijk moeten inhouden.
Ik ging van een mtx80lc naar een CB500S.
3 dagen ofzo na verzekerd te zijn op mn bek gegaan. was combinatie van nog niet de kijktechniek hebbe, veel te snel op een vuile baan met versleten achterband. Ik denk dat het eiglijk wel slim is effectief een maandje echt 25 kw te rijden. Dat zal je wel al veel vinden (in de eerste maand )ik heb spijtiggenoeg geen second 25 kw gereden, zelf niet op de rijschool

ik zou em ff op 25 kw zetten, de kijktechniek leren (kijken naar het einde van de bocht of verder!!! )en dan full power zette.
je gaat niet weten wat je overkomt bij fullpower, volgas in een lage versnelling (maar dat effect verdwijnt al snel)


Dit bericht is ge-edit door boerken op 16-8-2004 19:58
 
-Zeroed in- 16-8-2004 20:16 Print reply

Posts: 3255
rs250 heeft ong. 60/62 echte achterwiel pk's, afhankelijk van staat en onderhoud.
 
the-roadrunner 16-8-2004 20:34 Print reply
Posts: 499
klopt had nacic ook al over, en ding afvoeren na ongeluk trek je kabel toch los van powervalves dan heeft ie minder dan 25 kw teminste als ik het goed onthouden heb dat nasic zei
 
lalalalalala echt v@

Dit topic is 6796 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved