Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - cross

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1035 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #21160 - cross
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 1946 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

westcoastnewbie 13-8-2004 18:08 Print topicpost

Posts: 284
Ofwel ga ik een tsx ombouwen naar cross ofwel koop ik een 125cc of 80cc wat zou ik doen??
 

Teunmenator 13-8-2004 18:16 Print reply

Posts: 2524
Is dit een serieuze vraag omdat je er achter zet? Als je wilt gaan crossen op de plak en je zoekt daar iets voor. Dan kun je natuurlijk leuk je tsx ombouwen. Maar dat kan nooit tegen een goeie 125cc crosser op. Bij crossen gaat de voorkeur in dit geval naar iets origineels wat er voor gemaakt is en niet iets wat je lichtelijk gaat overbelaste. Maar dan moet je wel voor je zelf overwegen of je er het geld voorover hebt.
 
westcoastnewbie 13-8-2004 18:24 Print reply

Posts: 284
Maar ik dacht van dan een cross vork+achterbrug te fixen en een 80 blok in mijn tsx te steken.
 
Kees de Jong 13-8-2004 18:26 Print reply

Posts: 1881
kan je niet gewoon een beetje goedkope crossmotor kopen die zie je vaak voor weinig geld en als het een beetje afgeragd is maakt ook nix uit voor de cross.
 
7 seconden, of 21 gram
Kees de Jong 13-8-2004 18:38 Print reply

Posts: 1881
KTM
 
7 seconden, of 21 gram
Kees de Jong 13-8-2004 18:39 Print reply

Posts: 1881
wel leuk toch?
 
7 seconden, of 21 gram
westcoastnewbie 13-8-2004 18:44 Print reply

Posts: 284
wel erg zwaar! liever 125 80cc denk ik,weeg maar 55kg,wat raad je aan??
 
koert517 13-8-2004 18:50 Print reply

Posts: 232
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: westcoastnewbie

wel erg zwaar! liever 125 80cc denk ik,weeg maar 55kg,wat raad je aan??


een BMX fiets
 
westcoastnewbie 13-8-2004 18:51 Print reply

Posts: 284
hahaha!
 
Rudy 13-8-2004 18:55 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: westcoastnewbie

Ofwel ga ik een tsx ombouwen naar cross ofwel koop ik een 125cc of 80cc wat zou ik doen??

Heb je al eens op een schakelbrommer gereden?
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
westcoastnewbie 13-8-2004 19:02 Print reply

Posts: 284
neen,maar binnen een oaar dagen koopt een vriend van me een mtx dus kan ik leren schakelen.
 
gijsd 13-8-2004 19:25 Print reply

Posts: 327
je moet beginnen met een rm250 uit 1985 of zo daar krijg je nooit genoeg van en het rijd ook redelijk door

een tsx opvoeren heeft geen zin, een motor blijft altijd beter
 
Roedi-Loerbeek 13-8-2004 19:34 Print reply

Posts: 1492
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: k33s

KTM



deze kerel heeft alles op crossgebied, van voorvorken tot carbs.

volgens mij ook hele crossers

 
Wa Motte Ze Dan? ---- 't trilt, 't krast, 't tikt, het stinkt, het dampt, het zuup, oftewel XT
Rudy 13-8-2004 19:37 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: westcoastnewbie

neen,maar binnen een oaar dagen koopt een vriend van me een mtx dus kan ik leren schakelen.


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gijsd

je moet beginnen met een rm250 uit 1985 of zo daar krijg je nooit genoeg van en het rijd ook redelijk door

een tsx opvoeren heeft geen zin, een motor blijft altijd beter


HAHAH, als je nooooit op een schakel gereden hebt, dan gelijk op een 250 .
Zou lekker op een opgevoerde schakel beginnen
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
westcoastnewbie 13-8-2004 19:38 Print reply

Posts: 284
Is een 250cc niet te krachtig voor mij(13 jaar)ben wel vrij sterk
 
gijsd 13-8-2004 19:38 Print reply

Posts: 327
het rijd wel makkelijk weg hoor, laat je hem zeker niet afslaan
 

Dit topic is 1946 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved