Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Nsr50r 2004

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 622 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #21138 - Nsr50r 2004
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3981 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

jeroen 12-8-2004 23:49 Print reply

Posts: 15066
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

nee, ze mogen niet in nederland geimporteerd worden, omdat de constructiesnelheid hoger is dan 45km/h, maar als je er gewoon in duitsland 1 koopt en hier mee rijdt, heb je gewoon europese goedkeuring en kan de politie je niets maken, moet je alleen zorgen dat hij maar 45 kan...

Komt omdat in de rest van europa iedereen gewoon volgens de europese regels werkt, alleen nederland er niet aan wil, omdat het zeikerds zijn.


als winkel zijnde importeer je ze dan..
als je ze dna als 2e hands opkoopt?
 
Ralf 12-8-2004 23:50 Print reply

Posts: 9073
Winkel koopt ze van importeur, importeur regelt zooitje met de staat en koopt ze van fabriek...
 
khpoppema 12-8-2004 23:51 Print reply

Posts: 3199
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

Tot 6kw, op een echte bank gemeten, dacht ik...

En dan ECHTE kw's, geen politierollenbank KW's.


en dat is het?

ik heb wel es gehoord dat je in frnakrijk je brom helemaal amg opvoeren maar dat je gewoon aan de max snelheid meot houden

je meto wel 50 cc houden

Dit bericht is ge-edit door khpoppema op 12-8-2004 23:52
 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
jeroen 12-8-2004 23:52 Print reply

Posts: 15066
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

Winkel koopt ze van importeur, importeur regelt zooitje met de staat en koopt ze van fabriek...


dat snap ik

ik bedoel als je ze als winkel uit het buitenland koopt.
 
Ralf 12-8-2004 23:54 Print reply

Posts: 9073
Ja, zoiets is het inderdaad... Iig, stuk vrijer.

Het probleem in nederland is de 'overlast' die brommers en scooters altijd veroorzaken, ze proberen het al zo lang in te perken, vroeger met de trapperplicht, de meest idiote regel die ik ooit gehoord heb, laatst nog leeftijdsverhoging, bromcertificaat theorie en dadelijk nog praktijk, binnenkort kentekens en APK keuring.
Maar ze zullen ooit volledig aan de europese regels moeten voldoen..
 
khpoppema 12-8-2004 23:56 Print reply

Posts: 3199
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

Ja, zoiets is het inderdaad... Iig, stuk vrijer.

Het probleem in nederland is de 'overlast' die brommers en scooters altijd veroorzaken, ze proberen het al zo lang in te perken, vroeger met de trapperplicht, de meest idiote regel die ik ooit gehoord heb, laatst nog leeftijdsverhoging, bromcertificaat theorie en dadelijk nog praktijk, binnenkort kentekens en APK keuring.
Maar ze zullen ooit volledig aan de europese regels moeten voldoen..


en dat duurt nog een tijd

 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
Ralf 12-8-2004 23:57 Print reply

Posts: 9073
Ze draaien er nog altijd mooi omheen inderdaad..
 
simonini 13-8-2004 0:00 Print reply
Posts: 79
het probleem is dat de europese wet in elk land verplichtis, maar dat elk land deswillend de europese wetten mag verstrengen. de europese wet is dus een soort van "minimumwet" waaraan elk land moet voldoen, maar in landen als belgie en nederland zijn de wetten m.b.t. de bromfietsen strenger dan de eurpese wetten
 
khpoppema 13-8-2004 0:01 Print reply

Posts: 3199
jongens we gaan emigreren:P
 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
Joscross 13-8-2004 0:01 Print reply

Posts: 12501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simonini

het probleem is dat de europese wet in elk land verplichtis, maar dat elk land deswillend de europese wetten mag verstrengen. de europese wet is dus een soort van "minimumwet" waaraan elk land moet voldoen, maar in landen als belgie en nederland zijn de wetten m.b.t. de bromfietsen strenger dan de eurpese wetten

Opzich wel logisch...

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 13-8-2004 0:01
 
Ralf 13-8-2004 0:01 Print reply

Posts: 9073
Ik stem voor herinvoering van de trapperplicht...
 
simonini 13-8-2004 0:02 Print reply
Posts: 79
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross

[...]

Opzich wel logisch...

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 13-8-2004 0:01


maar voor ons problematisch.....
 
Joscross 13-8-2004 0:03 Print reply

Posts: 12501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

Ik stem voor herinvoering van de trapperplicht...

Hmnee..
Schakelbak principe verbieden
Dus net als in Frankrijk voorheen, alleen automaatjes

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 13-8-2004 0:03
 
Ralf 13-8-2004 0:05 Print reply

Posts: 9073
RS met trappers lijkt me anders hoog amusant.
 
Pim rmc 13-8-2004 0:05 Print reply

Posts: 558
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

Ja, zoiets is het inderdaad... Iig, stuk vrijer.

Het probleem in nederland is de 'overlast' die brommers en scooters altijd veroorzaken, ze proberen het al zo lang in te perken, vroeger met de trapperplicht, de meest idiote regel die ik ooit gehoord heb, laatst nog leeftijdsverhoging, bromcertificaat theorie en dadelijk nog praktijk, binnenkort kentekens en APK keuring.
Maar ze zullen ooit volledig aan de europese regels moeten voldoen..


Wat denk je dan van de regel dat 17 inch wielen vroeger niet mochten
 
kreidler.. technik der weltmeister

Dit topic is 3981 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved