Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Aprilia RS 50 of Derbi GPR50 Racing

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1362 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #21103 - Aprilia RS 50 of Derbi GPR50 Racing
Pagina 4 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 8906 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

ShellShock NL 11-8-2004 18:37 Print reply
Posts: 39
hoeveel gaat hij harder met zo een uitlaat?
en waarom discussie stoppen?:S
 
Kampersjaak 11-8-2004 18:43 Print reply

Posts: 12285
je kunt beter gewoon een pijp nemen met 1 demper, is altijd beter.

 
oderint dum metuant
tommy16 11-8-2004 18:47 Print reply
Posts: 278
bij mij gaat gewone fasmen wel heel hard stuk harder als mk weet niet of dat zo bijzonder is maar toch en zou eigenlijk wel voor nieuwe gpr gaan ziet er echt mooi uit
 
Werner 11-8-2004 18:52 Print reply

Posts: 2127
DPR blijfd ut beste alleen levertijd is beetje lang
 
StefanB 11-8-2004 18:54 Print reply

Posts: 2591
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Decorhanger

Het eerste wat ik zou doen als ik hem had zijn die kappen eraf roppen laten stralen en er gewoon een mooie metallic kleurtje op spuiten.
Vervolgens de olie uit de voorvork laten lopen om 'm te verlagen, en dan pas hebbie een mooie waardige "te dure" brommer.


pffft leuke guide "how to fuck up your new moped" :P lekker olie deruitlaten lopen om te verlagen haha dan veert het als een spons, wat dus niet lekker rijdt, je moet gewoon de vork verder door de kroonplaten laten zakken.. en waarom overspuiten? ziet er juist mooi uit de standaard kleuren..
 
E24 M30b35@GT3576
ShellShock NL 11-8-2004 19:11 Print reply
Posts: 39
stel hij rijd 40 je koopt een DPR of een Yasuni
Hoeveel kmph gaat ie dan harder?
(ik vraag veel0:_))
 
ShellShock NL 11-8-2004 19:11 Print reply
Posts: 39
45 bedoel ik
 
jackmasterTZR 11-8-2004 19:18 Print reply

Posts: 3062
moet yasuni en een ietjes grotere carb en luchtfilter begrenzer eruit sowieso een dikke 100-110.
 
ShellShock NL 11-8-2004 19:24 Print reply
Posts: 39
Maar ik bedoel Als je niets veranderd en alleen een andere uitlaat neemt wat dan? 70 ofzo?
 
Werner 11-8-2004 19:26 Print reply

Posts: 2127
onbegrenst gaat een RS al 110 ongv. dus waarom andere pijp ? zow val je niej op en gaat toch flink door
 
ShellShock NL 11-8-2004 19:28 Print reply
Posts: 39
Hoe moet je hem onbegenzen??
 
master of disaster_rs50 11-8-2004 19:29 Print reply
Posts: 1839
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Werner

onbegrenst gaat een RS al 110 ongv. dus waarom andere pijp ? zow val je niej op en gaat toch flink door

eeehhh jah
 
lalalalalala i can't hear you
Werner 11-8-2004 19:29 Print reply

Posts: 2127
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: master of disaster_rs50

[...]

eeehhh jah


niet dan ?
 
bart de scootergek 11-8-2004 19:29 Print reply

Posts: 8916
nee

 
Honda RC-33
ShellShock NL 11-8-2004 19:30 Print reply
Posts: 39
Maar stel je koopt een RS50 je doet er niets mee alleen een yasuni pijp erop hoe hard gaat ie dan?

 

Dit topic is 8906 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved