Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - barts krukas is naar de tering

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1182 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #211 - barts krukas is naar de tering
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 765 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

jelle 5-5-01?19:23 Print topicpost
Posts: 124
ok ik ben berend die ff bij jelle zit enne ik moest van bart ff melden dat zijn krukas naar de eeuwige jachtvelden is



 
[IMG]http://24.132.20.228/mup/327.gif[/IMG] OCH DAAR REED WEER EEN HONDA MET POWER

barry 5-5-01?19:54 Print reply

Posts: 7387
gefeliciteerd jongen!!!
 
He?
Rene 5-5-01?20:36 Print reply
Posts: 2573
gecondoleerd he?
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
Robert Lukkes 5-5-01?20:44 Print reply
Posts: 1406
hoe krijgt ie dat voor mekaar????
 
I'm a supersonic highspeed racer
barry 5-5-01?21:01 Print reply

Posts: 7387
simpel

demonteer heel voorzichtig je krukas van je blok nadat je hem verwijdert heb ram je er op los...
 
He?
Neonlampje 5-5-01?21:10 Print reply

Posts: 14825
hmm wanneer vindt de rituele verbranding plaats?
 
Berend 5-5-01?21:54 Print reply
Posts: 295
nou die as is naar de tering gegaan tijdens het rijden en hij wordt niet gecremeert maar begraven
 
:B :e :BNou dit wast weer :B :e :B
verwijderd 5-5-01?22:07 Print reply
Posts: 4082
ik snap niet dat jullie daar om kunnen lachen...

maar jullie gaan er ook zo ruig mee om, allemaal zand rotzooi, dat 80blok van bart was ook helemaal vernielt, allemaal zand op de tandwielen en het blok wat helemaal verneukt met een schroeven draaier ofzo, kunt gewoon door heen kijken...

dus wat voor zichtiger met dat mooie spu;!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :p :p
 
Berend 6-5-01?17:13 Print reply
Posts: 295
bart hier nu

dat doe ik nie, dat was al zo toen ik dat blok kocht met die MT erbij. dat was diezelfde boer als die dat voortandwiel vastlaste aan zn brommers.

en uh tdwielen heb je zo weer schoon, kwestie van blok in elkaar zetten en dan ff vol laten lopen met benzine, ff goed schudden en mengen en dan leeg laten lopen
 
:B :e :BNou dit wast weer :B :e :B
Ali 6-5-01?20:18 Print reply
Posts: 667
Symen niet zitten piepen he!
Berend ik snap jou sign niet!!
 
[IMG]http://24.132.20.228/mup/12147.jpg[/IMG] Leuk dinkie.. wil ik ook, sorry dat ie zo groot is maar k kan niet verschalen op mijn pc.
70malossi 6-5-01?21:04 Print reply
Posts: 4176
neeh ik snap het ook niet,wat wil je ermee zeggen?
 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
70malossi 6-5-01?21:04 Print reply
Posts: 4176
neeh ik snap het ook niet,wat wil je ermee zeggen?
 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
MB50TUNED 6-5-01?21:15 Print reply
Posts: 1054
ik zou de krukas laten reviseren. Tenzij je krukas zelf ook gaar is. Maar dat krijg ik zelfs niet voor elkaar.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
Saknet 6-5-01?22:14 Print reply

Posts: 10355
wat kost laten reviceren dan? en is zon race krukas nou echt de moeite waard, daarmee bedoel ik iemand die in hetzelfde blok beide krukassen (ori/imi vs race) heeft geprobeert met precies dezelfde spullen verder, en er een groot verschil tussen vindt, (dit lijkt me redelijk onwaarschijnlijk)

verschil of niet. zoja dan haal ik maar zon race geval, en zo nee dan ga ik m laten reviceren of een imi halen of een 2ehands bij de brommer sloop ofzo..

tx voor reply mb50tuned .
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
MB50TUNED 6-5-01?22:45 Print reply
Posts: 1054
Reviseren kostte bij mij f150,-. Al mijn lagers werden vervangen, linker + rechter krukaslager, bigend en piston penlager. Bij een racekrukas heb je volgens mij alleen het bigend lager en moet je de rest van de lagers nog kopen en zelf je krukas lagers erop zetten als ik me niet vergis. Ik rij nu al anderhalf jaar rond, draai tussen de 9000 en 12000 rpm en heb nog nergens speling. Ik heb er geen spijt van gehad. Je weet dan zeker dat alles in orde is.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).

Dit topic is 765 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved