Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Buitenboord motor.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1051 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #21075 - Buitenboord motor.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2348 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Hans F 10-8-2004 21:42 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans W

Ik word steeds meer wijzer!! En Hans F die motoren verandere elke 10 jaar echt wel!! alles past precies in elkaar!! en als je tank lek is en je fikst hem past hij half enzo...
Er zit een choke op!! Moet ik het benzine kraantje verder open zetten!!

Ik wil hem graag aan de praat krijgen want ik wil een brommer kopen!!

Hans


dingen werken al jaren met carburateurs, bougie's, cdi, bobine's etc. etc.

 
Pas 10-8-2004 22:03 Print reply

Posts: 1181
als je gaat stoppen met varen trek dan de benzineslang eraf en laat 'm doordraaien totdat hij uit zichzelf stopt.
Grote kans dat hij dan de dag erna wel gewoon start, vergeet dan niet met het balletje er weer benzine in te pompen.

succes
 
GSXR600K1
edwin ss50 10-8-2004 22:14 Print reply
Posts: 299
stop er eens een ander bougietje in en maak je carb eens schoon,en gooi je er niet te veel olie in? als hij van `98 is moet er 1:100 in.

en er zijn wel buitenboordmotoren met injectie
 
oke
Hans W 10-8-2004 22:25 Print reply

Posts: 1456
Ik heb een inboord tankje dus hij zit erop. En er moet 1op50 in!! 2takt
Ik er morgen wel naar!! En ja dat doe ik zowiezo al als ik stop met varen dat ik de kraan dichtdraai en hem laat "uitlopen". Maar nu wil hij niet meer aan daarna!!
 
patrickd 11-8-2004 12:43 Print reply

Posts: 12
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans W

Het hoort hier eigenlijk niet maar ik wou het toch ff vragen.
Mijn buitenboord motortje wil wel aan, maar als ik hem dan uitdoe dan wil hij komende dagen niet meer aan. Je kan je hellemaal scheel trekken maar hij slaat niet aan.
Weten jullie mischien waar het aan ligt??

groet Hans


hoe is het met je aan uit schakelaar probeer hem eens los te koppelen michien sluiting
en wat is de kleur van je bougie als je je scheel getroken heb?

 
Snikkelbeer 11-8-2004 12:59 Print reply
Posts: 254
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans W

Ik heb een inboord tankje dus hij zit erop. En er moet 1op50 in!! 2takt
Ik er morgen wel naar!! En ja dat doe ik zowiezo al als ik stop met varen dat ik de kraan dichtdraai en hem laat "uitlopen". Maar nu wil hij niet meer aan daarna!!


bij mijn 15pk yamaha bbm deed ik er vorige week ook 1;50 in inplaats van 1;100 en toen startte die heel moeilijk en viel uit met stationair toerental en stotterde de hele tijd, dus teveel smering vind ie niet echt lekker
 
MotorHispaniaMaus 11-8-2004 13:52 Print reply

Posts: 160
staat op de motor welke smering die nodig heeft.
bij mijn 15 pk evinrude moet ie ook 1:100 hebbe maar met mn ouwere 9,9 evinrude weer wel 1:50.

 
mtxr2rijder 11-8-2004 15:25 Print reply

Posts: 133
ff kijke of de bougie zeiknat is of vrijwel droog als ie droog is de choke nakijken
 
Pas 11-8-2004 22:50 Print reply

Posts: 1181
practisch 99% (misschien wel 100%) van de nieuwere 2-tact bb. motoren lopen 1 op 100, dus controleer dat maar ff
 
GSXR600K1

Dit topic is 2348 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved