Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - PBR 90 vs PBR 50

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 754 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #21071 - PBR 90 vs PBR 50
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 8120 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

dennis_delange 10-8-2004 12:52 Print topicpost
Posts: 14
Ben van plan een Jincheng PBR aan te schaffen...
Gewoon voor normaal (stad)gebruik...
Nou bestaan er 2 versies van:
nl. de 90 CC en de 50 CC
90 CC heeft een top van ong. 85 km/h
50 CC heeft een top van ong. 50 km/h

Heb ik nou voor de 90 CC een motorrijbewijs nodig of niet??

KWil wel een beetje een snel ding want 50 km/h is voor mietjes!!!
En omdat hier veel politie controles zijn lijkt me opvoeren (op termijn) duurder!
 

de_koen 10-8-2004 13:44 Print reply

Posts: 5595
90cc hebje uiteraard licht motorrbw voor nodig

1advies; blijf met je handen van chingjeng af, en koop een echte honda
 
Honda 5-Bak te koop
wiebutt 10-8-2004 14:08 Print reply

Posts: 6264
Koop de 50 cc versie en fok die op , met een ''motor'' krijg je meer problemen als je opgepakt word denk ik .
En als je zon ding opfokt heb je ook meteen dikke 4 takt sound .
Maat van mij heeft zon jincheng singa gekocht , wel geinige dingen
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
Werner 10-8-2004 14:10 Print reply

Posts: 2127
50 en de 90cc versies hebben ook hele andere frame`s nummers dus de 90 zou je niet of moeilijk kunnen verzekeren
 
wiebutt 10-8-2004 14:11 Print reply

Posts: 6264
Dat bedoelde ik met problemen met de ''motor'' versie
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
arrier 10-8-2004 15:33 Print reply
Posts: 2221
gewoon onder het 50frame een 90cc blok flikeren of ga dat niet passe
 
edwin ss50 10-8-2004 15:39 Print reply
Posts: 299
dat idee van arrier is een goed idee, en het past ook nog eens
 
oke
edwin ss50 10-8-2004 15:40 Print reply
Posts: 299
zoiets heb ik ook gedaan, alleen dan met een ss
 
oke
wiebutt 10-8-2004 15:41 Print reply

Posts: 6264
Maar dat is wel een oplossing voor mensen met een hooop poen .
Want een 50cc frame is niet 2ehands te vinden , en een 90cc blok ook niet .
Dus dat word dan niew kopen
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
-Niellesie- 10-8-2004 15:52 Print reply

Posts: 6454
past dr nie een ss blok in?
 
allalallalallalalallalala
edwin ss50 10-8-2004 15:53 Print reply
Posts: 299
koop een of oude honda 4takt brommer zonder blok, bijv een ss cd singa dax zb, of een met een blok die helemaal is stukgelopen, en dan koop je een gloed nieuw jincheng motortje en hang je dat er onder
 
oke
de_koen 10-8-2004 15:55 Print reply

Posts: 5595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: edwin ss50

koop een of oude honda 4takt brommer zonder blok, bijv een ss cd singa dax zb, of een met een blok die helemaal is stukgelopen, en dan koop je een gloed nieuw jincheng motortje en hang je dat er onder


jingcheng blok is kut
 
Honda 5-Bak te koop
-Niellesie- 10-8-2004 15:55 Print reply

Posts: 6454
hij wil juist een pbr met snel blok geen ss
 
allalallalallalalallalala
Karlito 10-8-2004 16:55 Print reply

Posts: 519
PBR is brol! Na een maand valt alles der af. Ge zijt beter dat ge u wat kwaliteit koopt zoals dax of singa.

K zou zeggen koopt een dax hang daar een HONDA NICE blok onder met 108 CC en ge gaat dan ook mooi vooruit gaan. Als ge het geld daarvoor hebt natuurlijk
 
Honda NSR - 70 CC Malossi - 20 MM Mikuni - Techno 70 CC Uitlaat | [b]I don't drive fast, I fly low!![/b]
Kampersjaak 10-8-2004 17:10 Print reply

Posts: 12285
geen jengstroep kopen.

 
oderint dum metuant
-Tom- 10-8-2004 17:42 Print reply

Posts: 4151
Nieuwe Jingchengs zijn vrij goed.
 
FTS Member

Dit topic is 8120 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved