Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - hoe kering

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 966 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #21046 - hoe kering
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1173 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

de_koen 9-8-2004 18:34 Print reply

Posts: 5595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sj-tsx

oke met het veertje naar de kant van het block toe waar de oli zit dus dan had ik ze dus toch niet verkeerd eringezet want hij lekte toch nog oli in de cilinder


je hebt ze alsnog verkeerd om zitten
 
Honda 5-Bak te koop
sj-tsx 9-8-2004 18:45 Print reply
Posts: 79
hoezo dan ? is er niet iemand die het ff duidelijk uit kan leggen dan weet ik het meteen goed
 
de_koen 9-8-2004 18:50 Print reply

Posts: 5595
veer naar krukas toe
 
Honda 5-Bak te koop
sj-tsx 9-8-2004 18:54 Print reply
Posts: 79
oke thx
 
sj-tsx 9-8-2004 21:39 Print reply
Posts: 79
iemand die dit kan bevestigen?
 
arie-de-arier 9-8-2004 21:40 Print reply

Posts: 10000
ja veer naar krukas
 
Allah is beter
sj-tsx 9-8-2004 21:46 Print reply
Posts: 79
oke thx want kijk ik ga niet meteen als 1 iemand dat zegt het meteen doen dadelijk heeft die ene het fout en heb ik me block in elkaar zitten en zit het niet goed daarom is het fijn als meerderen mensne het zelvde zeggen dan is het zeker goed
 
Blorn 9-8-2004 21:55 Print reply

Posts: 13825
Sommige mensen kun je blind op vertrouwen. Alleen als je net nieuw bent weet je natuurlijk nog niet wie dat zijn
 
BlizzarD 9-8-2004 22:50 Print reply

Posts: 2050
Veertje naar de krukas toe.
Dus met de 'open' kant van de keering naar de krukas toe.
 
Koos non-brommerloos!

Dit topic is 1173 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved