okee, hier komt update
de buizen zijn dus goed geplooid en vastgelast.
daarna zijn de originele voor een deel weggeslepen.
dit is de weggeslepen buis, hier zijn we blij om de dikte van de buis , we hebben er een buis tegen gelast van dezelfde dikte maar die kenden we niet.
hier zie je de weggeslepen buizen
[http://groups.msn.com/_Secure/0QwDlArIToZMPFRzSYnRC0SNYDZh0BFlmDeJA!*a!t6QLZwHzEl5OZ26Aj1o*ecTxVy64pfRc8Gqqpviz!wGKmYtWhTVjAIcvjStTLGHXNmg/prt_0146.jpg?dc=4675486360429273025[/img]
dan kwam er de afwerking
nog afwerking
hier het vervangblok met ons eigen gemaakte as met tandwiel om te zien waar de ketting moet komen.
normaal komt er een steppenblak onder het blok, waar de voetsteunen opzitten, die zitten standaard op een andere plek op aprilia daarom kunnen we die gaten zo goed gebruiken voor 3de ophanging van het blok. hier komt dus gewoon een plaat op die horizontaal op het kader vast wordt gelast zodat het blok meteen goed zit
hier zijn de ophangingsplaatjes voor achter het blok en de tussenbussen
zo was het frame tot nu toe, zonder ophangingsplaatjes
met plaatjes en bussen, maar ook al de onderste plaatjes die horizontaal komen te staan waar een derde plaatjes dwars over komt.
zo is het tot nu toe, er komt ophangingspunten langs boven in alu. die zijn al gemaakt maar ik wacht op mijn blok om alles vast te zetten zoals het hoort, ondertussen zijn er nog kontaktslot en een bijs voor remsysteem bestelt, en moet nog oud type rs spiegels hebben en nieuwe scherm. das lang niet alles.
nu past het blok, moeten nog 3dingen vastgelast worden en dan zit het vast.