Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Hoe weet je hoe groot je carburateur is?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1020 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #21014 - Hoe weet je hoe groot je carburateu...
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 3416 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

snowboarderke 7-8-2004 20:49 Print topicpost

Posts: 2193
Hoe weet je hoe groot je carburateur is?
Waar staat dit ergens op? Want wil een andere kopen maar ik weet niet hoe groot hij dan moet zijn. Ik wil maar 1 maatje groter.

Dit bericht is ge-edit door Nick op 8-8-2004 12:26
 
Ook lid worden van de Belgium gangster club, inbox mij dan

tsxerr 7-8-2004 21:15 Print reply

Posts: 1478
Binnen maat van de de cilindervorm dat naar je cilinder gaat. Dat is de maat van je cab.
Lekker duidelijk
 
http://groups.msn.com/tsxer
JIMMY 7-8-2004 21:17 Print reply

Posts: 2765
Hoe grote heb je nu dan?

en 1mm groter schiet je lekker veel mee op hoor..
 
Membraanklepje 7-8-2004 21:31 Print reply

Posts: 1379
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JIMMY

Hoe grote heb je nu dan?

en 1mm groter schiet je lekker veel mee op hoor..


Ging dit nou over carburateurs offuh...
 
Whoopz0r 7-8-2004 22:28 Print reply
Posts: 945
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxerr

Binnen maat van de de cilindervorm dat naar je cilinder gaat. Dat is de maat van je cab.
Lekker duidelijk

nee, sommige carbs worden breder omdat ze over het spruitstuk heen moeten, dus het is dus de diameter van de smalste doorgang na de gasschuif (aan de kant van de cilinder)
 
Z
snowboarderke 7-8-2004 22:33 Print reply

Posts: 2193
ok bedankt zal morgen is kijken hoe groot hij is

 
Ook lid worden van de Belgium gangster club, inbox mij dan
snowboarderke 7-8-2004 22:36 Print reply

Posts: 2193
oh en nog iets ik zet het maar in dit topic anders open ik teveel topics .
Deze vraag gaat over mijn rem. Is het aan te raden om een schijfrem op je achterwiel te plaatsen?Of is een trommelrem beter? Want als je een schijfrem op je achterwiel plaats word deze dan niet te warm en gaat deze dan niet kromtrekken?
 
Ook lid worden van de Belgium gangster club, inbox mij dan
derbi_freak 7-8-2004 22:40 Print reply

Posts: 414
ze zetten het wel op andere brommer dus waarom zou et scheeftrekken
 
Vincent1988 7-8-2004 22:41 Print reply

Posts: 525
Te warm word ie niet, tis wel bter dan een trommelrem, maar of het egt nodig is... ik vin van niet
 
Whoopz0r 7-8-2004 22:43 Print reply
Posts: 945
Op je mt-5 heb je nog geen eens een schijfrem voor. Als je remt komt er meer druk op het voorwiel, daarom heeft deze meer/ kan deze meer remvermogen aan voor dat ie slipt. Dus als je er een schijfrem op zet, dan zou ik het eerst voor doen.
Maar warm worden ze nauwelijks en kromtrekken ook niet (het zijn maar brommers).

Oh ja, en schijfrem is wel beter als trommelrem.
 
Z
derbi_freak 7-8-2004 22:43 Print reply

Posts: 414
je rijdt toch maar 70km per uur dus waarom zou je schijfremmen zetten
 
Whoopz0r 7-8-2004 22:44 Print reply
Posts: 945
oh ja, en je kan in het vervolg best een ander topic openen. Nu heb je twee verschillende vragen in een topic. Als je ze in verschillende zet, hebben mensen er later ook nog baat bij als ze de zoek functie gebruiken
 
Z
derbi_freak 7-8-2004 22:45 Print reply

Posts: 414
jep
 
maarten112 7-8-2004 23:41 Print reply

Posts: 341
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Membraanklepje

[...]


Ging dit nou over carburateurs offuh...


jij denkt echt dat je grappig bent he. . . .
 
een dag geen nieuwe benzine halen is een dag geld besparen............
mr200r 7-8-2004 23:50 Print reply
Posts: 5122
EEn schijfrem dir krom trek is meestal het gevolg van heel hard remmen en dan de rem erop houden de snelheid van een brommer is voor dit probleen te laagbv van 200 naar 0 hard remmen en vast houden.
 
mr200r
Sampers 7-8-2004 23:56 Print reply

Posts: 1231
als je carbu origineel is op een hollandse brommer dan staat er 16.6 op en dan is hij 13 mm

als je origineele belgische carbu hebt staat dat er niet op en is hij 16 mm groot

anders wordt het moeilijk om te meten of je moet de bekken van je schuifmaat verlengen

 
marginaal is terminaal | tsjek http://www.brommerforum.nl/showtopic/21017

Dit topic is 3416 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved