Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Main Forum - Topic #21000 - Mijn pracht, mijn praaal, mijn trot...
|
Pagina 8 van 9
|
Dit topic is 8017 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
maikel049 |
8-8-2004 10:23 |
Posts: 57 |
Ik vin t echt een mooit ding.
en hij is uit 1998.
die trommel rem wat boeit dat ?????
dat remt toch ook ?? en alleen maar mider kans dat er zand tussen komt te zitten op de cross.
Mooi ding !! top
|
|
|
|
Ollie |
8-8-2004 10:40 |
Posts: 2468 |
Zeker weten dat ie een RS met een 80blok eruit trekt, misschien op top niet, maar daar is dat spul ook niet voor gemaakt eh
Enne wat is een dyno-kit/jet nou eigluk precies dan? of is dat zomaar een onzin verhaaltje
|
|
|
|
Abarth-500 |
8-8-2004 10:41 |
Posts: 1532 |
|
|
Echte anarchisten schaken zonder koningen. |
|
Ollie |
8-8-2004 11:04 |
Posts: 2468 |
Weet wel ongeveer hoeveel vermogen dat heeft hoor, ben niet lomp ofzo
|
|
|
|
Abarth-500 |
8-8-2004 11:07 |
Posts: 1532 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ollie
Weet wel ongeveer hoeveel vermogen dat heeft hoor, ben niet lomp ofzo
ik snap je punt ook wel hoor..
alleen bedoel je dan wss een rs met 80 cc cilinder
|
|
Echte anarchisten schaken zonder koningen. |
|
Ollie |
8-8-2004 11:16 |
Posts: 2468 |
Ja zo ongeveer, maar dat blijft als nog een brommer heh, dus de top zal ongetwijfeld heel hoog liggen in vergelijking met mijn XR100.
Maar kijken we wie 't snelst aan de 90 zit, dan zal ik dat zijn
|
|
|
|
denollie(the real one) |
8-8-2004 16:02 |
Posts: 501 |
gatverdomme het heeft daar een mtx dıe per jaar ın waarde stıjgt en nog wat andere brommers
en hıj ruılt het voor DIT
sorry hoor maar learn to invest
en dan draagt het ook nog een deel van mıjn naam mee.
|
|
Life's a Bitch ......Be its Pimp ............ |
|
denollie(the real one) |
8-8-2004 16:03 |
Posts: 501 |
verdomme kzıt ın turkiye daarom al dıe rare letter zodus sorry mensen
|
|
Life's a Bitch ......Be its Pimp ............ |
|
SIWWN |
8-8-2004 16:04 |
Posts: 7079 |
Je zit in Turkije?
Had iemand anders ook al last van vorig jaar geloof ik met die toetsenborden
|
|
|
|
derbi_freak |
8-8-2004 16:25 |
Posts: 414 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ollie
Ja zo ongeveer, maar dat blijft als nog een brommer heh, dus de top zal ongetwijfeld heel hoog liggen in vergelijking met mijn XR100.
Maar kijken we wie 't snelst aan de 90 zit, dan zal ik dat zijn
hahahaha dacht et niet, ik trok met mijn derbi met 70 cc met gemak een enduro 125 cc eruit een 4 takt, hij was denk ik van 96
|
|
|
|
Blijhoofd |
8-8-2004 17:01 |
Posts: 7378 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: denollie(the real one)
verdomme kzıt ın turkiye daarom al dıe rare letter zodus sorry mensen
heb ik ook altijd last van in het buitenland zijn altijd andere toetsenborden
en met een 100cc 4 takt ongetuned trek jij geen rs 80 eruit hoor die rijd jou met dat slome ding helemaal weg
denk dat een 70cc derbi je der zelf nog uit trekt
Dit bericht is ge-edit door Blijhoofd op 8-8-2004 17:04
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
Dakana |
8-8-2004 18:04 |
Posts: 739 |
als mijn 113cc blok af is mag jij met je 70cc derbi langs komen voor een drag wedstrijdje
maar indd, die std.100cc's gaan bepaald niet kanon hard ofzo :/ .. ondanks dat je dr wel verdomt veel uit kan halen, poort flow in/uit lichtere zuiger zwaardere kleppe veren tuimelaars verlichten, dan eventueel beter nok/grotere carbu/passende uitlaat bocht ....
11pk? denk dat de 15-16 best mogelijk is
|
|
|
|
jeroen |
8-8-2004 18:57 |
Posts: 15066 |
100cc 4t?
lol
9pk ofoz?
Dit bericht is ge-edit door jeroen op 8-8-2004 18:57
|
|
|
|
Dakana |
8-8-2004 23:41 |
Posts: 739 |
iets meer
11
maar wat ik bedacht, kan je er niet een kit van xr125 op knallen,
xr125 heb je bore ups namelijk, 170cc
www.takegawa.co.jp
bedoel dan heb je 18pk, das wel even andere koek
|
|
|
|
de_koen |
9-8-2004 17:15 |
Posts: 5595 |
op dat ding zul je je alvast niet snel pijn doen
|
|
Honda 5-Bak te koop |
|
Dit topic is 8017 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 8 van 9
|
|