Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Mijn pracht, mijn praaal, mijn trots, mijn nieuwe motor!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 799 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #21000 - Mijn pracht, mijn praaal, mijn trot...
Pagina 6 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 8039 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

GroesNap 7-8-2004 14:46 Print reply
Posts: 230
Snelle uitlaat op 4takt?
 
tsx crosser 7-8-2004 14:51 Print reply

Posts: 2356
snelle demper vooral
 
Ktm Sx-f 250
arie-de-arier 7-8-2004 15:17 Print reply

Posts: 10000
snellepijp kan ook hoor
 
Allah is beter
Leon de mt5 boer 7-8-2004 15:45 Print reply
Posts: 494
ik vin er nie veel aan maar mijn mening doet er nie toe.. et gaat om de jouwe... maar dan nog.. heb je al je brommers enz verkocht om dit ding van 11 pk te kunne kope... ?.. had ik nooit gedaan.. koop gewoon un ouwe 250 crosser ofzoiets,,.. da blaast teminste en is nog goeiekoper ok ...
 
ik kom uit brabant kunde gij de zien
Pingu 7-8-2004 15:53 Print reply
Posts: 1842
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ollie

Idd, als motor is ie wat te traag, maar tis gewoon een wijze trailbike of pitbike zoals jullie 't noemen ik ben er blij mee en ik ga em vast nog wel eens wat verleuken.
Alleen spullen voor dit ding zijn zo ontiegelijk duur!!
Een snelle uitlaat kost 300 dollar

Maak je er zelf 1 Ik vind het zelf trouwens niet echt een boeiend ding, zou om te crossen veel liever een 80je of een 125 2t hebben, maar ieder zijn smaak.
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Dakana 7-8-2004 16:48 Print reply

Posts: 739
snelle uitlaat ... haha, zoek gewoon een demper die degelijk past, hoeft niet veel te kosten
uit de bocht zal je niet heel veel snelheid halen dus kan je gewoon orginele houden ..
k vind het wel grappig ding ..
 
-Niellesie- 7-8-2004 17:20 Print reply

Posts: 6454
ik dnek dat je beter de 200 versie had kunnen kopen maja tis verder wel flex dingetje voor in de bebouwde kom
 
allalallalallalalallalala
Aprilia r-ass 7-8-2004 17:45 Print reply
Posts: 741
xr100..is toch alleen gemaakt voor cross? bestaan niet eens met kenteken geloof ik....250 wel
 
I like Castrol!
Ollie 7-8-2004 17:47 Print reply

Posts: 2468
Ja joh een 200 was idd relaxter geweest en duurder ja

Maja, ik had al eerder gezegt dat ik sowieso een 4takt wilde kopen en ook waarom, no 2stroke anymore.

Jullie hadden het over een demper zelf maken heh?
Maar hoe weet je nou hoe groot ie bijv. moet zijn en of ie bter presteerd dan de ori of niet?

 
Storm 7-8-2004 18:12 Print reply

Posts: 98
Tering wat is iedereen negatief...
Vind hem zeker wel mooi ogen...
Echt een vet ding.. maar ehmm 10 puchies :P ??
 
Wie doneert mij geld voor het goede doel? (Een Brommertje..)
renegade 7-8-2004 18:15 Print reply

Posts: 1064
man uit 91 heb je nog mooiere motoren voor de cross een 125 cc uit 95/98 heb je al voor 1500 euries..
 
flakfazer ==> renegade ( sonic powa)
schlang-stah 7-8-2004 18:19 Print reply

Posts: 1014
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: flakfazer

man uit 91 heb je nog mooiere motoren voor de cross een 125 cc uit 95/98 heb je al voor 1500 euries..


ook 4takt?

nie mauwe!
 
hoi?
Dakana 7-8-2004 18:21 Print reply

Posts: 739
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ollie

Jullie hadden het over een demper zelf maken heh?
Maar hoe weet je nou hoe groot ie bijv. moet zijn en of ie bter presteerd dan de ori of niet?



nou je neemt een buis flikkert hem er op luistert er naar en als ie kut klinkt bouw je wat anders :/

basis standaards alla 4takt demper -
lang is lager en zachter/donkerder geluid
kort is krachtiger en harder/scheller geluid
grote uitlaat monding = donker geluid lage toeren schel geluid hoge toeren
kleine uitlaat monding = zacht/matig geluid lage toeren donker-geluid hoge toeren

en de rest ligt aan je materiaal demping etc etc etc

en voor de duidelijkheid, 4takt werkt niet met tegendruk ....


Dit bericht is ge-edit door Vitriol op 7-8-2004 18:21
 
bart de scootergek 7-8-2004 19:33 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Vitriol

[...]


nou je neemt een buis flikkert hem er op luistert er naar en als ie kut klinkt bouw je wat anders :/

basis standaards alla 4takt demper -
lang is lager en zachter/donkerder geluid
kort is krachtiger en harder/scheller geluid
grote uitlaat monding = donker geluid lage toeren schel geluid hoge toeren
kleine uitlaat monding = zacht/matig geluid lage toeren donker-geluid hoge toeren

en de rest ligt aan je materiaal demping etc etc etc

en voor de duidelijkheid, 4takt werkt niet met tegendruk ....


Dit bericht is ge-edit door Vitriol op 7-8-2004 18:21


2-takt wel dan?
 
Honda RC-33
Werner 7-8-2004 19:37 Print reply

Posts: 2127
hebben jullie nog nooit van dyno kits gehoort op 4tackt motoren ?
 

Dit topic is 8039 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 6 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved