Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Mijn pracht, mijn praaal, mijn trots, mijn nieuwe motor!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 702 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #21000 - Mijn pracht, mijn praaal, mijn trot...
Pagina 2 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 8020 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

RS_70_power 6-8-2004 19:29 Print reply

Posts: 1990
gefeliciteerd met je motor

hier er eentje uit 1988



en eentje uit 1998



ik denk dat dit jouwes is , van 19986 .





zoek zelf maar http://www.100megsfr...onda/h0100/xr100.htm

 
draai / frees werk ==>> PM of email me
Joscross 6-8-2004 19:31 Print reply

Posts: 12501
Ff gegoogelt:
83:


96:


Dit is het nieuwe model:

Evengoed met trommelremmen

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 6-8-2004 19:38
 
puch_master 6-8-2004 19:31 Print reply

Posts: 3429
tja... wit he

wel leuk om mee te crossen over de plak maar verder niet echt toppie vind ik
 
Toyota AE86 Levin coupé
Hardcore 6-8-2004 19:31 Print reply

Posts: 699
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross

Model is gewoon niet veranderd
Waarom brengen ze nu nog hetzelfde model uit als in 82 met trommelremmen:S?

mooi misschien ?
 
RS_70_power 6-8-2004 19:31 Print reply

Posts: 1990
jah Honda
 
draai / frees werk ==>> PM of email me
Hardcore 6-8-2004 19:33 Print reply

Posts: 699
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS_70_power

jah Honda


daarom


 
Werner 6-8-2004 19:38 Print reply

Posts: 2127
mischien leuke SM van maken dan is die mischien wel leuk
 
Rudy 6-8-2004 19:43 Print reply

Posts: 3471
T is een prachtige pit motor ,om werkelijk mee op de weg te rijden zijn ze veel te traag
(zeker omdat je een motorrbw nodig heb...)
PS: heb je je al bedacht wat het je kost om hem om te bouwen voor weggebruik?
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Stegehuis 6-8-2004 19:43 Print reply
Posts: 1150
afschuwlijk
 
Baasbas 6-8-2004 19:49 Print reply
Posts: 2176
wat kraakt iedereen dat ding af?

hij is prachtig zou hem zelf alleen nevernooit gekocht hebben, maar dat terzijde
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
arrier 6-8-2004 19:51 Print reply
Posts: 2221
kvin hem wel vet, en als ze zitte te zeuren waarom ze nog stees het zelfde ding make als 20jaar gelede: lekker boeiend alsof jullie niet graag een splinternieuwe mt zoude wille hebbe, ga je dan ook zeuren waarom hij nog trommelremme heeft, in ieder geval vet ding misschien alleen een beetje licht maar iedereen zn eige mening
 
Mr.Michiel 6-8-2004 19:53 Print reply

Posts: 1567
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derbi_freak

90? ik reed met m'n derbi 120 met 70 cc en sorry maar nou ni zegge dat ie er niet oud uitziet he, ok zal wel in orde staan maar het uiterlijk vindk nogal oud, sorry


Dat ding gaat misschien ietwat langzamer, maar hij rijdt 2x zo zuinig als dat ding van jou en gaat het blok gaat minstens 2x zo lang mee
 
juustem
Werner 6-8-2004 19:54 Print reply

Posts: 2127
nouw jah vind ut net een MTX-ot spijt me zeer maar daarom zeg ik zet der kleine velgen onder dikke demper op dan is die wel leip naja soort van
 
shibby 6-8-2004 19:58 Print reply

Posts: 770
zeker wel kewl ding, indien je het gewoon zelf naar je zin maakt. ik zou die andere handkapjes geven, die van acerbis zijn lekker stoer. en dan een nieuwe paint geven met zon stikkerset op. felici... met de aankoop van je motor .
 
Pol de MT5 Crosser 6-8-2004 20:32 Print reply

Posts: 2892
1998 sorry maar lijkt alsof dat ding van voor de oorlog is man verder ziet hij er wel leuk uit alleen ik zou het echt jare 80 of zo schatte
 
http://www.cafedezolder.tk Biertje der bij?

Dit topic is 8020 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved