Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - eurokit cilinder vraagje

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1318 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #20995 - eurokit cilinder vraagje
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 898 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

korte_mt5 6-8-2004 13:25 Print topicpost
Posts: 361
is een eurokit/airsal altijd hoog inde toeren of alleen bij inrijden
 
www.japanse-kapstok.co.jp/www.heinz-leuter.de

mt80 6-8-2004 14:46 Print reply

Posts: 2071
lijkt me niet dat dat door het inrijden komt..
 
[RRT] Lost-P 6-8-2004 14:47 Print reply
Posts: 4578
idd...dat is gewoon je afstelling...(of miss. zelfs wel valse lucht?)
 
Chille Tune shit dan
derbi_freak 6-8-2004 15:14 Print reply

Posts: 414
airsal maakt wel aardig veel toeren vind ik, op mijn derbi toch
 
wiebutt 6-8-2004 15:15 Print reply

Posts: 6264
Hey lost p hoe had jij dat mikuni 20mm probleem gefixt dan ?
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
[RRT] Lost-P 6-8-2004 16:04 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wiebutt

Hey lost p hoe had jij dat mikuni 20mm probleem gefixt dan ?


hahah ik had t ook nadat ik was aangereden...Maar k heb gehoord dat die mikuni's dat vaker doen/hebben...en hoe ik t heb opgelost? beetje kutten met de gasnaald stand...t is al een heel stuk minder maar nog niet helemaal weg, maar ik heb geen zin om er verder mee te kutten. K ga Ori. 50cc Tunen en daa rkomt een 16mm keihin achter (wordt cilinder voor heeeeel veel koppel, en dan heb k dus weinig aan die 20mm )...t is bij mij op mn 50cc btw 102934 keer erger dan op mn 70, maar zal wel komen doordat die 70 iets meer kan hebben..


Edit: ik d8 dat k blukkie dr een keer over hoorde/zag praten...miss. weet hij t?

Dit bericht is ge-edit door Lost-P op 6-8-2004 16:06
 
Chille Tune shit dan
maikel049 6-8-2004 17:13 Print reply

Posts: 57
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: korte_mt5

is een eurokit/airsal altijd hoog inde toeren of alleen bij inrijden



uhm tja,

je zou zeggen dat je niet in de hoge toeren "mag" tijdens inrijden want dan krijg je een vastloper/aanloper.

dus kijk er wel mee uit.

en wat voor brommer heb je, dat scheelt ook zie het verschil tussen een aprilia RS 50 en een Honda MTX...... beetje verschil kwa toen aankunnen.

Dit bericht is ge-edit door maikel049 op 6-8-2004 17:13
 
[RRT] Lost-P 6-8-2004 21:54 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maikel049

[...]



uhm tja,

je zou zeggen dat je niet in de hoge toeren "mag" tijdens inrijden want dan krijg je een vastloper/aanloper.

dus kijk er wel mee uit.

en wat voor brommer heb je, dat scheelt ook zie het verschil tussen een aprilia RS 50 en een Honda MTX...... beetje verschil kwa toen aankunnen.

Dit bericht is ge-edit door maikel049 op 6-8-2004 17:13



Lul jij nou weer stom ......als jij tijdens t inrijden helemaal niet in de hoge toeren komt, heb jij echt een probleem als je m dan ineens na 500km van 7000 ineens naar 11000 toeren opengooit (klein stootrandje kan geen kwaad jow , heb je bij nicasil wand alwel minder last van natuurlijk...maar t is gewoon niet goed als je met inrijden niet boven, bv., de 7000 toeren komt)

enne, waarom zou een RS50 in hemelsnaam meer aankunnen dan een mtx Btw...kijk is naar zn naam...miss. is t voor een mt?



Dit bericht is ge-edit door Lost-P op 6-8-2004 22:26
 
Chille Tune shit dan
gonzales 6-8-2004 22:20 Print reply

Posts: 1319
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lost-P

[...]



Lul jij nou weer stom ......als jij tijdens t inrijden helemaal niet in de hoge toeren komt, heb jij echt een probleem als je m dan ineens na 500km van 7000 ineens naar 11000 toeren opengooit (klein stootrandje kan geen kwaad jow , heb je bij nicasil wand alwel minder last van natuurlijk...maar t is gewoon niet goed als je met inrijden niet boven, bv., de 7000 toeren komt)

enne, waarom zou een RS50 in hemelsnaam meer aankunnen dan een mtx

Dit bericht is ge-edit door Lost-P op 6-8-2004 21:55


rs is hoogtoeriger omdat die kortere slag heeft
 
burn your rubber not your soul
barry 6-8-2004 22:22 Print reply

Posts: 7387
belangrijste is gewoon goed warm rijden, si de motor goed op bedrijfstemp. dan kan een nieuwe cilinder never nooi tniet vastlopen. daar durf ik geld op te zetten
 
He?
[RRT] Lost-P 6-8-2004 22:25 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gonzales

[...]


rs is hoogtoeriger omdat die kortere slag heeft


ja dus? daar doelde ik niet op ...hij liet t overkomen alsof je met een RS minder goed hoeft in te rijden ofzo omdat die t toch allemaal wel goed aankan en een mtx niet...en dat klopt imho niet
 
Chille Tune shit dan
korte_mt5 7-8-2004 0:57 Print reply
Posts: 361
ik heb de eurokit op me mt en hij is echt hoogtoerig als ik in z'n 4 volgas rij lijkt het net alsof ik moet schakelen maar da kan nie

en trouwens pro tuning heeft mijn 20mm carb gefixt
 
www.japanse-kapstok.co.jp/www.heinz-leuter.de
Saknet 7-8-2004 2:03 Print reply

Posts: 10355
dan moet je je tandwielverhouding aanpassen
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 7-8-2004 13:18 Print reply

Posts: 7007
ja idd, dit heet gewoon overtoeren
 
nobody fuck with us!!
derbipim 7-8-2004 13:20 Print reply
Posts: 12


Dit bericht is ge-edit door derbipim op 7-8-2004 13:21
 

Dit topic is 898 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved