Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - mtx ot blok onder mtx sh

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1264 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #20982 - mtx ot blok onder mtx sh
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 1123 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Teun_GHC 5-8-2004 14:33 Print topicpost

Posts: 1588
past een mtx ot blok onder mtx sh. zoja hoef je hiervoor niets aan te passen? zoja wat?
 

[RRT] Lost-P 5-8-2004 14:34 Print reply
Posts: 4578
Je moet sowieso de blokophanginspunten verlassen enzo...t moet wel te doen zijn verder denk
 
Chille Tune shit dan
Saknet 5-8-2004 14:37 Print reply

Posts: 10355
slim is het niet, mtx-sh blok = beter
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
frenk 5-8-2004 15:27 Print reply
Posts: 354
mtx-ot blok zijn nieuwe 50cc voor leverbaar, sh blok niet
 
[RRT] Lost-P 5-8-2004 16:56 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: frenk

mtx-ot blok zijn nieuwe 50cc voor leverbaar, sh blok niet


als t goed is waren er van Athena weer nieuwe te krijgen? ( had k laatste ergens gezien in de "Parts" d8 ik)
 
Chille Tune shit dan
Teun_GHC 5-8-2004 17:46 Print reply

Posts: 1588
maar ik ga denk met een 80 blok rijden maar anders moet ik een nieuw blok gaan kopen en daar heb ik niet veel zin in ik zit al in geldnood, maar ik had die gallery van mauwieMTXdriver zat gewoon een luchtgekoeld blok onder hoe heeft hij dat dan gedaan
 
[RRT] Lost-P 5-8-2004 17:49 Print reply
Posts: 4578
onder een sh?, daar zit standaard een luchtgekoeld blok onder...
 
Chille Tune shit dan
Teun_GHC 5-8-2004 18:05 Print reply

Posts: 1588
toch zie ik eer zat met een watergekoeld blok rondrijde

 
LambalraceR 5-8-2004 18:14 Print reply

Posts: 2187
pff prutser, je kan een nsr blok of mbx80 blok onder schroeve.
 
un fireblade..... het zou toch niet gekker moeten worden
mt80 5-8-2004 18:14 Print reply

Posts: 2071
Er zijn wel luchtgekoelde 80cc blokken voor mtx sh, maar wil je nou een 50cc blok? Gewoon van sh nemen.. en eventueel vloeistofgekoeld maken door het vloeistofkoelingssysteem van een nsr te gebruiken (koppelingskap, cilinder enz.)
 
GiGaHertz 5-8-2004 18:58 Print reply

Posts: 151
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barteld

slim is het niet, mtx-sh blok = beter


Beswijs maar eens dat een SH blok beter is dan, bovendien is er bijna niets voor te krijgen.
Ik zou het niet zo gek vinden om een MT/MB/MTX-OT blok onder een SH te leggen.
Beetje sleutelen is altijd leuk
 
En meneer, weet u wel dat u veel te hard reed. U reed wel 150! Maar meneer de agent ik reed helemaal niet, ik vloog gewoon laag!
StefanB 5-8-2004 18:59 Print reply

Posts: 2591
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: GiGaHertz

[...]


Beswijs maar eens dat een SH blok beter is dan, bovendien is er bijna niets voor te krijgen.
Ik zou het niet zo gek vinden om een MT/MB/MTX-OT blok onder een SH te leggen.
Beetje sleutelen is altijd leuk


gooi een koppelingsdeksel van een nsr op een mtx-sh blok, en je kan der lc cilinders op gooien, dat zie ik jou nog niet met een mt/b/x ot doen..
 
E24 M30b35@GT3576
Abarth-500 5-8-2004 19:05 Print reply

Posts: 1532
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: GiGaHertz

[...]


Beswijs maar eens dat een SH blok beter is dan, bovendien is er bijna niets voor te krijgen.
Ik zou het niet zo gek vinden om een MT/MB/MTX-OT blok onder een SH te leggen.
Beetje sleutelen is altijd leuk


het is bij voorbaat al beter omdat het past.. is veel te veel onnodig gepruts, ombouwen naar lc is minder moeite en zal niet veel duurder zijn..

bovendien heb je dan een goede keus aan 50cc cilinders, denk aan eurocilindro, of goedkoper charmoo of andere imi.. maar het leukst is nog een Ge2, die zijn ook nog wel redelijk goed tweedehands te krijgen
 
Echte anarchisten schaken zonder koningen.
[RRT] Lost-P 5-8-2004 19:05 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: GiGaHertz

[...]


Beswijs maar eens dat een SH blok beter is dan, bovendien is er bijna niets voor te krijgen.
Ik zou het niet zo gek vinden om een MT/MB/MTX-OT blok onder een SH te leggen.
Beetje sleutelen is altijd leuk



lekker boeiend, 70 malossi voor sh = imo beter dan die voor mt/mb dus maakt niks uit...(niet dat malossi alles is...maar ffies over t feit dat er bijna niets voor te krijgen is...want meer dan een cilinder heb je in principe niet nodig...wat specifiek voor dat blok is he )

btw neem gewoon een sh blok, en gooi er eventueel de waterkoelzooi van een nsr op, ben je in 1x klaar

Dit bericht is ge-edit door Lost-P op 5-8-2004 19:12
 
Chille Tune shit dan
GiGaHertz 5-8-2004 19:31 Print reply

Posts: 151
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: StefanB

[...]


gooi een koppelingsdeksel van een nsr op een mtx-sh blok, en je kan der lc cilinders op gooien, dat zie ik jou nog niet met een mt/b/x ot doen..


Tja zou misschien kunnen, ik weet niet of het idd zo makkelijk is. Maar dat zou wel een goede oplossing zijn.
En als je uniek wilt zijn kun je natuurlijk een Zeta LC voor je MT/B/X pakken
 
En meneer, weet u wel dat u veel te hard reed. U reed wel 150! Maar meneer de agent ik reed helemaal niet, ik vloog gewoon laag!
GiGaHertz 5-8-2004 19:32 Print reply

Posts: 151
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lost-P

[...]



lekker boeiend, 70 malossi voor sh = imo beter dan die voor mt/mb dus maakt niks uit...(niet dat malossi alles is...maar ffies over t feit dat er bijna niets voor te krijgen is...want meer dan een cilinder heb je in principe niet nodig...wat specifiek voor dat blok is he )

btw neem gewoon een sh blok, en gooi er eventueel de waterkoelzooi van een nsr op, ben je in 1x klaar

Dit bericht is ge-edit door Lost-P op 5-8-2004 19:12


Ik ben persoonlijk voorstander van Zeta
 
En meneer, weet u wel dat u veel te hard reed. U reed wel 150! Maar meneer de agent ik reed helemaal niet, ik vloog gewoon laag!

Dit topic is 1123 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved