Joscross |
4-8-2004 12:21 |
Posts: 12501 |
Originele Honda'tjes zijn daar op begrenst ja
Dikkere luchtslang kan je op 50cc.nl bestellen en volgens mij wel krijgen in elke brommerzaak
Als je mt origineel is verwacht dan niet veel van zo'n dikkere luchtslang..
|
|
|
|
rogier - mt5 |
4-8-2004 12:23 |
Posts: 257 |
k heb wel snellere uitlaat, rijd 50/55 ongeveer
maar trekt ie dan iets meer of rijd ie ietsjes harder?
|
|
|
|
Joscross |
4-8-2004 12:23 |
Posts: 12501 |
Ik gok beide
Maar het zal niet veel voorstellen hoor
Als je boven de 65 uit wilt komen moet je een andere cilinder kopen
Edit; Wel een grotere sproeier steken nadat je die dikke luchtslang er op heb gezet, anders heb je kans dat ie te arm loopt en warm/vast loopt.
Dit bericht is ge-edit door Joscross op 4-8-2004 12:24
|
|
|
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
4-8-2004 12:25 |
Posts: 7007 |
slangetje vervangen is altijd goed idd, vergeet ook de sproeier nie idd
|
|
nobody fuck with us!! |
|
Teun_GHC |
4-8-2004 12:25 |
Posts: 1588 |
maar als je een grotere spoeier erin zet heeft ie meer lucht nodig dus zal hij ook harder rijden
|
|
|
|
Joscross |
4-8-2004 12:26 |
Posts: 12501 |
Nee, dat verbruikt ie gewoon meer. Dat wilt niet automatisch zeggen dat ie meer vermogen heeft
|
|
|
|
Teun_GHC |
4-8-2004 12:30 |
Posts: 1588 |
ja kan goed maar als je een veel te grote of een te grote sproeier hebt en je trekt het luchtfilter eraf schilt het toch wel veel
|
|
|
|
rogier - mt5 |
4-8-2004 12:41 |
Posts: 257 |
er zit ook al een grotere sproeier in, eerst had ie ook al een groter aanzuigrubber maar toen k m overnam van me neef (hij had 10 jaar stilgestaan) liet k m repareren door iemand en die heeft blijkbaar t aanzuigrubber weer verkleint ofzo
|
|
|
|
rogier - mt5 |
4-8-2004 12:49 |
Posts: 257 |
hoeveel mm zou ik nemen? tis geloof ik een 16 mm carburateur (ook ori )
|
|
|
|
gtc-sander |
4-8-2004 12:51 |
Posts: 1384 |
ik zal er een 85 sproeier inzetten
|
|
I'm the man! |
|
rogier - mt5 |
4-8-2004 12:52 |
Posts: 257 |
k bedoelde eiglijk aanzuigrubber
|
|
|
|
GiGaHertz |
4-8-2004 13:29 |
Posts: 151 |
Een grotere luchtinlaat betekent idd dat je een grotere sproeier zult moeten gebruiken.
Dit alles vergroot je trekkracht meer dan dat het je snelheid verandert, dus ik denk dat je nu tegen de 60 aan zal zitten, met een redelijke trekkracht, ligt ook weer aan je vertanding etc.
|
|
En meneer, weet u wel dat u veel te hard reed. U reed wel 150! Maar meneer de agent ik reed helemaal niet, ik vloog gewoon laag! |
|
[RRT] Lost-P |
4-8-2004 14:42 |
Posts: 4578 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: GiGaHertz
Een grotere luchtinlaat betekent idd dat je een grotere sproeier zult moeten gebruiken.
Dit alles vergroot je trekkracht meer dan dat het je snelheid verandert, dus ik denk dat je nu tegen de 60 aan zal zitten, met een redelijke trekkracht, ligt ook weer aan je vertanding etc.
op die redelijke standaard setup, als je daar die snellere luchtslang opzet ( en dus icm een grotere sproeier) ga je echt niet ineens 5km/h harder, en trek je ook zeker niet ineens stuk harder op hoor jonge...
|
|
Chille Tune shit dan |
|
rogier - mt5 |
5-8-2004 22:40 |
Posts: 257 |
op 50cc.nl staan een 16, 18 en een 20 mm aanzuigrubber.. welke zou ik dan t best kunnen nemen?
|
|
|
|
Polleke |
6-8-2004 2:08 |
Posts: 419 |
lijkt mij dat die maten voor het de diameter van de carb staan correct me if i'm wrong. dus zou ik dan een 18 pak. past op 13,16en 18. die 20 is dan voor mikuni en daarvan is de aansluiting een stuk groter, en die past dus niet zonder aanpassingen
|
|
Crazy Honda Team |
|