[...]
omdat een mt zonder gelijk richter iets van 30 a 40 volt afgeeft geloof ik en dat vinden je lampjes niet echt fijn....
uhm ff wat door elkaar gehaald gelijkrichter met spanningsregelaar
Dit bericht is ge-edit door honda_2takt_power op 3-8-2004 20:56
een mt geeft helemaal geen 30 a 40 volt af, zelfs een auto geeft maar 12 en een vrachtwagen 24. Een brommer zit tussen de 6 a 12 volt. Maar het probleem dat je lampjes klappen heeft met het amperage te maken en niet met voltage
En meneer, weet u wel dat u veel te hard reed. U reed wel 150! Maar meneer de agent ik reed helemaal niet, ik vloog gewoon laag!
een accu is niet nodig voor je MT, maar als ik jouw was zou ik eerst maar even in de knowlenge base gaan kijken om daar het bedradingsschema in kleur uit te printen, dan kom je er vanzelf wel uit.
En meneer, weet u wel dat u veel te hard reed. U reed wel 150! Maar meneer de agent ik reed helemaal niet, ik vloog gewoon laag!
een mt geeft helemaal geen 30 a 40 volt af, zelfs een auto geeft maar 12 en een vrachtwagen 24. Een brommer zit tussen de 6 a 12 volt. Maar het probleem dat je lampjes klappen heeft met het amperage te maken en niet met voltage
tja meet dan maar eens recht van je spoelen het voltage dat deze afgeven
een accu is niet nodig voor je MT, maar als ik jouw was zou ik eerst maar even in de knowlenge base gaan kijken om daar het bedradingsschema in kleur uit te printen, dan kom je er vanzelf wel uit.
je lult een beetje slap, bij een te hoog voltage klappen je lampjes, en amperage mag zo hoog zijn als je wilt, accu is wel nodig voor mt o.t. want die heeft geen electronische spanningsregelaar, en dan vangt de accu de piekspanningen op, zonder accu fikken ze dus wel door