als je zeker wilt zijn dat je alle stukjes eruit hebt moet je alle stukjes weer aan de zuiger plakken. Als je dan weer een compleetje zuiger hebt, weet je dat alles eruit is. behoorlijk karweitje, maar werkt wel
als je zeker wilt zijn dat je alle stukjes eruit hebt moet je alle stukjes weer aan de zuiger plakken. Als je dan weer een compleetje zuiger hebt, weet je dat alles eruit is. behoorlijk karweitje, maar werkt wel
als je zeker wilt zijn dat je alle stukjes eruit hebt moet je alle stukjes weer aan de zuiger plakken. Als je dan weer een compleetje zuiger hebt, weet je dat alles eruit is. behoorlijk karweitje, maar werkt wel
wtf man
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
als je zeker wilt zijn dat je alle stukjes eruit hebt moet je alle stukjes weer aan de zuiger plakken. Als je dan weer een compleetje zuiger hebt, weet je dat alles eruit is. behoorlijk karweitje, maar werkt wel
en je dan te pleures zoeken naar stukjes die door je uitlaat naar buiten zijn geblazen
Damned. Hoe krijg je je cilinder ooit zo aan gort. Kheb vaak zat alleen wat krassen in de wand gezien na vastnaaier (bij scoobies van vrienduh) maare dit slaat alles. Kzou wel ff het hele blok en alles goed reiniguh want het is wat meer moeite maare 12x een nieuwe cilinder is ook niet gratis.
hoi ik heb het gezien maar het ziet er niet best uit .
ik heb het probleem ook gehad met een 125cc racer die liep vast met 180 km/h de achter band was hellemaal een platte kant aan gesleten.
spoelen heb geen zin je krijgt de lagers nooit schoon.dus het wordt sleutellen.
groete velde tuning.