mijn membraanklepjes/plaatjes zijn nu voor de tweede keer geknapt.
ik had eerst carbonplaatjes (of klepjes hoe je het noemt...) die zijn me dus kapotgegaan. toen heb ik metalenmembraanklepjes erop gezet en die zijn me eigenlijk meteen weer kapot gegaan. heeft iemand enig id hoe dit kan? want ik kan er wel weer nieuwe opzetten maar als het weer gebeurd schiet ik nix op natuurlijk. kunnen jullie me dan meteen vertellen welke dikte ik het best kan hebben?
honda mt5
techno uitlaatje
20mm mikunie 2-bouts
Je hoeft niet gek te zijn om te kunnen Schakelen, maar het helpt wel. I Don't Need Burn-outs, Wheelies, Or Other Stunts, I'm Driving a HONDA That Says Enough.
Ik denk dat een oud membraampie uit de schuur trekken makkelijker is , want hoe weet je precies hoeveer je die dingen moet buigen ?
En ik zou wel oppassen met metalen kleppies die breken , k zou gewoon ff een ander pakke en polini 0,3mm kleppe montere, altijd goed
ze zijn onderaan gebroken die metalen en die carbon aan de onderkant/zijkant.
Je hoeft niet gek te zijn om te kunnen Schakelen, maar het helpt wel. I Don't Need Burn-outs, Wheelies, Or Other Stunts, I'm Driving a HONDA That Says Enough.
Er is waarschijnlijk iets mis met je reed stops, maar als ze aan de onderkant breken wil dat zeggen dat de kleppen zover naar boven worden gebogen dat ze afbreken op de plaats waar de reed stop, stopt?
Klinkt vrij onlogisch
En meneer, weet u wel dat u veel te hard reed. U reed wel 150! Maar meneer de agent ik reed helemaal niet, ik vloog gewoon laag!