Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - membraan

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 882 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #20920 - membraan
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 420 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MarcelMt5 2-8-2004 19:08 Print topicpost

Posts: 788
mijn membraanklepjes/plaatjes zijn nu voor de tweede keer geknapt.
ik had eerst carbonplaatjes (of klepjes hoe je het noemt...) die zijn me dus kapotgegaan. toen heb ik metalenmembraanklepjes erop gezet en die zijn me eigenlijk meteen weer kapot gegaan. heeft iemand enig id hoe dit kan? want ik kan er wel weer nieuwe opzetten maar als het weer gebeurd schiet ik nix op natuurlijk. kunnen jullie me dan meteen vertellen welke dikte ik het best kan hebben?
honda mt5
techno uitlaatje
20mm mikunie 2-bouts

 
Je hoeft niet gek te zijn om te kunnen Schakelen, maar het helpt wel. I Don't Need Burn-outs, Wheelies, Or Other Stunts, I'm Driving a HONDA That Says Enough.

Aard 2-8-2004 19:10 Print reply

Posts: 710
Heb je die metalen beugeltjes niet verbogen?
Die voorkomen dat de kleppen tever open gaan.

Als de kleppen tever open kunnen/gaan heb je kans dat ze kapot gaan, dus buig die metalen beugeltjes even een kleinstukje naar binnen.
 
wiebutt 2-8-2004 19:36 Print reply

Posts: 6264
Ik denk dat een oud membraampie uit de schuur trekken makkelijker is , want hoe weet je precies hoeveer je die dingen moet buigen ?
En ik zou wel oppassen met metalen kleppies die breken , k zou gewoon ff een ander pakke en polini 0,3mm kleppe montere, altijd goed
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
brutus 2-8-2004 19:59 Print reply

Posts: 7934
heb je de metalen "tegenhouders" van de kleppen niet verbogen dat ze te ver open gaan
 
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo..
bart de scootergek 3-8-2004 14:07 Print reply

Posts: 8916
reed stops heten die dingen.

maar kijk idd of je kleppen niet te ver open gaan, hoe en waar breken ze?
 
Honda RC-33
MarcelMt5 3-8-2004 18:46 Print reply

Posts: 788
ze zijn onderaan gebroken die metalen en die carbon aan de onderkant/zijkant.
 
Je hoeft niet gek te zijn om te kunnen Schakelen, maar het helpt wel. I Don't Need Burn-outs, Wheelies, Or Other Stunts, I'm Driving a HONDA That Says Enough.
GiGaHertz 3-8-2004 20:06 Print reply

Posts: 151
Er is waarschijnlijk iets mis met je reed stops, maar als ze aan de onderkant breken wil dat zeggen dat de kleppen zover naar boven worden gebogen dat ze afbreken op de plaats waar de reed stop, stopt?
Klinkt vrij onlogisch
 
En meneer, weet u wel dat u veel te hard reed. U reed wel 150! Maar meneer de agent ik reed helemaal niet, ik vloog gewoon laag!
Abarth-500 3-8-2004 20:08 Print reply

Posts: 1532
eh, als die metalen kapot gegaan zijn kijk dan eerst maar eens alles na, voor het zelfde geld heb je de krassen in de cil ataan
 
Echte anarchisten schaken zonder koningen.
GiGaHertz 3-8-2004 20:14 Print reply

Posts: 151
daar zal ie vast wel naar hebben gekeken, anders kun je niet zomaar rijden
 
En meneer, weet u wel dat u veel te hard reed. U reed wel 150! Maar meneer de agent ik reed helemaal niet, ik vloog gewoon laag!
Saknet 3-8-2004 21:07 Print reply

Posts: 10355
@wiebutt; volgens mij moeten ze ong 90% doorlaten van de carb diameter,

en @ TS: wel luchtfilter gemonteerd?
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Abarth-500 3-8-2004 21:13 Print reply

Posts: 1532
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: GiGaHertz

daar zal ie vast wel naar hebben gekeken, anders kun je niet zomaar rijden



geef me jou bril eens dan, mss zie ik dan waar hij zegt dat hij weer is gaan rijden nadat het gebeurde
 
Echte anarchisten schaken zonder koningen.

Dit topic is 420 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved