kep nu onder me gsm een giannelli uitlaat rijd wel leuk bij 7.5k toeren tot 12+ maaar daarvoor is het echt nix ik kom bij me vriendin de dijk geeneens op getrokken... (hiervoor met standaard auspuff wel)
waar kan dit aan liggen? hijs nog niet goed afgestelt en kep wel een te klein achtertandwiel.
Je hebt een andere pijp, die hoogtoeriger is. Dat wil meestal zeggen dat je onderin minder vermogen hebt. En dat je achtertandwiel te klein is, en slecht afgesteld doet uiteraard ook veel...
met std carb? tussen de 72 en 78 klieren, ik had 74.
als je dan vind dat je nog geen vermogen heb, wen er dan maar aan dat je 50cc hebt, en koop anders een 70
Ik denk dat je er weinig aan kan doen. Die uitlaat is gemaakt om in lage toeren weinig vermogen te hebben en in hoge toeren veel. Je moet um gewoon goed op toeren houden.
ok.. maarja wel kut kan s?vonds/snachts niet bij me vriendin wegrijden de dijk op zonder keihard hoog in ze powerband te zitten dan maak ik iedereen wakker
dus heel diek k dijk op duwen :S
ok.. maarja wel kut kan s?vonds/snachts niet bij me vriendin wegrijden de dijk op zonder keihard hoog in ze powerband te zitten dan maak ik iedereen wakker
dus heel diek k dijk op duwen :S
haha je kan best een dijke op rijden hoor, je moet ff zorgen dat je het juiste tandwiel hebt en de juiste sproeier dan kan je nog wel reeedelijk rijden ...
maar goed ik maak ook altijd lui wakker dus zo?n ramp is t nie
Gianelli is idd een hoogtoerige uitlaat, maar ik geloof dat je eerst je luchtfilter maar eens na moet kijken op een begrenzer, daarna je sproeier afstellen en dan een iets groter tandwiel, indien nodig.
En meneer, weet u wel dat u veel te hard reed. U reed wel 150! Maar meneer de agent ik reed helemaal niet, ik vloog gewoon laag!
zit geen begrenzer in luchtfilter.
tandwiel 13 voor is perfect, verder niks nodig (behalve goeie afstelling).
de dip rond de 6k krijg je nooit helemaal weg trouwens.