SIWWN |
1-8-2004 15:04 |
Posts: 7079 |
Denk eerder aan de afstelling.
Na 5 minuten word ie lekker warm misschien wel te warm ofosw.
Dus kijk effe naar je bougiekleur en een beetje kloten met sproeiers
|
|
|
|
BelgianGabber |
1-8-2004 23:45 |
Posts: 10 |
Nu krijg ik er niets meer uit... Ik heb de carburator daarstraks helemaal proper gemaakt en uitgeblazen. Alles in elkaar gezet en gechecked of er onsteking was en dat was er. Maar hij doet dus niets verder... Ik zou het echt niet meer weten bah
|
|
|
|
ironbird |
2-8-2004 0:57 |
Posts: 1096 |
als u bougie vonkt wil dat niet zeggen dat ze genoeg vonkt om ingang te schieten. dus kan het nog altijd aan u bougie liggen.
maar natuurlijk ook aan de contactpunten.
|
|
|
|
SIWWN |
2-8-2004 1:01 |
Posts: 7079 |
Misschien is je bougie wel vetgeslagen
|
|
|
|
BelgianGabber |
2-8-2004 1:52 |
Posts: 10 |
Het is een nieuwe bougie... Daar wou ik sowieso niet over liggen twijfelen voor het geld.
|
|
|
|
Saknet |
2-8-2004 3:31 |
Posts: 10355 |
nouw en vet slaan kan gebeuren in 3 seconden
hittegraad bougie mischien, of anders de afstelling, maar als ie 5 minuten rijd rijd ie dan wel goed, en doet ie het ook weer gewoon als ie weer afgekoeld is, zulk soort details geven weer net iets meer info enzo is handiger om de bug te tracen e.d. ofzo sory dat dit 1 lap text is
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
BelgianGabber |
2-8-2004 10:26 |
Posts: 10 |
Toen ik hem een maand geleden aan de praat kreeg nadat ik de carbu uitkuiste reed hij 5 min. En toen reed hij vijf minuten echt lekker, daarna begon hij te sputteren bij het gas geven om uiteindelijk gewoon niet meer te starten.
Nu krijg ik er niets meer uit, wil niet starten wat ik ook doe...
|
|
|
|
Stefanovic18 |
2-8-2004 10:48 |
Posts: 146 |
zitter nie gewoon een te grote sproeier in dan ?
|
|
Dude |
|
BelgianGabber |
2-8-2004 10:58 |
Posts: 10 |
Lijkt me sterk aangezien er nu zelfs geen benzine aan de bougie lijkt te komen. Ik heb die carbu volledig proper gemaakt en er is ook benzine tot aan de carbu. Dan loopt er daar iets mis misschien maar dat begrijp ik dan ook niet goed. Hij is volledig proper...
|
|
|
|
shibby |
2-8-2004 11:42 |
Posts: 770 |
als u afstelling perfect klopt volgens jouw dan zou ik eerst je benzineleiding en filter eens uitkuisen dan zie je of die nog goed doorstroomt, dan nog eens die sproeier doorblazen met lucht en dan je membraam eens zien of er geen klep is afgebroken ofzo.
veel geluk ermee.
|
|
|
|
BelgianGabber |
2-8-2004 12:07 |
Posts: 10 |
Ik heb alles uit elkaar gehaald, de benzine deruit gedaan en de filter en kraantje helemaal proper gemaakt. Daar was alles ok. Ook darmpje gechecked en membraan. Snap er nix meer van
|
|
|
|
shibby |
2-8-2004 12:15 |
Posts: 770 |
alle pakkingen nog goed? ook cilinder effe checken: voetpakking en koppakking. het ligt volgens mij echt aan je afstelling.
trekt ie nergens valse lucht? kwam er veel rook uit de uitlaat ofzo en is je ontsteking, aan die kant daar wat vochtig? dan heb je een lekke kering die voor valse lucht zorge.
|
|
|
|
derbi_freak |
2-8-2004 12:16 |
Posts: 414 |
vlotter kapot, ga naar ne winkel en koop ne nieuwe carbu, of kijk is na u vlotter, ne vriend van mij had da ook bij zijn wallaroo, dan is em e grotere carbu gaan hale en hij ging weer goe
|
|
|
|
shibby |
2-8-2004 12:18 |
Posts: 770 |
aja juist hij kreeg geen bezine.
|
|
|
|
BelgianGabber |
2-8-2004 12:19 |
Posts: 10 |
Ik heb carbu's genoeg liggen in stukken, kost veel te veel in de winkel
Vlotterpinnetjes heb ik ook bij de vleet dus probeer ik ook wel met een ander.
Ik steek deze namiddag een andere carbu en laat dan wel iets weten
|
|
|
|