Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Main Forum - Topic #20896 - testbank grafieken van de rs met "1...
|
Pagina 4 van 26
|
Dit topic is 19481 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
John Huijben |
1-8-2004 17:48 |
Posts: 2433 |
knappe uitdraai.
meer rssen draaien zoveel toeren maar dat deze bij de 17k nog kracht heeft is bijzonder.
maarrreh kvind het knap dattie dat haalt met een gianelli uitlaat.
zal wel een enorm ingekorte voorbocht zijn.
17k draaien met een productieuitlaat
|
|
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last |
|
Bullet |
1-8-2004 17:49 |
Posts: 12150 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Carlo_RS
maar ik snap iets echt niet zitten ze allemaal te zeiken van we willen een uitdraai enzo, krijg je een uitdraai gaan jullie zeuren dat die fake is
ja vind je het gek met zo'n bagger setup?
en snap niet wat jullie 2 hebben met roze TP, zo extreem is ie niet.
TP heeft wel aardige tunepotentie, maar dan is het nog minimaal vergeleken met andere cilinders.
en ik heb nog nooooooooit een schakel 22,4 pk zien halen.
(en is volgens mij ook niet gehaald, want totzover bekend is der tot nu toe iets van 22/23 pk gehaald. )
door wie is die TP getuned?
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
arie-de-arier |
1-8-2004 18:11 |
Posts: 10000 |
nog een vraagje wat voor zuiger gebruiken jullie in die rs?
|
|
Allah is beter |
|
arie-de-arier |
1-8-2004 18:17 |
Posts: 10000 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Werner
[...]
niet huilen komt 21mm op
ff copy paste uit ander topic: delft meeting,
maar met de 21 mm moet ie toch zeker wel de 10 pk halen
|
|
Allah is beter |
|
ties |
1-8-2004 18:26 |
Posts: 1333 |
klopt nooit.
17k uit minarelli kan nooit.
en cker niet met ietwat gekietelde cilinder.
17pk.
met goed tunen kan er veel meer uit op minder toeren.
kijk maar naar racers en crossers.
65 kawa 17 pk @ 11k
85 kawa 26 pk @ 11k
125 rm 45 pk @ 10.5 k.
dus et is gewoon een prutser geweest.
en met fabrieks pijp kan et nooit.
die gaan maar tot 14k en das echt et einde.
|
|
|
|
-Zeroed in- |
1-8-2004 18:27 |
Posts: 3255 |
werner, ipv van loos op te scheppen over dat je ineens mastertuner bent terwijl andere notabene alles aan jou brommer moeten versleutelen, kan je wel ff wat specifieker zijn en wat vertellen over de de timingen zelf.
iedereen kan wel ff verzinnen dat ie dit zelf gedaan heeft, bovendien zie ik jou ook helemaal niet actief in pf of @ 2t forum.
dus, bij voorbaat over de brug komen
|
|
|
|
damage |
1-8-2004 18:36 |
Posts: 907 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -Zeroed in-
werner, ipv van loos op te scheppen over dat je ineens mastertuner bent terwijl andere notabene alles aan jou brommer moeten versleutelen, kan je wel ff wat specifieker zijn en wat vertellen over de de timingen zelf.
iedereen kan wel ff verzinnen dat ie dit zelf gedaan heeft, bovendien zie ik jou ook helemaal niet actief in pf of @ 2t forum.
dus, bij voorbaat over de brug komen
Dit klopt toch al niet.
De grafiek is niet eens van een schakel.. (ooit al eens een grafiek gezien van een membraangestuurde schakelbrommer die vertikaal omhoog looopt in het begin en dan ongeveer horizontaal loopt tot aan het eind, en dat ook nog eens op zo een belachelijk toerental met zo een vermogen?!!)
En ff serieus: zulke zuigersnelheden @ 70cc bij een amateur tuner, en dan blijft er ook nog vermogen overeind? YEAH RIGHT
Edit: wie geloofde het nou echt serieus dat het waar kon zijn? Enne, volgens mij kan werner nooit ZO goed tunen..
Dit bericht is ge-edit door damage op 1-8-2004 18:38
|
|
|
|
arie-de-arier |
1-8-2004 18:38 |
Posts: 10000 |
vermogen overeind? wat dacht je van zuiger die heel blijft
|
|
Allah is beter |
|
-Zeroed in- |
1-8-2004 18:56 |
Posts: 3255 |
|
|
|
|
5th Tuning Rs |
1-8-2004 19:00 |
Posts: 319 |
uhm .....
anders spaced jou toerenteller em effe hee!!
roze top is een koppelcil.. geen toeren beuker..
(met mn hpi redde ik net de 14 500) maar dat is overkill)
enne nog iets..
STD ontsteking gaat ontregeld vonken boven de 13 k
dusse...
ik heb mn std ontsteking stukgereden met mn mhr , dat was met 13 k (3 dagen rijden en mn bob was doorgefikt en mn vliegwiel aan stront gerafelt..
hier klopt gewoon geen fuck van..
met mijn setup haalde ik de 125 km per uur (digi)
dat was met
80 cc roze top
gianelli (beste keus op tp)
hpi binnenrotor
26 dellorto
dopler gp met c4
malossi filter :P
malossi kort spruitje
polini memb
dus...
als jij 17 k met std ontsteking draait ontploft ie (maar hij haalt het niet) (conclusie :P : kan dus niet)
|
|
[5th Territory Tuning] Aprilia Rs Extrema Roze Top 80 cc+ [Tuned] 26 MM dell HPI Binnenrotor Gianelli 70 Malossi Filter MK ProRace Platen Doppler Krukas Polini Membr Malossi SpruitstukTuned] KillSwitch [5th Territory Tuning] [ |
|
arie-de-arier |
1-8-2004 19:01 |
Posts: 10000 |
en daar sta je dan met je 19 mm
|
|
Allah is beter |
|
5th Tuning Rs |
1-8-2004 19:06 |
Posts: 319 |
en wat ruben-de-arier al zei..
c3 loopt aan stront met 16k..
dusse..
Dit bericht is ge-edit door 5th Tuning Rs op 1-8-2004 19:11
|
|
[5th Territory Tuning] Aprilia Rs Extrema Roze Top 80 cc+ [Tuned] 26 MM dell HPI Binnenrotor Gianelli 70 Malossi Filter MK ProRace Platen Doppler Krukas Polini Membr Malossi SpruitstukTuned] KillSwitch [5th Territory Tuning] [ |
|
arie-de-arier |
1-8-2004 19:14 |
Posts: 10000 |
ja we hebben alles al gehad, daarom wil ik weten wat voor zuigers die heeft, ik weet wel dat mahle zuigers gewoon goed blijven tot 21500 rpm
|
|
Allah is beter |
|
arrier |
1-8-2004 19:16 |
Posts: 2221 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: arie-de-arier
ja we hebben alles al gehad, daarom wil ik weten wat voor zuigers die heeft, ik weet wel dat mahle zuigers gewoon goed blijven tot 21500 rpm
21500 dat lukt je toch nooit op je brommert
|
|
|
|
arie-de-arier |
1-8-2004 19:17 |
Posts: 10000 |
|
|
Allah is beter |
|
Dit topic is 19481 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 4 van 26
|
|